TEST...1....2....3...

maandag 2 mei 2011









Nope!!! Het werkt niet....ik wil ze nog stééds!!! Ik dacht als ik "het "er hier even uitgooi, ben ik het kwijt....maar nee....ze zitten "er"nog steeds...in mn hoofd...of eigenlijk...in mn "dromen". Ik ben verzot op aardbeien! En nu zijn ze er weer, de echte Hollandse rooie rakkers! En ze ruiken GODDELIJK, en ze smaken -aan het tempo van verslinden van de "wolven"hier- net zo! Laat ze nu níet op mijn "lijstje"staan! ZE STAAN GEWOON NIET OP HET LIJSTJE .....lijstje? ja lijstje....van dingen die ik wél mag(ze passen nu even niet in mn dieet)......*zucht*......nog even volhouden lekkere lieffies.....er kómt een dag......;)

Nope! It didn't work! I still wánt them! I thought if I would throw it out here, they would be out of my head, well...my "dreams";)>
I adóre strawberries!! And there are here again! The real Dutch red yummies!!! And the smell DIVINE, and they taste-looking at how fast they dissapeare from our bowl- like that too!! And you know whát?! They ar nót on my list! THEY JUST DON'T FIT MY DIET!....list??? Yes list....of things I cán eat...*sigh*.....hang in there little red friends.....there wíll come a day.....;)


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Stina zei

wij hebben hier wel aardbeien in de tuin, ze bloeien al volop...en over een poosje plukken, we eten ze nu nog uit de diepvries, heb er al weer wat uitgehaald voor morgen, vinden ze super lekker voor in de vla.

fijne avond
gr Stina

katja-Mariska zei

Mag je geen aardbeien, wat is dat nu???? :(

Diana zei

Ach arme Jonkvrouwe...eens zal de dag daar zijn, dat Uw witte tanden mogen wegzinken in dat verrukkelijke zoete rode vruchtvlees ;)

Linnie's kaartjes zei

Oh wat ben je zielig...want ze zijn zo lekker en als ik deze foto's zie dan weet ik wel wat er op mijn boodschappenlijstje komt te
staan :-)
Sterkte met het vermijden van deze heerlijkehden ;-)

liefs,
Linda

Oude lappen zei

Oei je mag ze niet eten? Oh niet leuk zeg.
Ik zal morgen aan je denken want dan ga ik er kopen, kan ook niet meer wachten. Lekker in de chocolade doppen.

Anita zei

Nouh als jij ze niet mag geef mij dan maar een bakkie ;-)
Ik zet er mijn tanden wel in hoor !!!
Mmm en met een toefje slagroom erop: héérlijk :-)
Lieve groetjes, Anita

Muisje zei

O wat ziet dat er allemaal heerlijk uit.
Bij ons zitten er ook al aardbeien aan, alleen zijn ze nog groen.

Groeten Herma

Huys 50 zei

Maar je mag toch wel Aardbeien ??? wat kan daar nu mis mee zijn ?? daar kom je toch echt niet van aan hoor,toch ?? neeeehhh echt niet.
Tja,wat er op zit,jaaaaaaaaaaaaa da,s dan weer even een ander verhaal dat kletst op je billen natuurlijk hé,jaaaaa......dat moet je even laten staan dat dan weer wel....
Kom op Lynda !!! morgen op naar de groenteboer zeg...

groetjes
Dicky Marie.

Corine(THUIS) zei

Geen aardbeien op je lijstje?? Wat een flutdieet :))Niemand kan toch zonder zomerkoninkjes?? Mag je ze ook niet 'puur' dus zonder opsmuk?? Vreselijk!
Sterkte de komende maanden..je zult ze overal tegenkomen!!
Groeten, Corine(THUIS)

Elisabeth zei

Dat begrijp ik ff niet ,geen aardbeien op je lijst,waarom niet?Ik kan me voorstellen dat er geen slagroom of chocolade op mag Meid wat doe je jezelf aan vraag ik me dan af,afvallen OK goed en geweldig maar jezelf zelfs geen fruit toestaan??
Liefs Elisabeth

lia zei

Geen aardbeien.... Nou net wat Corine, sterkte want je zult ze heel veel gaan zien.
Toch raar, is toch gezond.....
liefs Lia

Claudia Leertouwer zei

Wat denk je van een suppletie?

Claudia Leertouwer zei

...gewoon een extra toevoeging aan je lijstje. En dan uiteraard alleen aardbeien en geen suiker, slagroom of chocolade!

Miss M zei

Wat is dat voor dieet die je volgt? Alles ontzeggen? Tuurlijk, in aardbeien zitten ook (fruit)suikers, koolhydraten dus, maar echt, je hebt dagelijks fruit nodig hoor!!
Maar die beitjes moet je dan eten zonder opsmuk natuurlijk!
Enne... geef mij maar aardbeien van de tweede foto van boven... wat zijn die mooi 'versierd' zeg... heerlijk!

Liefs, Marjolijn.

Thuis bij Tjits zei

wat.. geen aardbeitjes??? wat is daar mis mee zolang je er niet TEveel van eet??
beter dan een een stuk chocola!!
durf het je bijna niet te zeggen maar ik heb vanmiddag heerlijk gesmuld van echte hollandse aarbeien... zoveel lekkerder dan de spaanse!

succes! lieve groetjes, Tjits

Samira // Spraak-Water zei

Fruit mag je toch wel? Wat is dat nou voor dieet :S En wat ben jij streng voor je zelf zeg. Pff doorzetter, mag je best ontzettend trots op zijn!!

Ik heb zin om je even een knuffel te geven, om de moed erin te houden :) dus hier komt ie ..*Knuffel*..

Interieur Inspiratie zei

Het water loopt mij in de mond bij het zien van deze prachtige foto's. Heerlijk aarbeien. Al zien sommige op je foto's er echt uit als kunstwerkjes, bijna te mooi om op te eten.

Sterkte met je dieet. Hoop dat je binnenkort toch echt nog een bakje van deze verrukkelijke rode vrucht mag eten.

Michaja zei

Ik zou ook wel eens willen weten wat er niet goed is aan aarbeien??? Te hoog GI gehalte? Ik zou zeggen gewoon eentje nemen, of twee drie vier , haha gewoon een heel bakje en dan idd zonder suiker of andere extraatjes.
Ben benieuwd of je je kan weerhouden tegen deze heerlijke rode vrucht!
Liefs

Carla zei

Zijn het alleen de aardbeien die je niet mag...of...al dat lekkers wat er omheen zit...kijk...dat kan ik begrijpen...maar aardbeien...wasdaarnoumisaan???

liefs Carla

It's me zei

Wat is dat nou ??? geen aardbeien???...hmmmmmm......snapernikzzzvan......is toch gezond????....hou vol !!!....xxx...

Bij Guusje Thuis zei

Nou die moet je ff uitleggen hoor, geen aardbeien, geen rode zomerkoninkjes, gewoon helemaal geen? Er zitten zo goed als geen calorietjes in en eigenlijk is het een hap (heerlijk) water met een smaakje ... en die mag jij niet hebben? Pff en jij gaat toch je dieet volhouden zonder die goddelijke dingen ... heel knap! Groetjes, Colin

Mariette zei

Lieve Lynda,

Zeg, jij moet die eens gaan informeren over hóe goed aardbeien zijn! Ze drijven zelfs vocht af... PUUR dan wel natuurlijk! Ik eet me er dood aan en niks mis hoor!
===============================================
Features
Fruits that are traditionally recommended for diets include watermelon, pineapple, melons of all kinds, strawberries, grapes and figs.
These fruits all have a diuretic effect, which means water weight will be lost. While temporary, this weight loss provides encouragement to dieters who may take months or years to shed excess pounds permanently.
People who are not dieting for weight loss benefit from eating fruits with a diuretic effect, as these fruits are rich in vitamins C, B1, B2 and minerals such as potassium, which supports healthy skin and has other benefits.
===============================================
http://www.juicing-for-health.com/strawberry-nutrition.html Hier staat nog veel meer GOEDS over de zomerkoninkjes!
Liefs en vál aan!

Mariette

Ger zei

....Denk fff hardop...geen aardbeien...lijstje...
Op je dieet lijstje of ben je allergies voor die eerste zomerkoninkjes??

Nou dacht ik nog bij het bekijken van dat lijfje in T-Schirt met eifeltoren.....wat 'n klein maatje.....wat een slank poppetje...zou dat Lynda zijn??
Ja, dan heb je goede resultaten met je dieetlijst!!!!
Dan is het die aardbeitjes niet waard om te zondigen hoe lekker ze ook zijn.

Ik eet ff met m'n ogen van die mooi uitziende triffle op foto 3....en daar kom ik geen gram van aan.....maar zoals ik de laatste tijd bezig ben.....er ook niet af:-((

Had ik maar 'n kwart van jou wilskracht!
Knap hoor, hou vol!!!
Mijn dochter is ook veel afgevallen en ze blijf nu super slank zonder dieet maar wel OPLETUUUUUH!!!

Slaap lekker...en droom over aardbeien...kan geen kwaad;-)

Liefs,Ger

Rozmeen zei

Hoi Lieverd,

jaaa ze zijn er weer...ik kan ze ook NIET laten staan maar vind het echt super van je en heel knap dat je ze kan laten staan..ijzer sterke principes hoor :-) Well done!! En innderdaad er komt een dag...waarschijnlijk als je strak in je bikinie een cocktail zit te drinken en aan je aardbei zippen..

Ik wens je een fijne dag.
Groetjes,
Rozmeen

Pieternel zei

Nou ja zeg, geen aardbeien?
Kijk ik snap dat je niet de suiker en de slagroom mag hebben die ik er altijd in grote getalen op doe. Maar zo'n heerlijk sappig aardbeitje, daar is toch niets mis mee.

Sterkte en er komt een dag, dan zal je er weer heerlijk van smullen.

Pieternel

Kat Ibáñez zei

Lynda mmmmmmmm I can smell the delicious strawberrys from your pictures!!!
I´m so sorry to read they are not on your list but I´m sure those amazing white jeans will suit you perfectly this summer and then you won´t remember the strawberrys, you will only think about your willpower and how good and pretty you look!!!!!!Hey sexy girl you don´t need the strawberrys!!! :)))))

Ik wens je een heerlijke dag!!

Home is where the heart is zei

wat een straf voor je maar is voor n goed doel he. Hoeveel heb je er al af? Ikzelf vind ze wel lekker maar niet zo dat ik t moet hebben zeg maar. Heb wel n plant in de tuin die momenteel 5 bloesem eraan heft zitten maar t zijn van die ieniminibeitjes....zijn de merels gek op :))
Succes met weerstaan, gaat je zeker lukken :)))
lieve groet Brigitte

Geke zei

Nou lynda, je wordt bedankt. Het water loopt me in de mond, ben van alles aan het wegslikken, aaaaaaach!
Groetjes van een medelotgenote ;-)

Bonjade zei

Zo jammer voor je ;0)
Maar hé ik ben niet de beroerdste, pak snel een doos en mik al dit goddelijks in de doos, sticker erop naar Veendam en ik help je gratis en voor niets af van al dit dikmakends ;0)
Kan mij het schelen ;0)
FF

Bonjade zei

Zo zonde om weg te gooien

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda,
es sieht so lecker aus auf Deinem Blog!
Ich liebe Erdbeeren in sämtlichen Variationen!
Ganz viele liebe Grüße,
Yvonne

Unknown zei

Oh These strawberries look so yummy! Thanks for the birthday wishes!!
Daisy~

Petra zei

Aardbeien is zo'n beetje het magerste fruit. Misschien zijn ze ze gewoon vergeten om er op te zetten. Wat zul jij je lekker voelen zoooooveeeeel kilo's er af. Heerlijk.

Fijn weekend en geniet van de aardbeitjes!