and so I cleaned....

woensdag 25 mei 2011


al was ik klaar om te moorden, dus zeg niet dat ik van het negatieve niks positiefs heb gemaakt!!!;)


De dag begon zo "normaal"......puubster vertrok als eerste, waarna we alle aandacht aan meisje 2 konden schenken want zij vertrok vandaag op schoolkamp...*kuch*...2 nachten niet onder mijn dak, 3 dagen geen contact, en dat terwijl ze VAN MIJ IS! *fluit*.
Klaar om te vertrekken werd ik opgehouden door de telefoon....puubster IN TRANEN piepend dat ze met haar fiets was gevallen op de weg en dat er een meneer stond die haar naar het ziekenhuis wilde laten brengen met de ambulance.........*ademstopt*.....
Onnodig te zeggen dat als je dochter huilend belt, iets onsamenhangend brabbelt en het heeft over een meneer(die ik ook nog aan de telefoon eiste) dat IK binnen een tiende van een seconde moordlustig(want die meneer was het natuurlijk schuld!!!!!......mijn puubster fietst op een fietspad, netjes 2 aan 2, kan niks gebeuren want waarschuwingen van haar ma heeft ze ONTELBAAR) in de auto zat, richting veerpont(dat natuurlijk aan de andere kan dobberde...*sjucht*)....de Maas overstak en "jacht"maakte op een "dramatisc"tafereel langs de kant van de weg! Klaar om mn kind van de straat te krabben......
Om....haar aan treffen tussen al haar vriendinnetjes(LIEF van die meiden om te blijven) én een vader van 1 van die meiden die toevallig voorbij kwam op weg naar zijn werk......flinke plas bloed onder aan haar voet......teen flink beschadigd maar ze STOND....was nog heel en maakte nog geluid! Piepte iets over die stomme slipper(waardoor ze van de trapper was gegleden), die achterlijke steen(waar ze vervolgens met haar fiets tegenaan sjeesde), en die meneer die 112 wilde bellen(en dat ZIJ riep "het komt wel goed BEL MN MOEDER".:)).
Die meneer was inmiddels doorgelopen, jammer, want dat had ik 'm kunnen bedanken voor het bij mn kind blijven en mn moordlustige gedachte(die NATUURLIJK ongegrond bleken want niet alleen was meneer te voet....*hmpf*, maar ook vistte hij haar van de straat voordat er meer auto's zouden komen).
Lang verhaal iets korter? Fiets in auto, op naar huisarts, geen hechtingen nodig(ZOOOOOOOOO dankbaar daarvoor;), want ik ben éigenlijk niet in staat dit nu te moeten bijstaan, ben een weekje thuis ivm hyperventilatieaanvallen en geloof me, een bloederige teen hechten is NIET bevorderlijk;)) en met een flinke toef verband om de teen weer huiswaarts. Alwaar puubster nu van tv naar ds naar laptop naar WII switcht, en aangeeft dat ze honger of dorst heeft;)....én dat wij morgen haar krantjes moeten bezorgen:).
ZO blij dat mn meiske veilig thuis is....één van de twee in elk geval, want van meisje 2 nog geen teken(geen bericht is goed bericht?)
Moordneigingen verdwijnen bij mij niet meteen, dus afleiding was gewenst.....en zo.....is nu mn woonkamer, keuken, hal, toilet schoon, zijn de onderlakens allemaal gewassen inlcuus kussens en bijbehorende slopen!
WIEUW!
*blij*
Nog wat plaatjes om dat te ondersteunen????
Komen ze!!!







Om e.o.a. reden heeft blogger extra de p*st aan mij, ik zie andere wel overal reageren maar MIJ lukt het dus gewoon niet!:(.
Ik zie jullie.....*zwaait*......dus denk niet dat ik jullie negeer!;)

O enne....Jan als muziekje.....yep....ook gast a.s. zaterdag!;)

No translation today girls....TOO much adrenaline to do that!;)

Liefs,
Lynda

omdat vandaag, 25 mei, de dag van het Vermiste Kind is, ga ik mijn eigen meiske even stevig knuffelen, en gaat mn hart uit naar alle ouders die hun kind om welke reden dan ook moeten missen,én naar alle kindjes die om welke reden dan ook niet bij hun papa en/of mama kunnen zijn,.......mijn hart gaat uit naar jullie!!!



Leave a Comment

Bonjade zei

Tjeemienee......wat een verhaal....als je daar geen acute aanval van krijgt.........
Doe je wel rustig aan nu.....even niet poetsen, ja mams geeft raad, maar even ZENN met dochterlief die nu ook even helemaal op lage stand moet.....
Beterschap
En idd, geen bericht is altijd goed bericht hoor.......
Loslaten o zo moeilijk.
Sterkte en liefs

ff

Tanja zei

He Lynda, je moet even je browser wisselen dus van internet explorer naar Mozilla dan doet alles het gewoon weer helemaal.

Wat een verhaal zeg en wat een enerverende ochtend heb jij achter de rug, maar goed alles aan kant is ook een hoop waard.

Sterkte en pas een beetje goed op jezelf.

Liefs
Tanja

Nicole Claudia zei

Pfeww, wat een start van de dag zeg... alles tegelijk natuurlijk. Maar gelukkig is dochter verders heel op teen na die dik is ingepakt zonder naald en draad... Ikke ben namelijk held op sokken en heb véél te véél fantasie en zie het voor me... aiaiaiai!!

Je huis gelijk blinkend zeg... heb ik nou nooit bij zoiets... maar ga even lekker zennen met dochterlief... even lekker knuffen in de houtgreep!! In het zonnetje natuurlijk... relax

Liefs en groetjes, Collie

Samira zei

Het leven van een moeder, pff ik denk dat ik toch echt nog heel lang ga wachten met kinders!

Ik heb trouwens geen blogger, dus als het goed is kan je bij mij gewoon reageren hoor ;)

Verder probeer eens iets anders dan explorer: Google Chrome (heel snel) of firefox. Helpt, echt waar! En ik durf te wedden dat velen jouw gezellige reacties missen, dus probeer maar gewoon, hihi

Liefs Xx

Elisabeth zei

Pfff dat is even flink schrikken,gelukkig valt het mee .Wel even kalm aan doen hoor nu !!Ja reageren is een ramp ,bij de kan het wel en bij de ander niet .Ik ga niet van browser veranderen maar wacht nog even af Fijne avond.
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat een schrik met je dochter, ma Flodder zou zeggen 'het blijft toch je kind hè' en zo is het ook! Gelukkig is het uiteindelijk meegevallen, ondanks een ingepakte teen!! Sterkte ermee!

Ik kon ook niet overal reageren, maar nu ik overgestapt ben op een andere browser (op aanraden van Sandra van Het Hoogerhuys, zie ook de aanvulling op mijn blog) heb ik geen problemen meer, gelukkig maar! Moet je echt doen, ik kan nu probleemloos bij iedereen buurten!

Lieve groet, Ingrid

hokje zei

Heftig verhaal, maar gelukkig met een toch redelijk goede afloop. Maak je verder niet te druk, je bent niet voor niets een weekje bij huis! Je foto's zijn weer om van te genieten.

Fijne avond,
Miranda

Plien zei

Pff, blij dat het allemaal redelijk goed is afgelopen! Voor zowel je dochter als jou.
Hé ik hoor Jan en bedenk dat ik daar nog wat over moet bloggen! :-)

Antonia zei

Wat een verhaal, gelukkig met een goede afloop! Laten jullie je allebei maar lekker verwennen :-) Lieve groet, Anja

Tierlantijn zei

Tja waar heb je 112 voor nodig als je mama hebt??! Beterschap met puubster!

Liefs! x

Zara zei

Gelukkig liep het goed af en viel het mee! Het is toch je grootste angst dat er iets met je kinderen gebeurt, maar ze naar school brengen tot hun 20e is ook geen optie...

lia zei

Ik had geen problemen maar werk altijd al met mozilla firefox.

lia zei

Moet ik wel wachten met op reactie drukken tot ik klaar ben natuurlijk.....

Goed ,wat wilde ik nu zeggen..)
O ja, wat een verhaal zeg. Gelukkig kun je haar lekker thuis verwennen. En hyperventilatie, lang geleden dat ik dat had.

Floor zei

Hyperventilatie ? en waardoor komt dat dan ? toch niet omdat je nu al in extase bent voor zaterdag mag ik hopen ?
En gelukkig viel het mee met meisje , was de man geen enge man, en je kind zei mijn oma ooit is niet van JOU die heb je te leen ! totdat ze uitvliegt en is van zichzelf ! (boos worden op mijn oma dus als je het er niet mee eens bent ) ;)
x

Vær våken zei

Oh, no translation needed here ;) i'm loving these images, especially that little nose. So cute!!! Thanks for your sweet comment, Lynda!!!

Kristin xxxx

It's me zei

Gelukkig is ze daar bij jullie en viel het weer mee...wat een toestanden......en een schrik zeg !! verwen haar maar lekker mam.....en kun je niet reageren???? whahahahha...wat een rust.....hihihi!! misschien even firefox downloaden dan werkt alles.......ik werk er al heel lang mee.....liefs van mij...xxx...

Bij Guusje Thuis zei

Ik las en dacht ... huh je woont toch niet hier om de hoek; klasgenootje van puberzoon vandaag op de fiets met voet tussen spaken klem ... maar wat een schrik weer zeg, gelukkig wel met de bekende sisser.

Pas je wel even op jezelf ... je bent niet voor niks een weekje thuis. Dikke knuf, Colin

Unknown zei

Ich habe mir jetzt nicht die Mühe gemacht und den Text übersetzt, aber wenn ich die Fotos sehe, stelle ich fest: "Es ist Zeit für eien Veränderung..."!

Danke dir für diese Inspiration!!!!

GGLG
Tine

Thuis bij Tjits zei

wat een pechdag.. hoop dat je vannacht goed geslapen hebt en je dochter ook!
doe lekker rustig aan van de week hoor.. hyperventilatie.. ik zat er tegenaan toen ik 2 weken geleden hoge koorts had midden op een eilandje in de jungle van suriname.. hoop dat je je kunt ontspannen.. zodat de kans op hyperventilatie ook afneemt!

lieve groetjes, Tjits

oja ik werk sinds gisteren op advies van Sandra ook met firefox, ideaal!!

Marga zei

Hallo Lynda.
Lees (op mijn werk) snel wat blogs, dus ook jouw verhaal.
Meid, wat er ook gebeurd is, wees blij dat het goed is gegaan. Vergeet je moordgevoelens.
Ze zit daar fijn bij je. Bekom van de schrik en geniet van je puuuuber.
Even over mijn dochter. Ze heeft vandaag examen voor kok. Ze moet een heel gerecht maken. Ze is altijd zo gemotiveerd, soms te, dus ik denk vandaag veel aan haar en hoop dat ze het haalt.
Fijne dag verder.
Groetjes Marga

Mariette zei

Lieve Lynda,

Eind goed al goed! GELUKKIG zeg. Maar nu weet je dochter mogelijk dat ze beter níet met slippers op de fiets gaat. Het is gevaarlijk en je kunt beter veilig schoeisel aan hebben. Ja, ja... mode-grillen zijn leuk maar VEILIGHEID weegt véél zwaarder!
Zeg ik zie dat ook jouw volgers allemaal weg zijn van de side-bar (en ik ben ook weg op je side-bar...); net als bij mij en bij zovelen. Ook kan ik niet kommenteren bij velen. Er zijn zelfs bloggers die hun hele blog kwijt raakten! Vanavond zet ik op mijn blog hoe je je blog moet EXPORTEREN. Já, alles wat je ooit schreef en ook al je comments zijn dan safe. Heb ik ook gedaan zojuist voor je weet maar nooit. Moet er niet aan denken; alles footsch!
We waren twee dagen in Atlanta, dus pas vanmiddag weer thuis.

Liefs en het allerbeste met je meiden èn met jezelf. Ik wist niet dat hyperventilatie nog bestónd; dit is de eerste keer dat ik het weer hoor!

Mariette