Budgettip!!!...pinnen...

vrijdag 20 mei 2011

Ik pin me suf, ik pin grenzeloos, ik pin alles wat ik maar leuk vindt, welke kleur dan ook, ik pin OVERAL!!!

I pin like a madwoman, I pin without stopping, I pin everything I like, any color, I pin EVERYWHERE!!!

*warning......don't have the time?? DON'T go there!!!










en als me dan nog íemand kan vertellen HOE ik vanaf ELKE site kan pinnen????:)
*PINPINPIN*

and if there would be someone who could tell me how I can pin from évery website???:)
*PINNING*

Bon pinning!!!

Lynda

Leave a Comment

Room Seventeen zei

Ja, leuke site, maar traag, loop vaak vast...

La Maison zei

Leuk leuk leuk!!

Merci beaucoup;)

Hermine

André en Inka. zei

mooi,.......mooi,fijn weekend,xxx.

Zara zei

Leuke site zeg!
eens even uitgebreid rondneuzen....

Pink Princess zei

Hele leuke sites, ik pin me ook door het dolle heen soms hihi

WEERspiegeling zei

Ik bePIN ehhhhh beGIN er niet aan, gaat me veeeel te veel tijd kosten.
Fijn weekend allemaal, geniet van het heerlijke weer.
Anita

Martina zei

Oh la la, you're so right here - Pinterest eats away time! And blogging does! But in such a nice way. Am so fond of all the lovely friends out here. Hope your weekend will be filled with pretties!

Tanja zei

Leuke site, ga zo eens even uitgebreid verder kijken. Bedankt voor de pintip!

Fijn weekend en wie weet tot ziens ;-)

Liefs
Tanja

Mayflower zei

Even snel gekeken.....nouja snel hihi....Leuke site.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Pierelantijntjes zei

Hoi Lynda,
dank je wel voor je lieve reactie!
wat een gave site zeg. Ik zag daar een jurk gemaakt van echte borden........wauwwwwwww.
Heel fijn weekend,
liefs Ester

Anita zei

Hahaha léuke site !!!! Fijn weekend
Lieve groetjes, Anita

It's me zei

Tja...als je niks anders te doen hebt......whahahahha!!.......groetjes van mij.....xxx...

Door Jolanda zei

Ha, vandaag al genoeg irl. plaatjes gepind (libelle zomerweek)))
Als je mij de maten van je E-reader even mailt wil ik wel een hoes voor je maken, vertel je wensen, ik maak het voor je:))

Fijn weekend, Jolanda.
info@doorjolanda.nl

Het Hoogerhuys zei

Wat een leuke en verrassende blog heb jij,
hier kom ik vaker, ik ben je nieuwe volger.
Zo, ga ik nu die site even bekijken.
Fijn weekend, groetjes, Sandra

Plien zei

I hartje Pinterest! fijn weekend!

Marga zei

Hallo Lynda.
Ik pin, jij pint, wij pinnen,
Ik pinde, jij pinde. wij pinden,
we hebben gepind.
Fijn weekend.
Groetjes Marga

hokje zei

Ken het niet, maar volgens mij is er een nieuwe verslaving op komst ;)

Fijn weekend,
Miranda

Samira zei

Pinnen, ik ga eerst maar eens uitzoeken wat het nou is! Waarom ken ik dat nog niet? Stom-Stom-Stom

Hoe was het bioscoopuitje met dochterlief?? Grappig eigenlijk dat ik de generatie ben die precies tussen jou en je dochters in zit :D!

Dikke kus Xx Samira

Unknown zei

Hoi Lynda,

Voor het pinnen van elke site kijk ff hier
http://pinterest.com/about/

groetjes,
Marianne.

Rozmeen zei

LEUK! En die tweede foto...mijn kleuren..zo mooi!!!!

Liefs en een fijne zondag,
Rozmeen

Gustaviana zei

hahahahaha meis hoe zal het leven eruit zien als je niet meer kon pinnen ..... dus pin er maar lekker op los hahahaha....
lieve groetjes Viana