Quelle heure est il???

donderdag 19 mei 2011

Tijd om spijkers met koppen te slaan: en dus stuurde ik manlief naar de bouwmarkt om twee rekken op te halen.
Tijd om door te zetten: en dus maakte ik nog een paar zakken vol en verwees "overjarige" tassen naar de berg "weg".
Tijd om af te maken waar we aan beginnen: en dus zullen wij zo na het eten weer samen op zolder te vinden zijn.
Tijd om toe te geven dat een wasdroger die in geen jaren is gebruikt net zo goed het pand kan verlaten: en dus...staat ie nu buiten te wachten op de ophaaldienst:)

Time to kick some ass(free translation;)): so I send my Love to the DIYstore to pick up two racks.
Time to persist: so I filled some more bags and condemned some "oldfashioned"handbags to the pile "HAS TO GO".
Time to finish what we start: so after dinner we will go to the attick and build these racks.
Time to admit that the dryer we haven't used in years just as well can leave this building: so....it's outsite now, waiting to leave;))





Tijd om toe te geven dat ik "verslaafd"ben......hoef niet toe te lichten waaraan he ;))
Time to admit I'm addicted......don't have to explain to what do I;))


Dawanda (klik)

Liefs
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Kijk...actie....daar houden wij van! En zie ik nu de Eifeltoren op je foto's?

Succes met alles!

Claudia Leertouwer zei

Voor nu verslaafd aan actie bedoelde je toch?

Kat Ibáñez zei

Dear Lynda,

I have been very busy lately and I have missed some of your posts!! I´m so sorry you don´t go to Paris...But I´m sure you will be able to go there sooner than you think!!And we will be so happy for you!!!
How is the cleaning job going?? Is your workplace ready to start doing thousands of wonderful decoration projects??? I would love to see the final result!!!!

Dikke knuffel and muchos besos!!!!!!

katja-Mariska zei

Nou vertel is.....
XxX

Nicole Claudia zei

Yes... actiefaxie.... hup legen die handel. Wat zal de fundering van je huis blij zijn... die gaat gelijk een paar centimeters omhoog!! Hahaha..

Ik moet mezelf ook maar eens goed in de spiegel aanmoedigen, want bij ons mag het ook best wel een héél stuk leger!!

Opruimse vanavond.

Groetjes, Collie

Margot zei

Wow...wordt er een beetje bang van...zoveel kordaatheid...
Nee, ik snap nog niet waar je verslaafd aan bent...maar ik zal morgen de groeten aan de EIFFELTOREN DOEN, OKÉ...
aU REVOIR, MARGOT

Bonjade zei

Oh 17:47 om precies te zijn, bijna tijd om te eten....
Oh je hebt 'm zag 'm al eens op een duits blog volgens mij.....was ie duur?
Wil'm wil'm ook! jaaahh ik weet het wel verslaafd aan Paris, duh.......
Ff

Elisabeth zei

Opruimen is het motto bij jou zo te lezen,soms gewoon nodig.En verslaafd ? tja Parijs he ,ik voel me bijna schuldig over mijn vorige reactie ,en vertel ik ook nog dat ik Parijs geweigerd heb ,errug he .Please forgive me!!
Liefs Elisabeth

lia zei

Verslaafd jij....) Als het maar niet aan de rommel op de zolder is, want die gaat nu weg.

groetjesss

Tierlantijn zei

Heb net als jij ook zo'n opruimwoede!

En je verslaving heb ik ook al hahaha!!

Liefs!

Anoniem zei

Zoo grote opruiming aan het houden,ik heb een hoop bij de kringloop gebracht en dacht echt,als ik nu de zolder op gaat,dan heb ik ruimte,duhh dus niet,nog niet,gave foto`s heb je trouwens enne idd mooie juweeltjes daar,fijne avond,lieve groet Joke.

Bianca zei

Uhm....geen idee wat je bedoelt..hahhaha....
Heerlijk toch...ikheb helaas geen zolder meer, dus eens in de zoveel tijd gaan alle kasten weer leeg....lekker rotzooien, omruimen,ontdekken wat er nog allemaal in lag...
Ik ben dus ook verslaafd :)
Fijne avond
Groetjes Bianca xx

harten8 zei

Prachtige ketting!! :-)
Hmm.. vlgs. mij heeft jouw blog een Eiffeltorenvirus? Zie opeens overal EIFFELTORENS haha....

Zara zei

Hihi... ik denk niet dat je de Toppers bedoelt... Maar na volgende week weet ik dat ook niet zo zeker meer....

Samira // Spraak-Water zei

Whoehoe, wat een actie!! Het wordt vast allemaal prachtig en dan heb jij een heel fijn plekje, jeejjj!! Succes ermee Xx Samira

It's me zei

Hmmmmmmmmmmmmm...ik wist ut......xxx...

Bij Guusje Thuis zei

Wordt het nou een werkzolder voor Lynda of stiekem toch een Musée de Paris :-)

Mayflower zei

Mooie foto's en een heerlijk verhaal. Geen woorden maar daden hihi en wat een prachtige ketting.
Lieve groet, Mea

alma zei

Lekker pittig aan de slag Lynda! Niet lullen maar poetsen zeggen ze hier. (wel een beetje grof hè?)
Het gaat goed komen!

Lieve groet
Alma

Thuis bij Tjits zei

zo jij bent flink bezig!! ach en na al die gedane arbeid mag je jezelf toch ook wel af en toe even verwennen toch hihi;)

ik ga even bijtanken, voel me nog zo slap als een vaatdoek, dus voor mij even geen opruimwoede;)

geniet van het weekend!
lieve groetjes, Tjits

Rumour has it zei

Héla, jij hebt dat mooie stuk dus al in huis... :)))
Ik ben nog aan het wachten, tenzij ene dame uit Limburg mij net vòòr was, haha! Ik zie hiernaast een plaatje van SissyBoy Homeland staan; dat is zo´n winkel waar ik graag eens zou binnenstappen en ik geloof dat wij in Antwerpen nu ook een filiaal hebben. Trouwens nog een dikke proficiat voor je dochter die onlangs jarig was (las het op FB)!
Beste groetjes, Marjolijn