Dromen=>doen

woensdag 18 mei 2011



Ik blogde er al eens over....een werkplekje in huis.
Nou zijn wij "gezegend"met best een aardige zolder, dakkapel, vloerbedekking, gipse wanden, verwarming, tv, systeemplafond met spots, aansluitingen voor van alles en nog wat en een overdosis speelgoed, kleding, fotoboeken, tassen, schoenen en alles wat je niet zomaar wegdoet....*zucht*......daar wíl je niet tussen zitten.
Maaaar , nou kan ik wel blijven dromen.....en aan jullie hoofd blijven zuchten, maar vandaag kriebelde het....ik vulde dus vanmiddag 7 zakken!!!!!! 7 vuilniszakken!!! Met kleding voornamelijk. En ja, er zijn dingen die een tweede leven zullen krijgen maar er zijn dingen die gewoon weg gaan....opgeruimd ermee, hopsakee!
Stapje dichterbij mijn droom:)....áls Lief tenminste het "signaal"oppikt en de 7 zakken die ik vóór de zoldertrap schoof even naar de beneden brengt;)....kan ik verder!

I blogged about it before, a workspace at home.
Fact is, we have a pretty nice attick, with a dormer, plastered walls, heating, carpet, tv, sockets, plug inns whatever you need....we have it.....and an overdose of toys, clothes, shoes, bags, photoalbums and more stuff you don't really want to throw away...but never use;))....not an environment you want to work in.
Now I can keep on dreaming, and keep on sighing on my blog, but today there it was......THE FLOW....so I filled 7 bags.....garbagebags!!!!! With clothes mainly!!! yes there are things that will get a second life, but most of it is going!!!! OUT!!!
One step closer to my dream,.....IF....hubby takes those 7 bags, that I posted in FRONT of the stairs, down!;)








Dus...in de tussentijd.....wat "vroege vogels".......alles bloeit en groeit! Gaan we nog wat overhouden aan het einde van de zomer??;)

So....meanwhile...some "early birds"....everything blooms and grows!! Will we have something left at the end of summer?;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Marjan zei

Ja soms moet je gewoon maar aan de slag gaan hè. Hmmm dat bovenste zwart-wit plaatje is wel erg mooi! Heel stijlvol!
Het groeit en bloeit goed in je tuin!
Succes met de zolder ahum ik bedoel natuurlijk je toekomstige kantoor!
Liefs
Juul

Home and Lifestyle zei

Dit klinkt bijzonder goed...voor je eigen bedrijf straks ook ideaal! Succes met alle vuilniszakken :-)!

Elisabeth zei

Heerlijk een plek voor jezelf.Dat eerste plaatje ziet er heel erg mooi en rustgevend uit ,een mooie werkplek.Veel lief lachen en met je lange wimpers fladderen haha .Komt vast goed meid jouw plek!! En de tuin ,veel snoeien en uitgebloeide bloemen verwijderen doet wonderen ,tja het kost wat tijd maar echt de moeite waard om een bloemrijke zomer te hebben
Liefs Elisabeth

Claudia Leertouwer zei

Ga zo door!

Yn'e Steeg zei

Op geruimd huis, geeft opgeruimd gevoel!
Heerlijk vindik zelf altijd.
Altijd moet ik mij er soms ook wel eens toezetten hoor!
Het gaat niet vanzelf.

Groetjes, Jantsje

Nicole Claudia zei

Wauw... 7 vuilniszakken... goed zeg!!

Helaas zijn bij ons alle kamers, inclusief zolder, bezet. Ik blijf voorlopig even dromen over een ècht eigen werkplek... Mijn werkruimte is tussen de muur en ons bed in... maar ik blijf schuiven met de spullen. 's Ochtends gaat alles richting bed... en 's avonds weer richting tafel... soms irritant...

Ik heb er nog geen oplossing gevonden... Ik zwijmel helemaal van de bovenste foto's. Ooooh, wat heerlijk lijkt me dat... in vuilniszakken stoppen heb ik af en toe wel heel veel zin in, is alleen niet zo handig, hahaha! Maar af en toe... ploef in een bak en dan ruimte... zálig lijkt me dat.

Hup... een lieve blik met zwijmelwimpers richting lief... zodat 'ie graag de vuilniszakken voor je wegsleept!!!!

Groetjes, Collie

Floor zei

Als ik het goed begrijp wordt de zolder dus je werkplek ?

Jolanda zei

De inspiratiefoto's vind ik super, lijkt me een hele rustgevende plek waar veel creatieve ideeën kunnen komen...succes met ruimen!

Bonjade zei

Kijk eindelijk een stapje dichter bij een klein stukje van mij, jij dan hè? niet ik.......een plekje voor jezelf voor je toekomst voor je droom......(laat manlief maar ff lezen ;0)
Gaat ie vast meteen zakken slepen.
FF

alma zei

Heerlijk wat ruimte krijgen. Ik moet hier ook nodig aan de slag. Ik ga liever op vakantie dan dat ik ruimte ga creëren.
Maar ik raak natuurlijk wel weer geïnspireerd door jouw mooie foto's!

Lieve groet
Alma

It's me zei

Kijk daar hou ik van ...opruimen....hahhahh!! wat een leuk idee...jij op de zolder met je nieuwe kantoor...wel blitz maken dan komen de opdrachten vanzelf........liefs van mij...je woensdag bloempje......eh zeg maar bloem okee...goed jij je zin...kuch...xxx...xxx...

Zara zei

Dat zal goed voelen en voor je het weet zit je op zolder te werken!

Pieternel zei

Zo lekker bezig zeg. Nou ff volhouden en je kan er straks heerlijk aan het werk.

Pieternel

Karin zei

Als die van jou ook maar enigszins op die van mij lijkt, loopt 'ie tig keer langs de vuilniszakken tot hij op enig moment eens naar beneden roep1;"WAT MOET ER MET DIE ZAKKEN GEBEUREN!" Pffff.
Goed gewerkt meid, step by step komt je eigen zaakje in beeld :)

lia zei

Wat zul jij een ruimte krijgen op die zolder.
En dan kun je daar al je creativiteit los laten.

Anita zei

Eerst ruimte maken en dan je plannen uitvoeren.
Geef manlief een goede hint ;-)
Opgeruimd staat bovendien héél erg netjes hihi
Lieve groetjes, Anita

Miss M zei

Ik vraag me ook af of er wel wat overblijft als het zomer is, nu alles groeit en bloeit... Ongelooflijk!

En goed van je, je opruimwoede! Nu alles op Marktplaats zetten? :-)

Liefs, Marjolijn.

Daydream Living zei

Hi Linda,
ben je niet vergeten hoor, ivm pinterest, stuur me een mail en ik kijk ondertussen hoe ik je een uitnodiging stuur.
Ik kom morgen terug op je blog om verder te lezen, mijn kussen roept...
Truste!
Maureen

Nieneke zei

Ha, was ik meteen al jaloers bij het zien van foto 1.....is t jouw werkplek helemaal niet....
Maar opruimen...ik vind het heerlijk! Echt waar!! (om soms tot de ontdekking te komen dat ik dit of dat weggepleurd heb in een overenthousuaste aanval van)

In den Uylenbal zei

H die Lynda, een eigen werkplekje is heerlijk, alleen heb ik géén manlief die opruimt, hij is wel lief (soms . . .) maar mijn (lees: onze) werkplek lijkt wel een vuilnisbelt. Dus af en toe, als ik zin heb gaat de stoffer er doorheen, echter alleen oppervlakkig he ? Beetje rommel inspireert me ook weer, alles strak en clean is nix voor moi ! Liefs & Greetz Lejo , ps. wat zijn TWIETEN ? En dan nog wel Royal . . . of is het Royaal :-)

Vær våken zei

Hi Lynda, I love that black and white office space!!! And do you have these flowers in your garden...They're beautiful!!!

xx Kristin

Unknown zei

Ha goed zo ,je heb meer aan een leuke werkplek dan aan al die troep op zolder!!!Zo zijn wij niet eens meer in het bezit van een schuur,want daar is mijn kamertje gekomen(schoonheidssalon)Zeg nu zelf daar heb je veel meer aan.
ga zo door!!!groetjes Kari

Margot zei

Mijn man sjouwt alle zakken ook van de ene kant van de garage, naar de andere kant, en altijd erbij mopperen natuurlijk.
Of we nog wat overhouden op het eind van de zomer????... ja hoor, 7 zakken met ouwe zooi...wedden?!?!...
Au revoir...
Margot