ANYTHING is possible....

zaterdag 14 mei 2011

Nadat het laatste bezoek is vertrokken, de afwas is gedaan en de stofzuiger de laatste kruimels wegzoog, installeren wij ons voor nog een gezellig avondje met z'n 4tjes!
Met de nieuwe Ariadne die gisteren kwam, kroop ik even op de bank.
Zoals ik gisteren tijdens het doorbladeren al opmerkte: "ik wil een vakantiehuisje in zand en wit"!!!
De dames die de Ariadne al doorgekeken hebben snappen wel wat mij "triggerde":).....van het een droom je in het ander, en ik 's mens dromen is ALLES mogelijk he.....

After the last visitors have left, we did the dishes and the vacuumcleaner cleaned up the last crumbs, we install ourselfs for a nice evening with the 4 of us!
With the new edition of Ariadne at Home(Dutch interiormagazine) I sat on the couch. Like I said yesterday while going through the magazine for the first time(I always do that 4 times;)): "I want a vacationhouse in sand and white colors"!(there is an article in there about a hosue in sand and white....) and so now I started dreaming....and ANYTHING is possible in dreams isn't it;)...








*PLOP*




In realiteit zal het vakantiehuis niet groter zijn dan de huisjes hierboven(die overigens te koop zijn bij Ria van It's Me.......IK vindt ze enig, maar kan.....NIET KIEZEN:D))....maar hee...wat ís het lekker om even te dromen he;)!

In reality the house won't be any bigger then the cute houses above(which btw are sold by Ria from It's Me...I like them a lot...but...I CANT CHOOSE:D)....but hey....it sure is nice to dream every now and then isn't it?!;)

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Miss M zei

Dat was zeker een heerlijke droom...

Droom vannacht maar lekker verder... slaap lekker...

Liefs, Marjolijn.

Nicole Claudia zei

Ooo, ja een vakantiehuisje in zand en wit lijkt me prachtig... al is het dan een droom...

Droomse verder!!

Groetjes, Collie

Tierlantijn zei

Dromen, fantaseren... Zou niet zonder kunnen!!!

Liefs!

hokje zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! En dromen... heerlijk toch, als je nog wat te wensen hebt ;)

Fijn weekend,
Miranda

Bij Guusje Thuis zei

Haha ... we hebben echt een geweldig kavel zien liggen op DE locatie (loopafstand van het strand) waar wij wel heel graag ons vakantie-droomhuisje zouden willen ... maar dromen nog héél lang verder tenzij Gaston aanbelt of dat oranje visje ons nummertje kies, maar dit soort dromen zijn heerlijk!

Antonia zei

Proficiat met de 13e verjaardag van Lieke! Superleuke boekentip Lynda en natuurlijk droom ik met je mee van een paleisje met huishoudelijke hulp :-) Fijn weekend, groetjes Anja

Anita zei

Hihi jaah LEUK trusten voor straks Lynda ;-)
Lieve groetjes, Anita

It's me zei

Hhahahhaahah!! ...ik leg in een deuk !! ja ikke.....hahahahahah!!...ja mag hierheen komen vakantie houden......maak je op het eind wel even ALLES schoon ?? gaan wij wel elders zand genoeg....en wit ook.....proest......ben je er lekker even uit...en iets royaler als het vogelhuisje.....kuch.....in het mooie Maarssen met uitzicht op de vecht.....die ze nog moeten graven..........met kapper en bijna supermarkt.....nou ????...lief ?????....xxx...

Ambiente-nostalgia zei

Dankjewel Lynda, we vieren het morgen samen 90!!!
Maar ik ben dinsdag jarig en S. is 11 mei jarig geweest.
Maar jullie hebben toch nog redelijk goed weer gehad hé. Ben benieuwd morgen.

liefs Dorine

Home and Lifestyle zei

Gewoon voor erbij...in de Ariadne...als weekendhuisje...ja eh...ik vrees dat ik nog jaren alleen mijn tuinhuisje als tweede huisje mag beschouwen haha!

Fijne zondag!!! Lieve groet, Ingrid

Verena zei

Meine liebe Lynda, ich habe gesehen, dass Du schon bemerkt hast, dass Du GEWONNEN hast!!! Ich freue mich total für Dich und tanze mit Dir! ;D
Hatte Dir heute schon versucht zu schreiben, aber Google hat wieder gesponnen...
Die Häuschen sind ja süß! Wie originell!
Und alles Liebe zum Geburtstag an Dein (großes) Töchterchen! Meine Güte, wie die Zeit vergeht, oder! Meine Kinder werden auch immer größer und ich immer älter. ;o)
Liebe Grüße,
Verena

Room Seventeen zei

O heerlijk, dat zou ik ook wel willen een eigen vakantiestulpje! Las laatst een verhaal over een superrijke vrouw die vier luxe stulpen had op vier decadente eilanden. Niet op Texel en Vlieland dus hé, maar op de Bahama's, de Malediven etc. Vond ze reuzehandig want dan kon ze zelf bepalen welk weertype ze wilde, een tropisch zonnetje in de Caribbean of storm en regen op haar Schotse eiland. Tja, toch wel handig hé als je niet afhankelijk ben van weerman Piet Paulusma.

http://truutske.blogspot.com zei

Zet mijn wit met blauwe huisje dan maar in Griekenland neer...liefst aan de kust....ohhhhh wat 'n droom....!!!
Fijne zondag,
Trudie.

Marjan zei

Ja een mens moet iets te dromen houden. Misschien een keer een droomhuisje huren, kan je alvast aan het idee wennen :-)
Je weet maar nooit of je de loterij nog eens wint. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter! Leuk die stroopwafelcupcakes!
groetjes
Juul

faire un songe zei

Gefeliciteerd met je dochter... ja ik wil ook wel een mooi vakantiehuisje.. maar dan in Frankrijk tussen alle Brocante....wie weet ik blijf dromen.. later als ik groot ben....!! ;-)
Fijne zondag...

Nieneke zei

van harte gefeliciteerd met je dochter!!!!

Karin zei

En dan aan zee he, dat is ook mijn droom. Het hoeft geen groot huis te zijn, maar dat ik dan 's ochtends de luiken opengooi en de zee zie en dan op mijn slippertjes bij de bakker vers brood ga halen voor een ontbijtje op de veranda om daarna met blote voeten door de branding te wandelen...*zucht* ik droom rustig verder...wee weet...ooit *zucht*

G-STYLE zei

Jaaa heerlijk om daarover te dromen he ......hier in het dorp staat ook een leuk huis waarvan ik hoop dat er ooit nog eens TE KOOP op komt te staan.
Heeft achter het huis uitzicht over water in het bos en voor een mooi groot grasveld.
Ik ga dan zeker even kijken of onze droom werkelijkheid kan worden......maar helaas staat het na al die jaren nog steeds niet te koop .

Ach , ik ben tevreden hoor maar dromen mag he .......

fijne dag , hartelijke groet Gea

Tanja zei

Joh gewoon heel veel geld verdienen met je eigen bedrijf en wie weet komt het er dan van ;-)
Blijf maar dromen, Lynda, dat is soms gewoon heel erg lekker om te doen.

Liefs
Tanja

André en Inka. zei

Heerlijk,....lekker eventjes weg dromen,....fijne zondag,....xxx

Petra zei

Dream on Lynda!

Nog gefeliciteerd met Lieke! Ik heb ook een Lieke, die is 14.

Fijne dag nog!

Margot zei

...en als zuslief dan de verse broodjes heeft gehaald, heb ik de koffie al gezet, en mijn (strakke ) hubbie de verse sinasappelsap geperst...De kids zijn de starndstoelen al aan het installeren, en zwagerlief is de boodschappen voor de lunch gaan halen.
s'Avonds gaan we bij het afgelegen strandrestaurant eten, en komen daar onze gezellige buurtjes tegen, van het zand met witte huis, waar altijd alles volgens de laatste trends is ingericht, en zij zooooveeeel kilo's lichter is geworden, dat haar bikinitopje alweer te groot lijkt....
Ooohhh, stop, nu wordt het bijna een jaloersmakende nachtmerrie....
Knufs, Margot

Carla zei

Nou Lynda...ik zie mezelf wel zitten op de veranda van het laatste huis hoor!!
Geweldig....mijn grote wens is ooit nog eens een huisje op het strand.
Maar dan niet zo'n klein pestding waar nog geen wc'tje inzit hoor...als ik het wil..dan wil ik ook ECHT...hahaha
Toch maar weer een lot kopen voor volgende maand...zucht*****

fijne zondag...liefs Carla.

Door Jolanda zei

O ja, dromen van vrijheid, alles achter je laten, een plek waar je helemaal kunt ontspannen...gelukkig heb ik ook veel in mijn eigen huis:)
Maar dromen mag!

Fijne dag, Jolanda

alma zei

Heerlijk muziekje van Dave op de achtergrond :) Huisjes, wijntje en kaasje...meer heb je toch niet nodig. Je kunt ze toch ook allemaal nemen (van Ria) Heb je gelijk een dorp! Kunnen we allemaal langskomen.

Ik heb (schaam, schaam) de verjaardag van je dochter gemist. Proficiat nog. Zal best een feestje geweest zijn. Time flies!

Lieve groet
Alma

Jeanette zei

Inderdaad, keep on dreaming, maar kan heel lekker zijn.

Groet,
Jeanette