Spoiled little brat...

zondag 8 mei 2011

er wacht me een "klus"de komende tijd meiden(en Lejo....Mark?).....ik moet weer even laten zien dat ik de "allerbeste"mama ben, de eeuwig kalme echtgenoot, de toegewijde moeder en partner, baken in  de storm, rots in de branding, immer berekenbare "thuishonk".....*kuch*...enzo.....
Natuurlijk dééd ik al mn stinkende best maar na vandaag héb ik het idee(en dat zit natuurlijk alleen maar in MIJN hoofd;)) dat ik iets "in te halen"heb.....want ik wérd me toch verwénd!!
Niet alleen ontbijt op bed(ik lag al anderhalf uur terug onder mn lakentje nadat ik de was al buiten hing en de katten voerde)....een kleurrijke aanvulling op de "wall of art" en dikke zoenen.....

There's a job waiting for me in the near future girls.....I have to show that I'm the worlds "best mum", the calm wife, loyal rock and dedicated partner and mother, beacon in the storm and "always there""home"..*cough*...and so on..
Of course I did all that with heart and soul, but after today I have the Idea I have a little catching up to do(of course that's all in MY head;)).
I've been SPOILED!!!!!
Not only breakfast in bed(I've been waiting an hour and a half after hanging the laundry and feeding the cats;))...a colorfull collection of new pieces of art for our "wall of art"and big kisses...





heeeeeerlijke zeepjes en bruisballen voor in bad!
lovely goodies for in the bath!


en een Ebook-reader.....en já ik deed een dance of joy!!!:)
an Ebook-reader...and yés I did a dance of joy!!:)

dus ik heb me toch even in de keuken begeven en wat "bloemen" voor de schatten gemaakt, is het minste wat ik kon doen he ;)!
(beginners Cake pops.....ruimte voor verbetering...ik weet;))

So I went into the kitchen for a little while and whipped up some "flowers"for my honeys, that's the least I could do isn't it;))
(beginner Cake pops...I know...there is room for improvement;))

Hoef niet te vertellen dat ik grijns van oor tot oor?
Don't have to tell you I'm grinning all over my face?

Liefs,
Lynda








Leave a Comment

Tierlantijn zei

Ohhh wat ben jij verwend!! Heerlijk! De oudste komt hier net binnen stappen na weekendje weg. Ik herinner hem er even aan dat het vandaag moederdag is! Jongste heeft z'n knutsel zo goed verstopt dat hij 'm niet kan terug vinden hahaha!

Liefs!

Huys 50 zei

Ooohhh jij.....wat zien die uuuuhhhh POPS er heerlijk uit en LEUKKKKKK niks te verbeteren hoor Lynda,ze zijn superrr.
Jij bent toch al een TOP moeder, hahahaa ja toch ?? Cupcakelynda !!!
Verwend,... ooh ja ik ook,veel te gek allemaal maar OK, ook ik ben een supermam natuurlijk hé...even niet te vergeten,echt WEL haha.

Geniet ervan Lynda !!!!

groetjes
Dicky Marie.

natuurlijk groen en doen zei

En kan je ook daar van af blijven....... of op moederdag toch maar even een "bloemetje"mee gesnoept

groetjes bep

lia zei

Wat ben je lekker verwend meid. Maar ja, je bent dan ook een superma.

liefs Lia

Home and Lifestyle zei

Jij mag dan vandaag erg verwend zijn, ook je gezin wordt door jou weer meteen mega verwend. De liefde komt duidelijk van twee kanten en zo hoort het ook :-)!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Miss M zei

Wat zul jij hebben gegrijnsd van oor tot oor! Dat snap ik helemaal!
Geniet nog van deze moederdag!

Liefs, Marjolijn.

Bianca zei

Wat ben jij vverwend vandaag, je zult het vast verdiend hebben. Veel plezier ermee.
Groetjes Bianca xx

hokje zei

Wat een heerlijke verwendag! Maar... je hebt ze met je cake pops (nieuwe rage??) ook weer verwend!

Fijne avond,
Miranda

Floor zei

Oh lekker die pops zien er heerlijk uit ! enne ik ben net ook verwend door de dames ! Lief

Claudia Leertouwer zei

Ben gek op mijn e-book. Kunnen we misschien nog ruilen?

Unknown zei

Ooooooooo een echt verwend nestje ben jij, hihi..."jaloers gewoon",... wauw wat een geschenken, dan hebben ze die bloemen wel dik en dubbel verdient! Geniet ervan, groetjes Nicole

Anja zei

Jij ook lekker verwend zie ik. Die pops zien er leuk en lekker uit.
Groetjes Anja.

It's me zei

Tjeeeeeee....wat een verwendoos ben je zeg !!..je bent de beste mam van heel Limburg......toch???...enne die cakepoploliedinges...neem je zeker wel mee...naar oud zuylen.......yes !!....liefst allerliefste mama Lunnndaaaaahhhh!!....xxx...

Karin zei

:)))))))) Ik grijns met je mee!

vosgesparis zei

zo he jij bent even verwend! en wat vonden je schatjes ervan dat je overal eerst foto's van ging maken hihi ;)

Ger zei

Whaw......wat een heerlijke VERWEN MOEDERDAG!!!

En om dit uur dat ik dit zit te tikken lig jij vast al weer tussen de lakentjes....
met een grote glimlach op je tevreden gezichtje en slaapt als een prinses:-)

Ook ik had een verwendag met de kinders,eerst lekker eten in Staelen en voor het toetje zaten we heerlijk te smikkelen in jou dorpke achter een grote coupe ijs....

Ik vertelde aan tafel het hele verhaal van ene Lynda die hier ergens moet wonen en vast niet achter zo'n ''ijsje'' zit omdat ze aan het lijnen is en al zooooooveel van haar gewicht kwijt is,zóóóó knap....
en dat ze géén aardbeien mag.....
Hmmmm....zei onze puber kleinzoon heel droogjes.....
ja,ja.......mag alles hebben behalve aardbeien;-)

Je zou ze toch......die ......
maar hij had wel de lachers op zijn hand in ons gezelschap.

Gewoon laten kletsen,ik weet beter;-)

Slaap lekker!!
Liefs,Ger

Nicole Claudia zei

Verbeteren die pops??? Zien er mjammie uit hoor!! En wat ben je héééérlijk verwend. Ik ook hoor, maar ik ben eerst wat blogjes aan het neerploffen van onze vakantie, dus mijn moederdag laat ik nog zien!

Groetjes, Collie

Corine(THUIS) zei

Supermama..pff wat een last op je schouders ;)
Maar zeg..doen jouw kinderen binnenkort mee met 'mijn kind is te dik'? Al die mooie lekkere creaties van jou lijken me niet echt heel 'lijn'vriendelijk !!
Groeten, Corine(THUIS)

Marjan zei

Wow wat een verwennerij! Volgens mij val jij voor je gezin al in de categorie supermam! Zien er leuk uit die cakepops. Ik had er nog nooit van gehoord. Nu even opletten dat dochterlief niet stiekem meekijkt, we hebben net de cupcakes een beetje onder de knie :-))
groetjes
Juul

Margot zei

wa ben de toch een zoet moederke, hè!!!
Maar met z een prachtig cadeau, mgen er wel wat zoetigheidjes voor de dag komen...
Zoete groetjes, Margot

Val zei

I heart all of these images!

Samira // Spraak-Water zei

Wat lief dat je zo verwend bent! Maar jij doet natuurlijk ook ontzettend je best met je hobby zoete dingen maken, Heerlijk!

lieve groetjes :)

Mariette zei

Lieve Lynda,

Leuk je 'op-eet-bloemen op steeltjes'... Zullen ze best van gesnoept hebben! Fijn om zo'n dag te hebben gehad. Nu kún je weer eventjes; tòch?!

Liefs,

Mariette