What's nót to like???

zaterdag 7 mei 2011











Morgen nog zo'n dag?
Tomorrow another day like today?

Vanuit het zonnige zuiden,
Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Karin zei

Aan het bakken?! Hier ook, in de zon dan wel, en je begrijpt ik geniet want het is ...........WEER! Juist ja ;)

Diana zei

De stomende daken die ik zie vanaf mijn balkonnetje, hebben zo hun uuhh...charme. Dus ik pak mijn boeltje in en vertrek richting park!!!

Tuur zei

wat? morgen alleen?
nou uuh doe mij maar nog heel veel dagen erbij..
prachtige collage
een heel fijn weekend.

Home and Lifestyle zei

Ik teken er voor...

lia zei

Heerlijk toch. Ik geniet volop, en ben zelfs megalui...,want heb nog niet veel gedaan vandaag.

Bij Guusje Thuis zei

Morgen doen we weer precies hetzelfde als vandaag, genieten met die hele grote G en ondertussen lekker energiebesparend zijn :-)

Groetjes, Colin

Bonjade zei

Kom maar op, kom maar op!!!
(by the way...ook een errrugh leuk liedje ;0)

André en Inka. zei

Heerlijk,echt genieten,xxx

Marjan zei

Oooo heerlijk was het vandaag, genieten. Op een uurtje snuffelen in de kwekerij en met leuke plantjes weer thuiskomen na, heb ik vandaag niet al te veel gedaan.
Heerlijk in de tuin gezeten met mijn kopje thee en boek.
groetjes Juul

Anoniem zei

Wat een geweldige collages heb je,morgen weer zo`n dag,maar dan s`nachts regen hoor,de tuinwereld heeft het zo nodig,fijne dag morgen,lieve groet Joke.

Stina zei

een mooie collage!!!!

Elisabeth zei

Wat een mooie foto's .tis genieten he!! En morgen weer Yessss
Liefs Elisabeth

Miss M zei

Heerlijk, en dan is het morgen ook nog Moederdag! Wauw, wauw, wat wil je nog meer...
Groetjes, Marjolijn.

Haikey love of living zei

Prachtige collage!! en die foto rechtsboven, die zie ik helemaal zitten ;-))

fijne avond!

Haikey

Jolanda zei

Yes want morgen ga ik helemaal niets (bijna) doen!
Mooie collages, lieve groet

Anita zei

Móói gemaakt Lynda
GENIETEN
Dat is wat we volgens mij allemaal doen.
Fijne moederdag !!!
Lieve groetjes, ANita

Muisje zei

Heerlijk he dit weer.
Prachtige foto´s .

Groeten Herma

It's me zei

Kijk dan wat een geniet dag heb je gehad......en ik maar werken.....maar zit ook al een paar uur buiten te genieten....tis heerlijk nog.......yes !!...we genieten verder...liefs truste voor straks.....xxx...

Ambiente-nostalgia zei

Nou ik heb ook keihard gewerkt vandaag en morgen ook. Want the whole family komt moederdag bij ons vieren vanwege het lekkere weertje.

Fijne moederdag morgen.

xx Dorine

vosgesparis zei

vandaag was het dus binnen kouder dan buiten haha.. ben maar op de fiets gestapt en op de noordermarkt gaan zitten ;) maar ja graag morgen nog zo'n dag!

Unknown zei

Ich habe mich inzwischen daran gewöhnt, dass es hier kalt ist, wenn der Sommer in Deutschland, den Niederlanden, Österreich, etc. an einem Wochenende vorbei schaut ;) Also kann ich mir auch ganz entspannt deine Sommerfotos anschauen und bin nicht neidisch :-)

Genieß den Sonntag!!!

GGLG
Tine

Kat Ibáñez zei

Hey girl!!
Come, come to my blog!! :)))

Liefs!!!

P.S Beautiful flowers!!!!

Pieternel zei

Pfff het is echt warm hier. Gelukkig komt er zo af en toe een zacht briesje voorbij. Heerlijk gewoon.

Pieternel

Jeanette zei

Ik ga weer gauw verder met buiten genieten, jij ook.

Fijne dag,
Jeanette

Marieke Reintjes zei

MMmmm, mooie foto`s zeg,geniet ze!!!!
Groetjes Marieke

hokje zei

En de weken hierna mag het weer wat mij betreft ook zo blijven (alleen misschien ietsje minder wind ;))

Groeten,
Miranda

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige collage en ja geniet want we genieten met je mee.
Groetjes, Trudie