For you, for me, for them,......for her....

donderdag 26 mei 2011


Vertrouwen.....op jezelf, ....dat onderbuikgevoel...en het leven.
Faith.....in yourself.....that gut feeling....and life.






hét zien.....
see ít.......



elke gevoel, en elk mens met zijn eigen "kleur"..
every feeling, and everyone with their own "color"..




Maak je eigen "boeketje"en heb Vertrouwen!
Make your own bouquet and have Faith!

Liefs,
Lynda

onnodig te zeggen dat het muziekje van René Froger is, en jullie weten ook wel waarom;).
Vandaag met een dubbele betekenis.........

Leave a Comment

Passione Helena zei

Wat een geweldige foto's..bijna tastbaar! Prachtige kleuren en zo mooi verwoord.

Ik hoor op de achtergrond René Froger.. Ik kom bij jou al helemaal in de sfeer voor morgenavond!

Fijne dag!
Liefs, Helena

Jeanette zei

Je hebt helemaal gelijk, altijd vertrouwen blijven hebben ..... injezelf?!!
(lukt niet altijd)

Groet,
Jeanette

It's me zei

Mens ik doe niet anders dan de hele dag boeketjes draaien.......that's my life babe......maar de dubbele betekenis snap ik weer niet van je liedje zeg maar.......ja de toppers ja.....maar dat andere is me weer een raadsel.....mooie post Lynnnn......xxx

La Maison zei

Oei, wat een mooie foto's.
En ja, vertrouwen hebben....................
Mooie post, dank je wel.

Lieve groet
Hermine

katja-Mariska zei

Heel erg mooi!!!!
Je hebt helemaal gelijk.
XxX

Thuis bij Tjits zei

ik ben het helemaal met je eens!! ook wel eens moeilijk.. maar vertrouwen geeft rust!!

lieve groetjes, Tjits

Anoniem zei

mooie post Lynda en wat zijn je bloemetjes leuk!!

gr Stina

Daydream Living zei

Hi Lynda,
Nou, net gelezen over je oudste, gelukkig niet al te ernstig maar toch..ik zou precies zo reageren (we lijken best wel op elkaar), en vorige week was mijn oudste naar italie met school, vijf dagen weg, moeders in zenuwland maar ze is heelhouds weer terug, en nu is de kleinste naar oma in amsterdam met papa, dus drie dagen weg....zenuwen ken ik dus wel, heb met je te doen! Hopelijk gaat het wat beter met je hyperaanvallen? dikke knuf van mij voor jou meid! Maureen
(oh, en ik heb net twee dans links in mijn post gezet, ff dansen is goed voor een mens toch?)
xx

Nicole Claudia zei

Vertrouwen.... ja dat is de basis van alles geloof ik... Wat een prachtige bloemen staan er op de foto's... mooie kleur en mooie tekst!!

Groetjes, Collie

Claudia zei

pfff...zo lastig....

Home and Lifestyle zei

Het is niet altijd makkelijk...maar als je het hebt, sta je wel steviger in je schoenen!

Lieve groet, Ingrid

Kat Ibáñez zei

Dear sweet Lynda,

Vertrouwen, faith, esperanza...What an amazing and powerful word in all languages...And why is it so difficult to have faith in ourselves sometimes?? I hope to improve in this with the years...We can do it, oh yes!!!

Very inspiring post and pictures!!

Dikke knuffel en liefs!!!

Elisabeth zei

Een heel mooi blog .Vertrouwen hebben of soms weer moeten hervinden ,het kost tijd.Prachtige foto's .En yessss het werkt he !! kan weer gewoon reageren ,zegt het voort!!!
Liefs Elisabeth

Het Hoogerhuys zei

Wat Een mooi post Linda met wonderschone beelden.
Maar of ik vol vertrouwen ben.
Niet altijd, helaas.
Groetjes, Sandra

Mayflower zei

Mooie post Lynda over vertrouwen, niet altijd even gemakkelijk, maar wel de basis voor heel wat dingen.
Ik word blij van al die vrolijke zomerbloeiers.
Lieve groet, Mea

Home is where the heart is zei

Zo waar!!!! Mooie foto's ook.
Nee nog niet geslaagd, ook nog niet op geweest maar neem maar van mij aan dat het te zien zal zijn op mijn blog :))))
fijne avond
liefs

Unknown zei

fjoe fjoe, ik kan alleen maar zeggen: totally true!!!
Mooi Lynda!
Thanks... enne heule veule plezieros in dat grote stadion met die mannekes in de veel te witte pakken met veel te veel glim, bling, spetter, spatter!!!

groetelzzzz

In den Uylenbal zei

H die Lynda, to trust or not to trust, that's the question ! Ik probeer vertrouwen te hebben, maar dit is, gezien ervaringen de afgelopen jaren, niet altijd even makkelijk. Ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel. Máár . . . vertrouwen in mezelf heb ik, zonder arrogant te zijn, voor de volle 100 % !!! En volgens mij heb jij dat ook, onder dat hele dunne laagje van twijfel en onzekerheid, zit een prachtige oprechte vrouw waar ik vertrouwen in heb ! Zo dat is gezegd ! Maar, jaja er is altijd een kleine maar . . . vertrouwen in je muziekkeuze heb ik nog niet echt voor die volle 100% :-) Zeg maar 80% tot 90%, en als je ooit hardop durft te zeggen dat Kane geen echte band is en dat hun muziek GEEN muziek is . . . tja dan komt die 100% in zicht ! hahahaha, nee hoor gekheid . . . liefs & greetz Lejo

Anita zei

Prachtige post Lynda en wat een móóie foto's
VERTROUWEN
een heel mooi woord maar soms ook wel moeilijk ;-)
Wens je veel plezier bij de Toppers
mijn vriendin Helena van hier boven gaat er ook naar toe.
GENIETEN
Lieve groetjes, Anita

Corine(THUIS) zei

Prachtige foto's! Vertrouwen..in de ander en in jezelf.. het blijft moeilijk. Want wordt het vertrouwen in de ander beschaamd dan ga je ook twijfelen aan jezelf, maar ik blijf het positief zien (meestal)..Veel plezier bij René en kornuiten. Mijn oudste zat ooit als klein meisje tijdens een concert op de rand van het podium waar hij speciaal voor haar een lied zong ;))
Groeten, Corine(THUIS)

Bij Guusje Thuis zei

Blijf vooral vertrouwen in jezelf houden heerlijk mens! Geniet vanavond als opper-topper en ga uit je dak. Groetjes, Colin

Pierelantijntjes zei

Hoi Lynda,
jaja, Jan maakt ook op bestelling ;-)
Hij ging de pilaren weer in de schuur brengen, zag een mevrouw ze, Ze heeft ze gelijk gekocht, dus dat is best leuk. De verf was nog nat...
Ik heb gisteren tot 3 x toe een poging gedaan om een reactie bij je te plaatsen en tot 3 x toe mislukte het. Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik ga het dus weer proberen.
Mooi post en prachtige foto's. Mijn vriendin gaat ook naar de toppers vanavond. Ik wens je heel veel plezier!!!! Ook hoop ik dat je al weer een beetje bijgekomen bent van de schrik na het telefoontje van je dochter.
Geniet van je weekend lieve Lynda!
Liefs Ester

Pierelantijntjes zei

Yes...gelukt ;-)

Kristin H zei

Lovely flowers!

Verena zei

Liebe Lynda,
die Blumen hast Du wunderbar zusammengestellt! Sie sehen wirklich wunderschön aus!
Hab´ein schönes Wochenende!
Liebe Grüße,
Verena