Don't worry...

dinsdag 3 mei 2011

Jullie moeten je geen zorgen maken;), ik weet dat aardbeien gezond zijn, en dat ze dus geen kwaad kunnen maar ze staan dus nu gewoon even niet op mn "lijstje". Vraag me niet waarom, ik volg gewoon het lijstje en het werkt, dus MIJ hoor je geen vragen stellen;)!
Ik mag genoeg andere dingen, ik laat jullie wat zien....

Sweet of you but you don't have to worry!;) I know strawberries are healthy and won't do any harm to my weight, but they are jusst n;ot on my list, don't ask me why, I just follow the list, and it's working veryg well so you won't hear me asking;)!
There are lots of other things on my list, I'll show you some... 






Zie je?? Het is niet zo zwaar, lekkers genoeg! Vanmorgen woog ik 25,2 kilo minder dan op de dag dat ik begon (17 januari) dus jullie snappen dit ik fluitend door ga met volgen van m'n lijstje???;)

See? It's not so hard, enough yummie stuff! This morning the scale showed me 25,2 kg less then on the day that I started(January 17.), so you will understand I go on, -smiling- following my list???;)

Posted by Picasa

Liefs,
Lynda

ps. een vuilniszak TJOKvol shirtjes verdwenen vandaag in de container, te groot...géén weg terug;)

PS a garbagebag FILLED with shirts went into the container today, too big....no way back;)

Leave a Comment

M. zei

*APPLAUS!!!!!*

en volhouden hoor!!!

groetjes manuela

Petra zei

Meid! wat geweldig!!! Ik dacht het al te zien op je foto laatst.... Ik val gewoon stil van bewondering, enne.... mag ik dat lijstje ook :)

Liefs Petra

Corine(THUIS) zei

Heel knap! Mijn dochter is in 7 weken tijd ook al 10.1 kg kwijt...ik denk als ik het zo bekijk met eenzelfde lijstje als jij :)) (Ook zij laat de aardbeien staan)
Hoeveel moet er nog de vuilnisbak in??
Groeten, Corine(THUIS)

Carla zei

Wauw...wat goed....applaus voor jezelf!!
Want je hebt het helemaal zelf gedaan.
Vind het altijd zo kanp dat mensen zoveel af kunnen vallen.
Ik hoef gelukkig niet, ben sinds ik niet meer rook (nu bijna 2 maanden) nog maar 2 kilo aan gekomen en weeg dus nu net 60 kilo.
Maar...petje af...laat die aardbeien dan maar ffies...er is nog genoeg ander lekkers hoor!!

liefs Carla.

oma leentje zei

Jeetje Lyn wat is er al veel af. Zou ik ook wel willen. DAn weeg ik weer net zoveel als toen ik 20 was. Stuur me dat lijstje aub. Wel zonde van mijn nieuwe zomer kleren maar die maak ik wel kleiner. Super voor je

Nieneke zei

Wauw!!! Knap hoor!!!!!!!

Diana zei

U weet het: Chapeau!!!

Marjan zei

Nou laat die aardbeien dan nog maar even zitten. Het gaat super, maar dat zag ik al op die foto laatst!
groetjes
Juul

Anoniem zei

wauw, dat is een hoop! goed hoor! maar belangrijks is dat je je goed voelt!

hart&8 zei

RESPECT!!!! Goed van je zeg!
Lieve groetjes, Tricia

Claudia Leertouwer zei

Goed van je!

Elisabeth zei

Wat veel is er al af meid ,echt goed van je !!
Liefs Elisabeth

Nelleke zei

Klasse! Veel kilo's in weinig tijd! Knap hoor! Wat is het voor dieet? Dr. Frank? Ziet er nog best lekker uit wat je allemaal mag.

http://truutske.blogspot.com zei

Zo'n lijstje wil ik ook wel.
Diepe buiging en petje af voor je doorzettingsvermogen.
Heel knap...en oh...wat zul jij lekker in je vel zitten en dat met de zomer in aantocht.
Zo ontzettend fijn voor je!!
Lief, Trudie.

Jolanda zei

Super van je, volgens mij dr Frank? Goed dat je de shirtjes gelijk weg doet.....is altijd een valkuil als er nog kleren in de kast hangen die passen:)

Jeanette zei

Van harte gefeliciteerd met je prestatie. Ga zo door!!

Groet,
Jeanette

Eline Du Mongh Photography zei

amai zeg !!
Zou het mogelijk zijn , om mij dat lijstje ook is door te sturen ?

Groetjes
Eline DM*

Inge zei

TOP GEDAAN!!!
GEFELICITEERD!!!

Michaja zei

WOW ik ben onder de indruk! Nee hoor eet jij maar even lekker geen aarbeien, groot gelijk :)
BRAVO.
Liefs Michaja

Bij Guusje Thuis zei

Ja eh nee ... laat dan die aardbeitjes maar gewoon in hun doosje; geweldige prestatie. Einde al in zicht of nog meer kilootjes die op deze manier gaan verdwijnen. Knap hoor!! Liefs, Colin

Antonia zei

Super dat je al zoveel bent afgevallen Lynda, gefeliciteerd! Lieve groet, Anja

detuinkamer zei

Wauw super !!! mijn petje af zit hier op de bank veel te dik te zijn!!!.
Welk dieet volg je ???

groetjes karin

It's me zei

Zo goed !!!...je bent een kanjer !!!....xxx...

In den Uylenbal zei

H die Lynda, 25,2 kilo !!!! Jeetje, das wat ik aankom elk jaar :-) Superknap hoor . . ., als je nou je lijstje aan elk persoon die dat lijst wil hebben € 5,- vraagt, dan . . . tja, dan kan je een heleboel taartjes kopen om te vieren dat je . . . oh nee, dat werkt dus niet. Maar niet te veel afvallen he, anders verdwijn je op een moment opeens, géén Lynda, dat kan niet he !! Liefs & Greetz Lejo

bikim zei

well done! that's the best thing we can for ourselves: stay healthy!
i'm on a diet too!
love the delicious photos!
so so pretty!
!
take care,
Rosa

Mariette zei

Lieve Lynda,

Geweldig dat je zoveel kilootjes kwijt raakte. Maar om zomaar t-shirtjes in de container to doen? Jámmer. Dat komt hier niet voor denk ik; alles wordt recycled via yard-sales; goodwill; of andere organizaties. Dat is millieu vriendelijk en mèns vriendelijk!

Liefs,

Mariette

verftechnieken zei

Geweldig hoor! Maak maar een lange neus naar die aardbeien en geniet van alles wat je wél mag. En als het zo goed werkt dan motiveert dat vast wel. Zo te horen moet je niet te vroeg beginnen met het shoppen van gouden kleding, want dan is het zó weer te klein ;)

Miss M zei

Zo hee... wat knáp van je, dat je al zo veel kilo's bent verloren! *YES!*
Maar wat is het dan voor lijstje dat je volgen moet? Ben er wel benieuwd naar. Niet dat ik af moet vallen ofzo hoor.
Fijne dag, liefs, Marjolijn.

Floor zei

wow meid je gaat als een trein ! applaus !!!!!!!!!!

lia zei

Wow, wat goed van je....
Diep respect voor jou en al degene die op hun gewicht moeten letten. Zag gisteren mijn zus die ook al behoorlijk wat kwijt is, met ene Frank ofzo??

En je bent al zo ver, dat je nu zeker vol moet houden. APPLAUS VOOR JEZELF!!!!!
liefs Lia

Abacaxi & Hortelã zei

Applaus Lynda!!!! Ik vind het écht SUPERgoed van je (en stiekem ben ik SUPERjaloers!!).
Bisous, Chantal

Ger zei

Ga zó door en ge zult spinazie eten......
Dat riep ons moeder altijd als wij goed ons best deden vroeger...en moesten blijven doen

Maar nou ik dit zit te tikken vraag ik mezelf af wat die uitdrukking eigenlijk zeggen wil, of die bij andere ook bekend is,of dat het misschien een van die gezegdes is in een gezin die een eigen leven is gaan leiden??
Omdat ik het tegenwoordig nooit meer iemand hoor zeggen...

En jawel het bestaat...
het is een verbastering van de zin '' ga zo door en ge zult Spinoza heten''

Ja, je best blijven doen, want Spinoza was niet de eerste de beste, hij is de beroemdste filosoof van Nederland: hij behoort tot die kleine groep filosofen die gezichtsbepalend zijn voor de geschiedenis van het westerse denken.
Lees ik...

Dus zeg ik ook tegen jou lieve en vast wel bijna slanke Lynda....na al dat gewichtsverlies....:-))

**Ga zo door en ge zult spinazie eten**

en ik steek mijn duim omhoog!!!!

Liefs,
Ger

Anita zei

Mijn virtuele petje neem ik voor je af hihi
Wat een prestatie meid
Dan maar even geen aardbeien hè
maarre niet te gek doen hoor !!!!!
Lieve groetjes, Anita

Claudia B. zei

ik ben diep diep onder de indruk! 25 kilo, wauw.... ook ik ben natuurlijk benieuwd welk dieeet je doet! Wil je het met ons delen :-) Geef er dan meteen ook wat volharding bij want die heb je wel nodig... ik ben pasgeleden ruim 7 kilo kwijtgeraakt maar heb er inmiddels al weer 3 teruggevonden helaas :-(

Met een lijstje alleen kom je er dus niet, het gaat om volhouden en discipline... maar toch... mag ik je lijstje please..... :-)

Knuf van mij, claudia

Carolina zei

Hey Lynda,

Ik lees altijd op de achtergrond mee en deze post had ik gmist.
Maar 25 kilo, wauw wat goed!!! Ik ben ook nog steeds aan het worstelen met die vervelende kilo's:(
Welk dieet volg jij als ik vragen mag?? Ziet er zooo lekker uit allemaal die dingetjes hierboven!!

Fijne dag nog.
En alvast bedankt!!

Groetjes Carolina