Afterflow........ooooow.....oowwwwwwwwwwwwww.

zondag 29 mei 2011


.......................................moe????


Maar wat WAS het gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!
O man wat een happening!!! Dit is geen "concert"dit is een evenement!!!!!
67.000 mensen in wit met goud....WOW wat indrukwekkend.....
Gezongen(dat wat erop leek;)) gedanst, en polonaise gelopen(op de plaats;))....
schor, en niet meer fit, maar OOOOOOOOOOOOOO wat was het leuk!!!!
Ik teken alvast in voor volgend jaar!!!!!

Kijk even mee, je zou anders vermoeden maar wij vielen écht niet op, er waren "ergere"gevallen ;)...

fris en heppie...(ik ben dus de dame in wit....:D, met de koninklijke bril:D))
I'm the one with the Royal glasses;)))


PRESENT!!........
WE WERE THERE........

maaaaaaaaar, soort van uhm....niet alleen:D!!!!
kind of....uhm...not alone;)))!

Ik heb meer foto's maar geloof nooit dat ik toestemming van de dames ga krijgen om die op mn blog te zetten, kreeg op twitter al een soort van hint (KAPPEN NAH)...
Maar ik denk dat dit wel een indruk geeft toch?

"GENIET VAN HET LEVEN MET STRALENDE LACH....."lalalalaa

*kraakpiep*...tijd voor een powernapje...

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

lia zei

Ik kan geloven dat je het helemaal te gek hebt gehad daar. Maar wie is nu wie van de andere dames.....

Geniet nog maar even lekker na.
Liefs Lia

Huys 50 zei

Nou Lyn,super dat je genoten hebt maarrr....nee toch maar niet.
Hartstikke leuk helemaal te gek enzooo maar .....
Ik geniet als jullie genieten is ook goed toch,ja hé.
Slaap nog maar even je roes uit meid.
Je bent een echte TOPPER !!!

groetjes
Dicky Marie

Mariette zei

Lieve Lynda,

Je was er dus weer eens hélemaal uit!
En jullie poes geniet ook zo te zien... wàt een houding.

Liefs,

Mariette

Colinda en Jeroen zei

ziet er inderdaad wel super gezellig uit, dus ik snap dat je alvast voor volgend jaar tekent,

liefs colinda

Geke zei

Wat zullen jullie een lol hebben gehad. Geniet nog maar even lekker na.
Groetjes,
Geke

wonen met brocante zei

Ik ben 2 jaar geleden geweest en het is inderdaad een hele happening en een ontzettend gezellige boel. Leuk dat jullie ook zo genoten hebben. Groetjes Peggy

Samira zei

Ik heb net ook de foto's op Twitter bewonderd, hahahahahah!

Ik zat er gisteravond helemaal klaar voor, want ja, de mannen keken voetbal, dus ik had wel zin in wat Toppersfun!

Maar dit maakt het weer goed hoor, hahaha helemaal leuk :D

Rust maar lekker uit, liefs Samira

ps wil je misschien ook een snifje van mijn lavendel? Geeft energie voor 10, werd me verteld!!

Mayflower zei

Terwijl jij geniet van een Powernapje, geniet ik even van je foto's. Wow.....wat zien jullie er mooi uit. Glitter en Glamour hihi.
Heb een stukje van de opening op tv gezien en het zag er werkelijk indrukwekkend uit, wat een pracht en praal.
Nou meis geniet nog maar even heerlijk na.
Lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

Helemaal TOP haha over the top!! super het genieten straalt eraf.
Toch maar eens over denken volgend jaar!
fijne avond
Yolanda

Pieternel zei

Yes, het is geweldig. 2 jaar geleden heen geweest. Man wat kunnen die mannen feesten.

Je bovenste foto. Ik dacht eerst dat het een stoffen hertenkop was. Pas nadat ik eens knipperde met mijn ogen zag ik dat het een kat was... hoe bedoel je kippig...

Groetjes Pieternel

Bij Guusje Thuis zei

Jammer toch dat ik niet twitter :-) ziet er weer als een keigezellig feestje uit, geniet lekker na! Ik ga eens even een balletje opgooien bij mijn dinnetjes ... alvast ... voor volgend jaar. Groetjes, Colin

It's me zei

Wat ziet dat er leuk uit allemaal Lynn...fijn dat je zo hebt genoten met de meiden...toch???...geniet maar heel lang na.......huh ?? wat zeg je????....liefs ...xxx...bisous...

Elisabeth zei

Kan me voorstellen dat jullie helemaal uit je dak gegaan zijn .Hoe kan het ook anders met zo'n happening.Lekker nagenieten nu !
Liefs Elisabeth

Zara zei

Volgende keer wil ik ook mee...
Ach nee, IK WAS ERBIJ!
Het was GAAAAFFFFFF!!!!

Anita zei

Dat (en jij) ziet er écht gewéldig uit :-)
Ik kan me voorstellen dat het ont-zet-tend gááf was !!!
Geniet nog maar even na hihi
Lieve groetjes, Anita

Carla zei

Wat een massa mensen...getver...eng gewoon!!
Ja...ik ga ook gewoon hoor, maar als ik dat dan zo zie is het best eng eigenlijk...je moet er toch niet aan denken dat er iets gebeurt...je kunt geen kant uit.
Maar...het zou me niks kunnen schelen...ik zou gaan echt waar...want het lijkt me zó gaaf!!

leuke foto's!!
liefs Carla

Tanja zei

Kijk Lynda, dat zijn de mooiste momenten als je de dag erna alles nog voelt, in je lijf in je stem, als het nog een paar dagen duurt voor je roes een beetje afzwakt.

Ja en dan die bovenste foto, dat is leuk dat je Sam even hebt geleend om je gevoel weer te geven.

Nou geniet nog maar lekker na van je feestje!

Liefs
Tanja

Home and Lifestyle zei

Ohhh...je eerste foto...ik moest net als Pieternel een paar kijken maar wat is ie leuk! Zo'n avond met de toppers lijkt me ook helemaal geweldig, we zien het vast nog wel een keer op tv al zal dat het niet halen bij het echie!

Lieve groet, Ingrid

Abacaxi & Hortelã zei

die kat....!!!
heerlijk dat jullie zo'n TOPavond hebben gehad!
En ja, volgend jaar ben ik dichterbij & ga ik mee hoor, zet me maar op de lijst :)))

Jolanda zei

Golden girls, ziet er super uit, nog nooit geweest maar misschien toch maar eens...volgend jaar....
lieve groet

Antonia zei

Zag een stukje op tv, wat een geweldig evenement! Geniet nog maar lekker na Lynda, lieve groetjes Anja

La Maison zei

Jij kunt er weer even tegen denk ik zo.

Super foto's!!

Liefs
Hermine

In den Uylenbal zei

Hi die Lynda, ziet er super uit ! Ennuh . . . onderste regionen ??? Nee hoor, ben wel in voor feestjuh ala de Toppers, dat dan weer wel :-) Iets wat zo over de Top(pers) is daar ga ik voor, feestjuh is altijd leuk. Wel grappig om te zien dat daar alles wit & goud, terwijl mijn avond uit donker ( lees : zwart, zwart & nog eens zwart !)gekleurd was. Maar het was ook een TOP-avond !! Voor het eerst na 31 (!) jaar de nummer voor het eerst "live" horen was een geweldig ervaring & afsluiter. En . . . daarna naar de Glitter Club geweest, allemaal oldies zoals Celebrations, Relight my Fire etc . . . dus ook een beetje Toppers ! Liefs & Greetz Lejo

Unknown zei

Meid, wat zul je kapot zijn... mennn... wat een feessie zeg!
Zo! Die pakken ze niet meer van je af en zul je ook nooit meer vergeten, ik ben er zelf nog nooit geweest maar vrienden van me gaan ook al een paar jaar er naartoe en zijn ook altijd helemaal in stijl, lachuh!

En nu... powernap!

Liefs,
Monique

Karin zei

:))) Oke dat ze niet op je blog terecht komen wil ik nog begrijpen, maaruh kun je ze dan niet in mijn mailbox stoppen? Pliiiiiiieeeeees!!!! Blijft 't onder ons ;)

Ricette low carb zei

WOW wat gaaf die foto met al die mensen in het wit en goud! Wat moet dat bijzonder zijn geweest om het mee te maken en wat een hoop mensen!!! Liefs Barbara!

alma zei

Wat gaaf Lynda. Jullie zagen er toppie uit. Rust maar lekker uit want het zal een dolle boel geweest zijn.

Lieve groet en ik ga gauw op twitter kijken. Ik was niet zo actief dit weekend.

Alma

Claudia Leertouwer zei

Even tussen ons, je bent nog vergeten te zeggen wie de andere ladies zijn?

Nicole Claudia zei

Hahaha, voorpret is het halve werk hè! Wat véél mensen!!! Wauw....

Vandaag even bij komen dan, hè, hahaha
Groetjes, Collie

André en Inka. zei

Gave foto`s en,jullie zagen er tiptop uit,xxx.

Marga zei

Hallo Lynda.
Gaaf he, de Toppers....
Ik ben er ook een keer geweest, en je moet gewoon een keer die sfeer mee maken.
Jullie zagen er gaaf uit.
Fijne avond.
Groetjes Marga.

Verena zei

Liebste Lynda,

Du siehst ja super aus! Toll!
Stell Dir vor, Dein Päckchen ist unterwegs!!! Es tut mir sehr leid, dass es etwas länger gedauert hat, als geplant.
Hab´eine schöne Woche!

Liebe Grüße,
Verena