No air....

zondag 12 juni 2011

Het is toch een soort van "akelig"....of liever gezegd spannend.
Je geeft toch een stukje van jezelf bloot.
Natuurlijk hoort dat erbij, het is je "uithangbord", de digitale versie van jezelf zal ik maar zeggen. Maar dat valt zomaar niet mee!
Ik ben géén compkei, ik heb de b*llen verstand van computers dus, heb dus géén zicht
op "regels"en feiten, maten en tabs, afstanden en uitlijningen etc etc...
Ik ga op het visuele af, wat ik zie pakt me ....of juist niet! En dat laatste is NIET wat ik wil he;)! Website werd dus gemaakt met technische ondersteuning van "Diaan"....jullie misschien ook wel bekend als Ratjeplan? Menig uur hebben samen doorgebracht...zij aan haar kant van de telefoonlijn en ik aan de mijne:)(lang leve handsfree!!)
En gisteravond was het dan zover.....(op wat kleine dingetjes na) de website was af....en klaar om het grote ruim te verkiezen boven de door mij gehuurde bouwplaats bij mijn host!
Ik nodig jullie dan ook van ganser harte uit een kijkje te komen nemen op de nieuwe website van HIS by Her!!!
http://www.hovensinterieurstyling.nl/



maar natuurlijk niet vóórdat ik jullie bedankt heb voor het aanhoren/lezen/wachten van de afgelopen maanden. (nee niet juichen, ik stop niet met bloggen;)).
Soms ging het ergens over maar vaak ook niet echt;), vanwege de drukte hier liet de inhoud misschien nogal eens te wensen over;)...of kwam het wat warrig mn vingers uit.
Ik "schoot"wat foto's van de "vruchten"van onze tuin, die ik naar binnen haalde aangezien het buiten niet echt lekker toeven is hier;).
En zo gaf ik mezelf een bloemetje....en jullie ook natuurlijk!!!







the sky is the limit???;)

HA! ik ving nog een beetje zon!


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Je website ziet er geweldig uit hoor...daar kan het echt niet aan liggen! Alle uren die jullie er aan besteed hebben, zijn het meer dan waard geweest!

Heel veel succes met HIS!!!

Lieve groet, Ingrid

Diana zei

Teamwork Lyn...daar zijn we goed in ;)

Elisabeth zei

Natuurlijk eerst even gekeken op je site.Mooi hoor en rustig zonder teveel afleidende foto's en dergelijke .Ik wens je heel erg veel succes .En verder wel lekker veel blijven bloggen hoor op je zo eigen manier!
Liefs Elisabeth

It's me zei

Mooi hoor Lynnnnnn...ziet er heel goed uit...behalve die ene.....whahahhah!!..enne nu maar wachten en hopen op de eerste opdracht........liefs van mij....xxx..

ByIngeborg zei

Hoi hoi Lynda,

Hee joh, wat GAAF joh je website! Super ziet het eruit, complimenten voor jou en je webbuildster (zo te lezen een dame). Ik wens je heel veel suc6.
het was vast een heleboel werk, maar meer dan de moeite waard denk ik zo.

En nog even over die koekjes op mn blog: ze zal ze toch goed verpakken joh? Zodat ze evt. in Nederland ook nog eetbaar zijn, hah ! Wel heel erg leuk hoor vind ik.
Tjuss. Ingeborg

faire un songe zei

Prachtige site.. ik heb natuurlijk al even gekeken...Ik weet hoeveel werk het is een site maken.. maar het is jullie gelukt, Ziet er prachtig uit.
Succes met alle klussen die nu natuurlijk komen gaan.
Groetjes Hetty

Annelies zei

Wouwieeee! Supergaaf,Keigoed,Professioneel en wat dies te meer!
Je mag zeker trots zijn op jezelf en je lieve helpster!
Laat de opdrachten nu maar binnenstromen!!!
Heel veel succes!
liefs, Annelies

natuurlijk groen en doen zei

Een website die uitdaagt,motiveert en uitnodigt om jou een opdracht te geven. Gefeliciteerd en laat de opdrachten nu maar binnenstromen.

groetjes Bep

lia zei

Weer een stap verder. En wat voor een... mooi hoor..)
Hoop dat er vele opdrachten uit voort komen.

liefs Lia

Zara zei

Oh gaaf, het begin is er.
Komt vast helemaal goed met HisbyHer!

G-STYLE zei

Wat een prachtige site , lekker overzichtelijk , rustig en nodigt zeker uit om een afspraak te maken ...dus ik duim dat de klandizie dan ook binnen stroomt .....

Ik wens je in elk geval heel veel succes met je eigen bedrijfje !

Fijn weekend verder, hartelijke groet Gea

Bonjade zei

Super joh!!! Van harte!!!!!
Ziet er top uit.....(oooohhhhh dit liedje....)
Zat er al op te wachten.......mijn lievelings momenteel......no air no air &&&&& no air no air......tja en nu gaan netwerken hè......
Oh ja en je weet het hè.....bij gebrek aan personeel in het hoge noorden.....NO AIR, NO AIR NO AIR.....OH YOU MADE ME SO HAPPY &&&&&&
FF

Room Seventeen zei

Mooi gedaan! Lekker overzichtelijk en rustig. HIS by Her super, origineel gevonden! Succes!

Marjan zei

Echt supermooi je site!! Kan niet anders of de klanten stromen binnen. Heel veel succes met je bedrijf!
groetjes
Juul

Bianca zei

Het ziet er goed uit !!!! Moet wel een succesje worden....kan niet missen....
Groetjes Bianca xx

Ger zei

Zo! Website ziet er gelikt uit,gefeliciteerd daarmee!

En dan bedoel ik: info is eenvoudig op te zoeken en ziet er overzichtelijk uit.

Complimenten en
succes!!

Groetjes,Ger

Huys 50 zei

Dat ziet er even goed uit !!! jazeker wel...
Bij mij mag je komen hoor al was het alleen al voor de gezelligheid want dat wordt het vast en zeker met jou, haha..
En stylen hier...acchhh wat zou er hier nu gestyled moeten worden ??? geen idee..
Maar ik wens je heel veel succes en dat zal zeker gaan lukken.

Groetjes
Dicky Marie

Mayflower zei

Wat ziet je website er prachtig uit Lynda, daar kan je trots op zijn.
Gefeliciteerd daarmee hoor en veel succes.
Bedankt voor je prachtige Pioenen en een fijne 2e Pinksterdag.
Lieve groet, Mea

Pieternel zei

Nou meid,

Gaat helemaal goed komen, je site ziet er echt heel mooi uit. Ik wens je echt veel klanten toe.

Super
Pieternel

Corine(THUIS) zei

Mooie, duidelijk site! Ik wens je veel succes en werkplezier...
Groeten, Corine(THUIS)

Alle mooie dingen zei

ik ga zo even op je site kijken maar gefeliciteerd met de lancering
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Jeetje Lynda, wat ziet het er goed uit!!!
Proficiat!!!
En werkse alvast, want dat gaat vast helemaal goed komen ;-)

Groetjes Hil

André en Inka. zei

Proficiat,je website ziet er geweldig uit,toppie,hoor.xxx

Marga zei

Hallo Lynda.
Bedankt voor je snelle en leuk berichtje op mijn blog.
Wat ziet je site er professioneel en rustig uit. Erg knap gedaan.
Fijne dag verder.
Groetjes Marga

G-STYLE zei

OKEE .....komt ie nog een keer !

stap 1 : gaten vullen met plamuurmes
stap 2 : laten drogen
stap 3 : pasta dikker opsmeren
stap4 : gladtrekken met speciale wisserrrrrrr

o wacht .....jij wilt gewoon een harde werker in huis lokken.......jammer meid , de batterijen werken alleen maar in huize G-STYLE .

groetjessss

Margot zei

Goed gevangen meis...en zovast smak voor je website...ook al moet ik nog gaan kijken....
Je logo ziet er in iedergeval heul professioneel uit...
Ajuus, en succes met alles...
Knuf, Margot

Samira zei

Het liedje: te mooi en ze had het vrijdag ook prachtig gezongen, terechte winnaar!!

Ben je al over de spanning heen?
Nu op naar de openingsborrel :P Lijkt me gezellig joh haha

Nog een fijne avond Lyn, Liefs Samira

katja-Mariska zei

Je weet het hè, dat ik je site helemaal te gek vind!!!
XxX

marlies zei

Je website ziet er goed uit! En je logo is prachtig maar dat had ik al ns gezegd geloof ik. Ik wens je in iedere geval héééél veel succes!!!
Groetjes Marlies

Kat Ibáñez zei

Dear Lyndaaa!!!!
I would like to say that this is a surprise, but knowing you and your good taste we all knew your web page would be amazing!!! Love it!!! The design, the content, the pictures...everything is perfect, modern but with a sweet touch! I wish you all the luck in the world my sweet friend!!

Muchos besos and knuffles!!!

Juule zei

Hej Lyn, Heb ook even gekeken en je weet het, ik hou van een open vizier. Het bouwen van een website is niet makkelijk, dat weet ik, na 10 jaar website mag dat ook wel he? Het begin is zo moeilijk maar je zit op de goede weg hoor. technisch en wat routing betreft kan het nog beter hoor. als ik je kan helpen roep je maar..
groetjes
Eeflien

Claudia Leertouwer zei

Met de billen bloot, maar je kan het hebben....

Nicole Claudia zei

Ooo, helemaal ècht!! Geweldig! Ik heb ook de ballen verstand van computers en heb Rem, die het overigens leuk vind, laten uitzoeken hoe dat allemaal zit en werkt.

Ik vind de winkel er mooi en stijlvol uitzien!!

Hééééél vééél succes en natuurlijk heééél vééél plezier!

Groetjes, Collie

leonieke zei

ha lynda, van harte met je website!! wat goed van je! wil je wel even eerlijk zeggen dat als ik m op mn ipad open ( daar zou t aan kunnen liggen) dat de tekst dan verspringt in de eerste alinea van elk kopje.
heel veel succes met je nieuwe bedrijf,
groetjes,leonieke

Linnie's kaartjes zei

Gefeliciteerd met je super goed uitziende website, ik hoop dat je heel erg veel klanten zult krijgen, je website zal daar vast bij helpen dat ziet er echt goed uit.

liefs,
Linda