Ik zie, ik zie...

maandag 9 mei 2011

weer véél teveel!!! In al deze foto's zit wel een "zuchtmomentje"en in al deze foto's zie ik wel iets waar ik "wat mee kan"....

I see, I see.....wáy too much!!! In all these pictures there is a little "sighthingie", and in all these pictures I see "something"I can "use".....



























foto's komen van "overal en nergens"....ik zal jullie niet te lang ophouden door ze allemaal te laten zien, een kleine greep uit mijn "snoeppot"!;)

pictures are from "around the web"....I won't bother you too long with lots of pictures, just a few items from my "candystore"!;)

Liefs
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Eén zuchtmomentje? Bij de meeste foto's heb ik er wel meer dan één...mooi hoor!!!!

Lieve groet, Ingrid

Nicole Claudia zei

Inderdaad ik zucht wat af bij al die mooie foto's!!

Mooi hoor, allemaal.

Groetjes, Collie

Marjan zei

Wow dat zijn mooie foto's. Inderdaad veel zuchtmomentjes. Ik vind eigenlijk alles wel mooi op de hele moderne na dan.
Waar haal je ze toch steeds vandaan die leuke foto's!?
Groetjes
Juul

Home is where the heart is zei

leuke snoeppot heb je :))
fijne week
lieve groet Brigitte

hokje zei

Wat zal er wat afgezucht worden bij het lezen van je post met al die prachtige foto's. Ook ik heb op elke foto wel iets gezien waar ik 'iets mee kan'...

Fijne avond,
Miranda

Miss M zei

Oh, jeetje... mooie foto's en allemaal evengaaf! Ik herkende er ééntje: uit de collectie van Grando keukens, he! ;-)
Liefs, Marjolijn.

Claudia Leertouwer zei

Zit er een tijdslimiet op het aantal zwijmeltijd?

Antonia zei

Super, eigenlijk zouden we een stuk of drie huizen moeten hebben om in te richten. Met een huishoudster als het even kan :-) We dromen nog even verder.... Hele fijne week gewenst Lynda, lieve groet Anja

Tricia zei

Zoveel verschillende stijlen en toch allemaal mooi he... tsja ik zucht met je mee

lia zei

Ja voor mij zitten er ook wel wat zucht momentjes bij. Zo verschillend, en de een iets meer dan de ander.

Corine(THUIS) zei

Haha je 'snoeppot' logisch dat je zo lekker afvalt, van zuchten word je niet dik :))
Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Geweldige foto's .....maar waarom zuchten...????...je hebt een diploma op zak nu....ga voor vernieuwing !!!! ....ik zou eerst die mooie gave keuken nemen......de rest ziet er toch goed uit bij je !! niet zo zuchten hoor....kom op !!....kin omhoog......je kan het....liefs fijne van mij...xxx...

Room Seventeen zei

Mmm...dat huisje aan het strand. En dan met die witte banken en haard....

Anita zei

Práchtig en ik wéét wel waarom je zucht
van gelukzaligheid
en op de komst van een schip vol geld hahaha
Een mens moet wat te wensen hebben hé ;-)
Lieve groetjes, Anita

Elisabeth zei

Ik zie er ook aardig wat foto's bij waar ik bij weg kan dromen ,heb ik ook zo vaak bij de tuintijdschriften.Gewoon lekker genieten van alle mooie foto's!Fijne week.
Liefs Elisabeth

Yvonne zei

ach je verveeld mij er niet mee hoor, dus ga gerust je gang met foto's plaatsen, heerlijk dat zuchten pfffffffff
groetjes Yvon

Unknown zei

haha...ik raak niet uit gezucht! wat mooi allemaal....groetjes Nicole

natuurlijk groen en doen zei

Hoe heb je het allemaal weer gevonden , het was weer genieten

groetjes Bep

In den Uylenbal zei

H die Lynda, uitgezucht ? Ik denk dat ik je maar aanneem als prive-secretaresse. Je speurtocht is onuitputtelijk en inspirerend. De Rusty Chairs zijn mijn favoriet, de slaapkamer met witte locker is mijn stille wensdroom m.b.t. eigen slaapkamer. Dierenservies om te smullen en natuurlijk the GreenHouse-uitzichtfoto met kippen . . . tja Lynda . . . zucht zucht zucht !! Liefs & Greetz Lejo

Bonjade zei

Hoezo te veel???
Hier kun je niet genoeg van in beeld brengen...
Tja ik snap je hoor, met dat zwembad kan ik ook wel wat mee ;0)
Fijne dag
FF

Verena zei

Liebste Lynda, ich könnte da auch so einiges gebrauchen. ;D Zum Beispiel den Swimmingpool oder den Kamin oder den originellen Schaukelstuhl... Es nimmt kein Ende bei mir. :o)
Alles Liebe,
Verena

Kat Ibáñez zei

Hi sweet Lynda!!

I can find lots of lovely things in these pictures too!!!!! But the enchanting wallpaper with the birds pattern...Oooooohhhhh it´s so romantic, I want it for my studio!!
What a very inspiring way to start the day :)

Ik wens je een heerlijke dag!!

Petra zei

Leuke foto's, jammer dat ze weer op zijn!

Groetjesss

Daydream Living zei

Ik zal je zeker een invitation sturen van pinterest, want ik heb een uitnodiging gekregen! dus straks kan je al je mooie plaatjes overzichtelijk sorteren, ik heb nu ff niet veel tijd, dus vanavond of morgen ok? Groetjes!
Maureen