Waar voor mn geld....

woensdag 8 juni 2011

Neemt u mij vooral niet kwalijk, ik weet dat 30 juli nog een weekje of wat op zich laat wachten en dat we nog in de lente zitten en ....en....en...
Maar ik betaalde zojuist de door ons geboekte vakantie *ogendicht*.....en dat we het dan niet over twee tientjes hebben hoef ik jullie niet te vertellen he;), dus ik wil wel even waar voor mn geld, dus ik even VOORUIT!!!!!

Please excuse me, I know July 30. is kind of far away, and it's still Spring, and...and...and.....
But I just payed our summervacation...*closedeyes*....and we are not talking about a few pennies, you all know;))....so...I want something for my money...NOW....a little preview!!!!







Wij gaan naar Moraitika op Corfu!!!!(zuidoostkust)
De eerste keer vliegen voor de meiden hier(en mijn tweede keer AL;)))), de kriebels krijgen we ervan maar ZIN dat we erin hebben!!!

We will go to Moraitika on Corfu(southeastcoast)!!!
It will be the first flying for our girls(second time for me;)))), so a bit nervous...YES.....looking forward to it....YESSSSSSSSSSSSSS!

En jullie???Vanaf welke "exotische" bestemmingen ga ik kaartjes krijgen??:))
And you? From wich "exotic"destinations will I receive a postcard???;)))

Liefs
Lynda

ps: ja Nederland is óók helemaal goed!;)

Leave a Comment

Claudia Leertouwer zei

Is een rondje Nederland ook goed?

André en Inka. zei

Wederom geen vakantie dit jaar voor ons,.....maybe volgend jaar.

Jansepans zei

Fietfieuwww! Daar teken ik ook wel voor!

Thuis bij Tjits zei

ohh heerlijk Lynda.. die betoverende plaatjes.. Grieks muziekje erbij.. ik kom ook al helemaal in de stemming:))
ik ben pas al met mijn broer naar Suriname geweest, maar wie weet gaan manlief en ik er samen ook nog even tussenuit waarschijnlijk naar de Provence, ook genieten daar!!

geniet van de voorpret!!!
lieve groetjes, Tjits

Corine(THUIS) zei

Wat een vreselijk vooruitzicht..die foto's.. en dan ook nog vliegen..hoe kom je de vakantie door..:((
Wij gaan gelukkig 'gewoon' naar Frankrijk, Zuid-Bretagne wel te verstaan, de kustplaatsen lijken wel wat op de plaatjes hierboven :))
Heerlijk die voorpret!
Groeten, Corine(THUIS)

Rozmeen zei

Wow dat ziet eruit als GENIETEN!!

Liefs,
Rozmeen

Diana zei

Goed voor-genieten is het halve werk....Zo duurt de vakantie vanaf vandaag tot aan de 30ste en het restje ;)

Miss M zei

Ooh, wat een mooie plaatjes zeg!
Gaan jullie in een hotel, appartement, huisje? Wat, wat wat??
En heb je echt nu pas geboekt dan? Was het dan niet vreselijk zoeken naar iets?
Ik herinner me dat ik in januari al aan het kijken was en zoveel bestemmingen al vol waren!
Wij doen een rondje Zweden, zoals je wel weet!
Hoor graag je verhalen over Corfu! Leuk!

Liefs, Marjolijn.

Oude lappen zei

Amai zeg, je maakt me wel waterachtig hoor. Je brengt ons echt in de stemming met de foto's en de muziek.
Wij zijn ook bijna weg hoor. Richting Frankrijk.
groetjes Liliane

bijzonder-oud zei

wat gaaf!! jaren geleden (toen hadden we nog geen kids, dus echt jaaaaren geleden :-)) zijn manlief en ik ook op Corfu geweest, in paleokastritsa, ik vind en vond het een prachtig eiland!

Kan ik niet mee? :-) in je koffer of zo?
groetjes, Yolanda

Samira zei

Wowie, krijg ik dan ook een kaartje uit Corfu, zo'n mooie die ik hier kan ophangen ter inspiratie :D

Waarschijnlijk als jij terugkomt gaan wij naar Italië. Ik heb zo'n zin om weer naar de zee (buiten NL) te gaan! En ook voor mij de 2e keer op vliegvakantie, toch altijd spannend!

De groetuhh :)

Carla zei

Dit jaar kun je een kaart van Costa Del Punter krijgen ((-;
Want echt ver gaan we dit jaar niet.
Ten eerste ligt de vakantie in de tuin zeg maar, en ten tweede willen we niet ver weg ivm met ons aankomende kleinkind.
Maar ach...als het mooi weer is vermaken we ons hier ook wel hoor!!

Waar jij heen gaat ziet er veel belovend uit hoor...heerlijk vooruitzicht!!

liefs Carla.

Martina zei

Wow, lucky you - these pictures look wonderful. We're still thinking about where to go, let's see! Chin chin to a lovely summer!

Marjan zei

Leuk eiland, Corfu! Man en ik zijn er jaren geleden eens geweest!
Wij gaan dit jaar naar Italie, Toscane, en dan op de terugreis doen we Oostenrijk, Karinthië nog aan. Duurt nog even maar we hebben er zin in.
groetjes
Juul

Nicole Claudia zei

Ooooo, wat een héérlijk vooruitzicht... het vliegen is wat minder (ben schijtlaars eersteklas, hahaha).

Prachtige foto's en het muziekje erbij...hm... zonnetje schijnt hier nu net weer naar binnen... zálig! Ik ben nog nooit in die contreien geweest, maar het ziet er schitterend uit.

Groetjes, Collie

Linda zei

Dat ziet er echt geweldig uit dat word vast heel erg genieten voor jullie, heerlijk.

Kom maar op met jaders, als een kaartje van af mijn bedje ook goed is dan zal ik een mooie voor je uitzoeken.

Liefs,
Linda

Bonjade zei

Mennnn!!!!! Hoezo jaloers.....vind alles best dat weet je.....als.......juist als ik maar mee mag......
Neem echt weinig ruimte in beslag (pas dus prima des avonds tussen jullie in in bed) enne eet matig, kan zelfs als het moet wel een weekje minderen.(goed voor de lijn) ach en water (want ik drink wel) zal de hoogste kostenpost niet zijn...dus ik zou zo zeggen....
even bijboeken graag.....
Hoor het wel
FF

Home and Lifestyle zei

Ohhh...Corfu, daar zijn wij een paar jaar geleden ook geweest. Corfu stad is de moeite waard, leuk om te bezoeken! Wij zaten toen direct naast Aqualand, zo'n waterpark...daar hebben onze dochters mega veel en vaak gezwommen!

Lieve groet, Ingrid

Annemiek zei

Lees al een poosje "stil " mee , maar wil nu toch even reageren. 4 jaar geleden waren wij 2 weken op Corfu t.g.v. ons 25 jarig huwelijk ! En wat hebben we genoten , wat een geweldig mooi eiland !
Wij zaten in Gouvia en hebben 2 dagen een auto gehuurd en zo het hele eiland bekeken .
Het zomerpaleis van Sissi vond ik echt super mooi ! Er is wel niet veel meer van haar daar te vinden , maar de ligging, de tuin en het paleis
zelf zijn de moeite waard .
En vooral ook naar Corfu stad gaan zoals Ingrid ook al zegt , leuke sfeertje daar.
Heel veel plezier alvast en maak maar veel foto's zodat we mee kunnen genieten .

It's me zei

Zij wellll....nou vakantie zit er niet in dit jaar denk ik....of jij moet ons opgeven voor een of ander zielig programma.......je weet het he?? ziek personeel dat valt niet mee......en de winkel sluiten is echt geen optie...teveel bedrijven als klanten die gaan dan naar een ander...en das nie goed !! ....okee je MAG me zielig vinden toe maar.....xxx...

lia zei

Voorlopig staat hier nog niets in de planning. We willen nog zoveel, en dan moet je keuze's maken.
Maar het ziet er wel heel verleidelijk uit.
Geniet maar vast, bikini al gekocht?????

Ger zei

Linda je moet maar zó denken; vliegen is altijd nog de veiligste manier van je eigen verplaatsen, het meeste risico loop je op weg naar de luchthaven!!!

Corfu ken ik niet maar wel meerdere Griekse eilanden,schiereilanden en het vasteland.
Wij zoeken altijd een acco in een rustige omgeving buiten het hoogseizoen en willen we de meer toeristische plaatsen bezoeken boeken we terplekke een excursie en huren ook altijd een auto om de omgeving op eigen houtje te ontdekken.
Maar over Corfu lees ik meestal goede berichten en dat het er heel mooi moet zijn,veel cultuur en natuur, en de plaats waar jullie heen gaan heeft een mooi zandstrand, mooi meegenomen als je voor het strand en de azuurblauwe zee gaat.
De Grieken zijn erg vriendelijk en gastvrij en in de taverna's waar je geen tot bijna geen toeristen ziet maar veel locals kun je altijd heerlijk eten.

Heerlijk vooruitzicht, ik zeg altijd; mijn vakantie's beleef ik 3 keer: voorpret met inlezen en voorbereidingen,de vakantie zelf,en bij thuiskomst het nagenieten,je leuke(en soms minder leuke)ervaringen vertellen aan ieder die het horen wil en natuurlijk de foto's hé;-)
Zit nou al in afwachtende houding om van jullie vakantie foto's te mogen zien:-)

Lieve groeten,
Ger

Bianca zei

Wow....dat ziet er fantastisch uit....wij hebben onze vakantie al gehad in het overheerlijke Lanzarote.......ons kaartje komt deze zomer from La Balconnia....of Greetings from Beuningen.
Vingers kruizen dat het mooi weer wordt...
Groetjes Bianca xx

Huys 50 zei

Lekker genieten Lynda !!! heerlijk.....
En vliegen....geen probleem ik vind het wel ok vooral het opstijgen is toch super ??!!! ja toch..
Ik zou heel graag weer naar Curacao willen op herhaling want wij zijn er al een keer geweest,oohhh.....maar eventje kijken of ik tegen die tijd weer wat puf heb.
En ooit......ooit.....hoop ik nog eens naar de Malediven te kunnen.....wie weet.

groetjes
Dicky Marie

Mayflower zei

Ohhh....wat een veelbelovende plaatjes Lynda, een prachtig vooruitzicht.
Wij blijven thuis, dus kan ik het kaartje met een stevige wind in de rug zelf komen brengen hihi.
Lieve groet, Mea

Bij Guusje Thuis zei

Puberdame gaat geen vliegtuig in, auto kan nog net, maar dan vooral niet te lang ... we gaan dus richting Frankrijk en laat ik dat nou helemaal niet erg vinden :-), maar Corfu klinkt ook goed, zeker als ik zo even naar je foto's kijk. Grtzz. Colin

Plien zei

Wow wat een heerlijk vooruitzicht! I hartje Griekenland! 'Helaas' dit jaar waarschijnlijk richting Aruba, Bonaire of Curacao! ;-)

Plien zei

Oh en die muziek brengt je helemaal in de juiste sferen....zucht....

Abacaxi & Hortelã zei

Dat ziet er stikgoed uit zeg :) Heerlijk he, die voorpret!
Dit jaar wordt het een rondje Portugal & Spanje... héél binnenkort al!!

Het Hoogerhuys zei

Wij hebben nog geen plannen, eigen bedrijf, komt altijd op het laatste moment.

Maar dit ziet er wel heel aantrekkelijk uit.
Ik ben al jaren niet meer in het buitenland geweest.
7 jaar terug was voor het laatst, naar Egypte, aanrader!!
Groetjes Sandra

justwendy zei

Hoi,

Dat ziet er echt mega goed uit, mag ik mee???
Kan ik je het kaartje gelijk overhandigen :)

Wegens omstandigheden kunnen we nog niks plannen voor de vakantie. Dus word een last minute. En afhankelijk van het weer kiezen we de locatie.

gr wendy

Anita zei

Héérlijk GENIETEN alleen al van de voorpret !!!
Mooie plaatjes ook. Dit komt helemaal goed Lynda.
Wij hebben geen plannen i.v.m. de komende kuren van manlief.
Blij dat er meer mensen zijn die niet gaan.
Anders is het wel errug rustig in blogland hihi ;-)
Lieve groetjes, Anita

oma leentje zei

Wij gaan volgende week lekker even naar Spanje Kort maar hoor want het is onze 2e vakantie al dit jaar.
Dit ziet er ook mieters uit zeg. Hum Corfu nou wie weet. Geniet maar van de voorpret.

Claudia B zei

Ik ga naar Indonesie! Voor het eerst en ik vind het spannend, leuk, eng en fantastisch tegelijk :-)

Ik ben jaren geleden op kreta geweest (was toen 18 dus echt jaren en jaren en jaren geleden!) Was wel een errug leuke vakantie :-)

Unknown zei

Oh, my dear, that looks good. And I think .... you have invested the money well :-)))

Hugs
Tine

katja-Mariska zei

Ik ben JALOERS, STIK jaloers ;)
Wat ziet dat er lekker uit zeg, dat word genieten.
XxX

Margot zei

Ooohh, dan zijn wij alweer terug, dus een kaartje vanaf het thuisfront!!!
Nee, eerst gaan we 2 weken naar Italië...heerlijk!!!
Maar veel plezier met de voorpret...
Knuf, Margot

Judith zei

Ooh wat heerlijk Lyn... daar ben ik nog nooit geweest! Haha, dus jij gaat AL voor de 2e keer in je leven vliegen; geloof best dat het dan een beetje spannend zal zijn:-)
Tja, en het kost inderdaad wat, maar goed: tis ook wel volop genieten. Maaruh... jullie zijn nog precies op tijd gestopt met kindertjes maken, want 3 kinderen is heeeeeel vaak net eentje te veel (een hotelkamer voor 5 pers. is moeilijker te vinden dan je denkt en 2 kamers wordt helemaal poepsieduur, bah!)

Over dat (denkbeeldige) kaartje van ons gesproken: Die komt dit jaar dan toch echt WEER uit Spanje (what else?!). Over 3 weken vliegen wij naar de Costa en ik verheug me er al erg op...

Geniet van de voorpret, tot blogs,

Dikke X

Sonja zei

Dat ziet er goed uit!! spannend ook voor het eerste keer vliegen voor de meiden. Kaartje.. tjaa, als het zo doorgaat komt ons kaartje gewoon vanaf het thuisfront. Als je maar lang genoeg wacht met boeken tot alles vol is, dan is de keuze snel gemaakt! Costa da la Dirksland ;) Maar, de wind kan altijd nog keren.

Groetjes, Sonja

Nieneke zei

Haha! Mijn kaartje komt dit jaar van de Efteling...
Nog even dan zijn ook mijn kids groot genoeg en dan gaan we ook weer hoor! (want wat een geweldige plaatjes!!...en wat een af-schu-we-lijke muziek!)