Timemanagement.....

woensdag 1 juni 2011

Meiden, ik heb het druk, druk maar leuk, druk maar verslávend leuk!!!:)
Druk omdat:
* sinds vandaag(mooie datum) mijn eigen bedrijf officieel bestaat!!!
(ik oefen nog hoor: "ik ben de eigenaar van.....".;))
*ik bezig ben met het ZELF(with a little help from a friend) bouwen van m'n website


Girls, I am busy, busy but nice, busy and addictive nice:)!
Busy because:
* starting today(nice date) my own "compagny"is officially a "compagny"!
(I'm practising now: "I am the owner of....")
* I'm building(with a little help from a friend) my website

(heb geen hondje maar vond het plaatje gezellig;))
(don't have a doggie but I liked the pictures;))

........
druk dus....
* omdat dat bouwen(als je het éénmaal doorhebt...*kuch*) verslávend leuk is!
* omdat ik niet kan stoppen met blijven kijken naar de vorderingen die ik al maakte(en de vooruitgang die ik boekte;)....ik maakte nl in een van mn eerste pogingen een kader.....en heb toch werkelijk géén idee hoe ik dat deed, zeg zelf....da's knap!:))

as I said...busy..
* because building this thing(onze you get the hang of it;)) is addictive!!! It's fun!
* because I can't stop looking at my progress(in one of my first attempts to get this thing going, I made a cadre....and I really have NO idea HOW I did that...be honest...that's kind a smart;)))


(niks mis met trots zijn op jezelf toch? 't geeft je vleugels, en dát komt dat weer goed uit want hee.....heb het druk he ;))
(nothing wrong with being a bit proud of yourself is there? It gives you wings, and thát just comes in handy, because I'm.....busy:))

meer "druk"...
* ik maakte foto's om met jullie te delen, zodat jullie hier wat te zien hebben tijdens mijn drukte:D!
more busy.....
* I took some pictures to share with you, so you have something to look at during my "busyness";)











Riekt dit naar een gevalletje "strakker plannen"?
Komt dát even goed uit, ik werd getipt....en gewezen op een horloge..
Doesn't this sound like a typical case of "planning thighter"?
Well, someone gave me a tip.....showed me a watch....

zou 't me staan???;)))
what do you think, does it suit me???;))

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Rumour has it zei

Wel, wel... een echte business-lady dus!! :D
Veel succes met alles en ook met dat bouwen van je eigen pagina, wat een klus!
Beste groetjes, Marjolijn

lia zei

Tussendoor ook wel even van het weer genieten hé.
En mogen wij die eigengemaakte site ook eens zien.

liefs Lia

Verena zei

Lynda, this is so exciting! I´m so happy for you!
Viel Glück für Dich!

Liebste Grüße,
Verena

Margot zei

Van harte gefeliciteerd hoor...CHEF...
En dan nog tijd voor foto's...
Die watch staat je vast geweldig...ik hoop alleen voor je dat er voortaan 26 uur in een dag gaan zitten...pffff...wat een drukte.
Bouw ze!!!
Liefs, Margot

Bonjade zei

En of...zou je beeldig staan en onmisbaar voor de kleine zelfstandige....(zeg dit even tegen manlief ;0)
Enne van harte!!!!! Alle reden voor een feestje lijkt me zo....laat de kurken maar knallen want op zo'n dag schenk je CHAMPAGNE! met een lief rose rozenblaadje natuurlijk en wat suiker rond het glas.....ja ik kan zo bij je in dienst toch?
Ideeën in overvloed (hoezo ik praat veel) en mocht je dus t.z.t uitbreiden naar het noorden, opening nieuwe vestiging, dan ben ik je man...ehum...vrouw
FF

Bonjade zei

Oh ben bezig met een pink post voor mijn FF

Thuis bij Tjits zei

trots mag je zeker zijn, gefeliciteerd!!!!!
en dat horloge heb je toch zeker wel verdiend:))

lieve groetjes, Tjits

It's me zei

Jouw staat alles.....whahahahah!! gaaf die hartjes aan de boom gezellig hoor je tuin....geniet er maar lekker van...voor je het weet ben je zoooo druk met een eigen zaak.....pfffff...een ding....nep pioenen kunnen dus echt niet he....word er zo verdrietig van.......xxx...van mij...

Karin zei

Geachte mevrouw Lynda,

Mag ik u hierbij van harte feliciteren met uw eerste schreden in het zakenleven. Ik wens u een vruchtbare, maar vooral fortuinlijke toekomst toe. Wellicht kan ik in de toekomst nog eens gebruik maken van uw diensten.De link met uw zelfgeproduceerde website zie ik dan ook met belangstelling tegemoet.

Hoogachtend,

(wen er maar aan, zakenpost hihi)

Huys 50 zei

Joh Lynda Goed zeg !!!
Ik dacht die ligt nog in katzwijm van de TOPPERS maar neee,...drukdrukdrukkk.
Alles lukt jou heb ik het idee,leuk hoor !!
Wij zien vast nog wel hoe mooi het wordt toch..

groetjes
Dicky Marie

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd Lynda, dat gaat vast helemaal goed komen!! Ik wens je enorm veel succes!!!

Lieve groet, Ingrid

In den Uylenbal zei

H die Lynda, wauwwwwwwwwwww, directrice ??? Je gaat als een speer . . . Hoe heet je bedrijf, ben je al on-line, vertel vertel vertel . . . . Ontzetten gaaf Lynda, je hebt recht om trots als een pauw te zijn ! SUPERLEUK !! YEAHHHHHHHHHHH . . . ennuh wat betreft de timemanagement . . . tja, dat lijkt me in jou geval (laat ik het zacht uitdrukken) een uitdaging . . . ah terwijl ik dit type begint dat franse nummer (zwijmelt weg . . .) . . . un belle histoire . . . die historie ga je nu schrijven Lynda, SUCCES !! Liefs & Greetz Lejo . . . pfff soms voel ik me net zo druk als jij :-) ben beetje adhd op dit moment, gaat wel over. Noemen jullie dat een opvlieger ?

Mayflower zei

Hey meis, van harte en daar mag je best trots op zijn hoor. Ben jij maar lekker druk met leuke dingen dan geniet ik ondertussen van die heerlijke sfeerplaatjes.
Succes met alles.
Lieve groet, Mea

Bij Guusje Thuis zei

Ja gaaf mevrouw de directeur, gewoon je eigen toko, super zeg. En dat time managen, daar vind je vast ook je draai in, met die knalroze watch ofzo. Vergeet niet te genieten van al het leuks waardoor je het zo druk hebt. Groetjes, Colin

Antonia zei

Heel veel succes gewenst Mevrouw Hovens met uw eigen zaak, wie weet binnenkort zakenvrouw van het jaar :-)
Lieve groetjes Anja

Anita zei

Van harte Lynda met je eerste schreden in de zakenwereld ;-)
Veel succes en blijf gewoon jezelf hihi
Lieve groetjes, Anita

Nicole Claudia zei

Wat leuk!! Van harte met de start van je zaak!!! Hahaha, directeur, hè!! Zijn altijd very busy!!

Veel plezier met het bouwen van je website!

Groetjes, Collie

Ger zei

Veel succes met het bouwen van je website!!!

Heb er zelf de balle verstand niet van maar weet van horen zeggen dat het mega veel werk is......en dat je van tijd tot tijd....*s*t*e*r*r*e*t*j*e*s* voor de ogen ziet!!!;-)

Neem af en toe je broodnodige rust...
met 'n kopje thee.....van mijn brouwsel, daar ging je belangstelling toch naar uit:Pickwick leaf tea,Gentle Green,Chinese groene thee-blaadjes met een kleurrijk pallet van verschillende bloesems,groene jasmijn thee,goudsbloem,korenbloem,roos en saffloer, niet alleen een streling voor de tong, maar ook een lust voor het oog.
Enneh......wil jij mij niet op de knietjes dwingen voor de koelkast om taart te bakken....óók ik ben aan de lijn en op mijn lijstje staat geen taart!

Liefs van Ger.....die ff op haar horloge kijkt....nee,nee......geen rose...maar een zwarte RADO Ceramica en ziet dat het de hoogste tijd is om het mandje in te gaan!!!
Truste.....x

Elisabeth zei

Druk druk druk ,maar gezellig druk dus met je eigen website.Krijgen we vast een zeker wel te zien hier .Succes ermee en je zit toch zeker wel lekker buiten met je laptoppie?? Ga ik nu ook doen,uhh buiten zitten dan ,heb geen lappie!!
Liefs Elisabeth

Kat Ibáñez zei

Sweet sweet Lynda!!!!!!!

I know you can´t see my face right now but there is a big smile on it!!! I´m so happy for you!!!!! I know they are only words, but they are from the bottom of my heart, I wish you all the luck in the world for being who you are, you deserve the best!!!!!!!!!

Can´t wait to see you rnew webpage!!! :)))

Muchos besos!!!!!!

Claudia Leertouwer zei

Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer....