wat me vandaag bezighoudt....en jullie aan het lachen maakt...

maandag 16 mei 2011

No mercy.....als ik erover blog moet ik het ook laten zien he....*DIEPE ZUCHT*.
No Mercy.....if I blog about it I have to show you don't I......*DEEP SIGH*.


oeps....verkeerde foto, alhoewel....ze houdt me wel bezig vandaag, Hello Kitty.....en ik laat haar even voor gaan want anders staat de volgende foto in jullie blogrol :D
whoops....wrong picture....although....she keeps me busy today...Hello Kitty....and I let her go first because otherwise, the next picture will show up in your blogroll:D


vandaag ontving ik m'n "sjurt"voor als we naar de Toppers gaan!!! (lacht u gerust even.......)
Picture this...6 dames in allemaal dezelfde outfit....zelfde shirtje, zelfde hoed....wij houden NIET van half werk;), dat moge duidelijk zijn!

Today I received my shirt for when we go to The Toppers!!!( laughing allowed.....)
Picture this....6 ladies, all dressed the same....same shirt, same hat....we do things RIGHT as you can see;)!



Ik doe mn best;)
I'm doing the best I can trying;))

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Jeanette zei

Jij gaat zeker opvallen. Leuk en origineel gedaan.

Groet,
Jeanette

hokje zei

Het plaatje is duidelijk; dat wordt een geweldige avond! Lekker nummer trouwens...

Alvast een fijne avond,
Miranda

Elisabeth zei

Leuk shirtje en het word helemaal top .Maar uhh ben jij dat echt met dat smalle bekkie ?? Pff dan stoppen met lijnen hoor!!
Liefs Elisabeth

Zara zei

Shirtje zit als gegoten, gelukkig is het thema niet Hello Kitty!
Je krijgt trouwens een mager bekje schat!

Home is where the heart is zei

wat een smaal snuutje!!!! Zoiets moet je idd goed aanpakken, altijd handig in die drukte, zelfde outfit.

Ambiente-nostalgia zei

Wat gezellig, veel plezier bij de toppers.

xx Dorine

G-STYLE zei

Haha, wat leuk , ik heb ook al witte kleding verzameld want ik ga ook !!
Jij gaat toch ook op zondag ?? Misschien zien we elkaar nog .....ik ga in elk geval even letten op jullie gouden twieten....

groetjes GEA

ps: en wat krijg je een lekker smal snoetje , ik was 1 pond afgevallen in 1 maand tijd (zat de vakantie ook tussen maar kan beter natuurlijk )

Home and Lifestyle zei

Jij gaat naar de Toppers en jij gaat naar Parijs...voor roosjes in het haar ga jij naar de Champs Elysees...jaja...als je er toch bent gaan we meteen op chique...en dan naar de H&M, op de Champs Elysees hihi! Je kunt ze ook in Nederland kopen...stel dat je in Parijs de H&M niet tegen komt :-)...maar daar kun je misschien niet mee thuis komen!! Succes met je zoektocht...!

Lieve groet, Ingrid

Pieternel zei

Nou meid heel veel plezier, aan je tietshirt zal het niet liggen.

Groetjes Pieternel

Antonia zei

"Supersjurt" Lynda, je ziet er goed uit!
Veel plezier bij De Toppers, groetjes Anja

Unknown zei

Whoehahaha wat een geweldige outfit!
Oh, wat zullen jullie een fun hebben, twietfun!
Geniet van de grootste glamourshow ever!

Lieve groet,
Monique

Marjan zei

Hoi, leuke outfit! Staat je goed! Veel plezier bij de Toppers,
groetjes
Juul

lia zei

Nou, dat gaat zeker opvallen meid.
Maar ik wil straks ook wel het hele setje bij elkaar zien hoor. Of alle 6 bij elkaar, nog leuker.
liefs lia

Bonjade zei

Vind elk outfitje best....als ik maar mee mag natuurlijk ;0)
Doe Gordon de grroeten van me........
FF

It's me zei

Leuk !!! Lynnnn...meid je krijgt wel een smal bekkie hoor........tjeeee......liefs van mij.....xxx...

ByIngeborg zei

Kek T-shirt meid. Sieht guht aus !!
Leuk hoor die Toppers, maar die Arena..... hmmm..
Fraaie spreuk weer in het zand. Houd ik erg van.
Groetjes weer.

Michaja zei

Jullie gaan de boel op zijn kop zetten met die shirts :)!!!!

verftechnieken zei

Wat ben jij leuk!!!!!

Lina zei

Hij staat je goooeeed!!!

Karin zei

Twee dikke duimen van mij voor dit geweldige tweetshirt!!!! meid wat ben jij inmiddels een hoop afgevallen, je ziet er uit als een toppertje, ik zou je haast niet meer herkennen. Hb je je doel inmiddels niet al bereikt?

Rozmeen zei

Staat je leuk en erg leuk bedacht!! Nou dat wordt vast heel gezellie en 6 dezelfde zal je zullen jullie zeker opvallen :-)...party se!!

Ik wens je een heerlijke dag.
Liefs,
Rozmeen

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
das T-Shirt sieht klasse aus! Und Du sowieso!!!
Ganz viele liebe Grüße
Yvonne

Carla zei

Dat word een gezellige boel daar in de Arena!!
Leuke shirts hoor...leuk bedacht.
Wel ff een foto van het hele stel straks hè!!

liefs Carla.

Martina zei

Wat leuke T-Shirt and pretty you! Would love to see all you ladies dressed up like ths ;)

Blue Cottage zei

hihi..Lynda.....
super sjurtje, ""Ik hou d'r zo van"",
""Maak me gek!""
""'t Is toch om te gieren?!""
""Ik heb er ook écht geen kracht meer voor...""
""Gaat alles goed schat?""

Veel plezier bij de toppers
groetjes Cobi Joling ;)

Ann zei

I love Hello Kitty too,
its appeal is timeless.

Sounds like you have such cool friends...

Margot zei

Wauw meis...zo'n shirt zou mij absoluut niet staan...en niet alleen omdat ik dus niet twitter, maar ook niet zo'n mooi slank lijfje heb...
Aan de reacties te zien, valt het iedereen wel heel erg op, dat je bijna onherkenbaar bent geworden...bijna dan hè...
Maar de ondeugd blijf je uitstralen hoor....
Wanneer is het concert eigenlijk...iig, heul veul plezier...maar dat zal wel lukken.
Au revoir...en ik heb bij Ria gelezen dat je niet mee kunt naar Parijs, omdat je zondag bij haar bent???
Knuf, Margot

basichus zei

Royal twieten: hij is super, heeeuul veuuull plezier :)

Tuur zei

Gaaaffffffff ...dit gaat gordon echt wel zien, zal even mailtje sturen mt een linkje naar je blog...:) ooh wacht bellen is natuurlijk veel sneller....
En wat gaaf wat ben je veel afgevallen en wat zit je haar super. Echt totaal anders!
Vooral door gaan!

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

Have fun Lynda! You are a beauty, inside and out!
XO
Kristin

Bij Guusje Thuis zei

Nou echt hè, als je nu niet opvalt bij de heren en daarom een podiumplaatsje krijgt, dan weet ik het niet meer hoor ... 6 twieten op een rij, geweldig!