Voordeel van mijn dromen...voor jullie..

zondag 15 mei 2011

Nee ik bestorm jullie niet wéér met een korte(?) impressie van 1 van mn dromen. (wie zei daar HALELUJA??;))
Ik heb er éven over moeten nadenken of ik deze Tip zou delen(erg he) want mèn wat een hoog zuchtgehalte heeft deze blog, blog ja....ik werd vanmorgen door Tricia van Harten8 gewezen op een blog waarbij dat arme kind aan mij moest denken ;).
En nu, geef ik die tip dus door aan jullie....(al voel ik met net Whoopie Goldberg in Ghost als ze de cheque niet los wil laten??;)).......klik gewoon en je zult begrijpen wat ik bedoel

No no, don't worry, I won't attack you again with one of my dreams!(who said HALELUJA???;))
I had to think about this for a little while, think about wether I would share it or not, because this blog(it's a blog) is causing SOOOO much "sighing"...
Someone told me about it and now I tell you(although I do feel like Whoopie Goldberg in Ghost, when she doesn't want to let go of the cheque??;))....just klick and you will understand what I'm talking about!




(ik hóór jullie wel....O neeee niet alweer de "parijsmanie"!!!:P....dan klik gewoon niet:))
( I can héar you...Oooo no not again the "paristhing"....well...then don't klick:P....)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

detuinkamer zei

wauw dat ziet er mooi uit.... ik droom nu ook dat ik daar ben beter dan strijken ( ben je al klaar).
Trouwens bedankt voor je trouwe reacties op mijn blog, altijd heel gezellig sorry dat ik niet zoveel tijd om zelf op berichten te reageren.

groetjes karin

Home is where the heart is zei

niks mis mee, zijn heerlijke foto's om bij weg te dromen....Frankrijk is het voor mij helemaal *zucht*

alma zei

Ben wel weer eens toe aan Parijs ;) (hoor haar....amper thuis!)

Lieve groet en van mij mag je altijd over Parijs hebben hoor!

Lieve groet
Alma

Yvonne - Frl. Klein zei

Paris - ich liebe es!
Ich wünsche Dir noch einen wunderschönen Sonntag,
viele liebe Grüße,
Yvonne

Marieke Reintjes zei

Geweldig Lynda, toch bedankt voor het delen, ook je vorige posten weer een genot om te lezen, kon eindelijk reageren, wat een storing hé....
Groetjes Marieke

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk mens ben je toch, gewoon delen al die geweldige sfeerplaatjes ... merci beaucoup!

lia zei

Jij kunt gewoon niet veel voor jezelf houden, en wij zijn zo dankbaar.

Mooi, liefs van mij

Alle mooie dingen zei

die foto's van parijs zijn gewoon geweldig.... kan er nooit genoeg van krijgen dus kom maar op hoor..
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Home and Lifestyle zei

Wij delen de liefde voor Parijs, dus hier krijg ik in ieder geval nooit genoeg van hoor!!

Een fijne week Lynda! Lieve groet, Ingrid

Anja zei

Geweldig, wat heerlijk!!!
Fijne week, back too real life....
Groetjes Anja.

hokje zei

Parijs... daar krijg je toch nooit genoeg van! Lief dat je toch hebt besloten dit met ons te delen ;)

Fijne avond,
Miranda

Jolanda zei

Parijs is super, kom maar op hoor... en wanneer ga je nu zelf eens...het is vlakbij zeker voor jou! Gewoon doen, Lieve groetjes

Sjonke's Kronkels zei

Ahhh....Paris....compleet verliefd op deze stad...ben er pas nog geweest. GE-WEL-DIG.
Groetjes,
Marion

Margot zei

Denk je dan ook niet een beetje aan mij????
Ik ben al aan het aftellen hoor...nog maar 5 dagen, en dan....zoef, naar Paris. En ik heb geklikt, en het lijkt me geweldig, die winkel. Dat tuinsetje, en die lampen...maar of dat allemaal meekan in de trein????
Maar bedankt voor de tip weer...Merci...
Fijne week, et au revoir.
Margot

Diana zei

Dansez...Maintenant...enne, bedank heur Lyn!! Heb ik dát weer in mijn hoofd de gansche avond!

It's me zei

Ik beloof je geen gesj..... vandaag echt niet !!..enne ik wil wel even vragen of je bij de buurvrouw in de hanmat mag...zij hebben er een in de erker hangen .....dusse zeg t maar....lief ??....en die leuke spullen heb ik zelf als ik ze ooit binnen krijg...enne Parijs ga ik 28 mei heen.....dusse geen gesj...vandaag ...ik ben vrolijk !! yes yes en jij???...mijn post al gezien.......pompidompidomm....xxx...

Mustafa Şenalp zei

Çok Güzel Site. :)

Bonjade zei

Als ik maar mee mag dan vind ik alles goed....?
Enne...wie is die kanjer hierboven mij....?
FF

Kat Ibáñez zei

Bonjour Lynda!!!

Your post c´est très chic!! And you can talk about Paris and your lovely french finds as much as you want to!!! We love it!!!
I´ve just visited the blog you recommend and it´s so great!!

Bisous, liefs en bon jour!! (see how international I am hahaha a great mix of Dutch and French!!) ;)

Annelies zei

Ooooh my ooooh my van zo'n frans blog word ik wel heel erg blij!!!TNXXXXX!!!!