I was soooooooooooooooooo close......

dinsdag 17 mei 2011

Zoooooo dicht bij een café avec sucre op een Frans terras zoals bv hieronder....zooooooo dicht bij visiter le Louvre....al was het alleen maar van de buitenkant....zooooo dichtbij admirer Laduree(misschien beter alléén vanaf de buitenkant;))...en van mijn part gewoon promener dans le rues!!!!
Zij had het al verschillende keren aangegeven "wees welkom"....zij woont namelijk in Versailles en Versailles beste dames ligt op een vloek en een zucht van Parijs.
Datum gepland, maar binnen heb ik uur het alweer afgezegd.....*ZUCHT*.....waarom??? (dat vraag ik me ook af;)))...Het besproken weekend is het weekend voordat wij op vakantie gaan, en de week tussen Parijs en onze vakantie moet ik nog gewoon werken, jullie voelen 'm al??? Ken mezelf,....gaat niet goedkomen, moeten ze me vangen en in de vliegtuig proppen......dus nee....WIJSHEID won het(nadat mijn enthousiasme natuurlijk al een afspraak maakte;)))), en ik heb nog nóóit met zoveel tegenzin op "verzenden"geklikt.
O well.....mijn beurt komt....weet ik zéker;)!

Soooooooooooooooooooooooo close to a café avec sucre on an French terrace, maybe one like the one below....and soooooo close to visiter le Louvre....even if it would be from the outside.....sooooooo close to admirer Laduree (best would be from the outside;))....and for all I care only promenez dans le rues!!!!
She said it many times ...."feel free to come over"...she lives in Versailles, and Versailles my friends is one heartbeat away from Paris.
Set a date......and canceled it within the hour....*sigh*.....WHY???? Well(that's also what I sak myself;)).....the weekend we planned is the weekend before the weekend that we will go on vacation, and the week inbetween I have to work, you see what I mean??? I know myself....they will have to catch me and have to sqeeuze me into the plane from the prevacationstress...so..wisdom won from enthusiasme(after of course I we set the date;)))) and I cancelled.....I never EVER have pressed "SEND" with so much reluctance;))
O well, my time will come......I'm sure!!!



en gesproken over Parijs(daar waar ik dus NIET naartoe ga;))....moet ik toch meteen denken aan mijn favoriete filmster....Miss Audrey!
Audrey=dame......(zou het daarom zijn ;)))

and talking about Paris(where I WON'T be going;))....I have to think about my favourite moviestar...Miss Audrey!
Audrey=Ladie(maybe that's why;))


Ik denk dat ik de dvd's en haar biografie maar weer eens tevoorschijn haal, closest thing to Paris for now;)
I think I will take the dvd's and her biography out.....closest thing to Paris for now;)!

Au revoir mes amis!

Lynda




Posted by Picasa

Leave a Comment

Madelief zei

Hoi Lynda,

Die afspraak komt er vast en zeker wel een keer & Parijs ook. Met de TGV zit je er binnen 2, 1/2 uur!!!!

Een gezellige avond & lieve groet,

Madelief x

Pink Princess zei

Komt wel een keertje als je er echt aan toe bent, geloof me. OH Audrey...is mijn aller favorietste (is geen normaal woord hihi) actrice. Zo'n mooie vrouw, zo'n goede actrice, zo'n geweldig mens.

alma zei

Wat in het vat zit.... Ik voel gewoon dat dit wel goed gaat komen! Geduld lieve Lyn.... Beter op je gemak dan met een boel gestress. Maar ik ken het gevoel van ergens heel dichtbij zitten! Grrrrr!!

Lieve groet
Alma

alma zei

En dan op de achtergrond Michel Fugain....ja dan zwijmel je nog wel een beetje na! Highschool nostalgie met die geweldige Franse leraar....zucht!

Tierlantijn zei

Ahhh wat jammer! Maar je kunt altijd later nog eens gaan toch?!

Liefs!

Diana zei

Meid, dat gaat goed komen. Ik weet het zeker!! Als ik die zak met geld op straat vind hè Lyn, dan denken we er geen twee keer over na, maar vertrekken we direct!

Elisabeth zei

Ach meid het komt vast wel goed.Ooit of misschien wel heel snel in Parijs .Waar komt toch die adoratie vandaan vraag ik me af ??Uhh ik ben zelf misschien te nuchter hiervoor ,heb zelf een weekend Parijs geweigerd toen we 25 jaar getrouwd waren .Maar ik gun het jou wel hoor ,echt waar!!!
Liefs Elisabeth

Zara zei

Heeft 'vakantieveiling.nl' niets in de aanbieding?

Bonjade zei

Zooo jammer ;(
C'est une sad histoire....je kon de eifeltoren al bijna aanraken......
Vind alles best als je later gaat, durf het bijna niet te vragen........;0)
FF

Abacaxi & Hortelã zei

Eens komt het moment, zeker weten!! En dan kun je ECHT volop genieten!

Bisous,
Chantal

Home and Lifestyle zei

Tja...het klinkt wel als wijsheid, want van het ene het andere in hollen is ook niet alles! En Parijs is vermoeiend, ik waggelde de laatste dag als een eend het hotel in, zo zeer dat mijn benen deden!

Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Man door die foto's van je waan je er zo goed als daar in parijs. Super heb je dat gedaan...nog een klein stapje en je bent er, wanneer? dat komt wel, prachige foto's. Fijne avond, Nicole

Bianca zei

Ach joh...komt echt nog wel een keer...ik vind Audrey ook fantastisch, vooral de kleding vind ik prachtig.....Geniet maar lekker van je DVD. Komt vast goed.
Groetjes Bianca

lia zei

Ja, soms is het beter om iets niet te doen. Op dat moment dan, want het gaat vast een keer gebeuren.

liefs Lia

Samira // spraak-water zei

Ahww, wat jammer Lyn :( Ach, je kan toch altijd een nieuw weekend plannen?!

Ook best knap dat je je grote wens nu even niet in vervulling hebt laten gaan, jij sterke vrouw!!

Fijne avond, liefs Samira

It's me zei

Lynnnnnn...ooit eens .....gaan wij gewoon een keertje samen naar Parijs .......beloofd...xxx...xxx...xxx...

Bij Guusje Thuis zei

Uitstel is niet altijd afstel dus jij gaat vast snel Parijs zien en net als Ria wil ik best mee ... in je rugzak ofzo :-)

Tanja zei

Ach joh wat in het vat zit verzuurt niet........en Parijs loopt echt niet weg. Ga lekker in het najaar een lang weekend naar Parijs. Geniet nu maar lekker van die voorpret en van je vakantie die eraan gaat komen.

He leuk ik zie dat je pagina's hebt aangemaakt.

Liefs
Tanja

Anita zei

Wat is wijsheid ;-)
Parijs komt echt nog wel: ik weet het zeker !!!
Voor je het weet is het al vakantie.
En daarna: gewoon plannen meid :-)
Lieve groetjes, Anita

Karin zei

Ja je moet soms prioriteiten stellen. Maar Parijs is zover niet en het juiste moment komt vast weer voorbij!

vosgesparis zei

We'll always have Paris ... lijfspraak op mijn blog ;) ohhh ik blijf nog heerlijk even hangen hier .. een van mijn lievelingsliedjes blert van je blog ;))))

bonne nuit et ne pleure pas ma chere x

Marjan zei

Volgens mij is Parijs in het najaar zeker zo leuk! Je hebt het nog tegoed moet je maar denken. Maarre.... kan me voorstellen dat je er in gedachten al wás!
groetjes
Juul

Vær våken zei

Your time will come for sure, Lynda!!!!!!!!

Kristin :)

Lovely Vintage zei

Liebe Lydia!

Einen tollen Blog hast du ... Kompliment! Herzlichst, Bea