Zomer Zon Zitten Zeuren....

woensdag 15 juni 2011

Shoot....meiden...de weersvoorspellingen klinken niet best voor aankomend weekend!
En dat terwijl "we" na deze week nog maar drie weken school hebben en de ZOMERvakantie dan toch echt begint in onze regio(zuid).
Ik ga er éven vanuit dat het allemaal goed gaat komen!(het zal de eerste keer niet zijn dat de eerste vakantiedag compleet verregend is, dat geeft de burger moed;)).
Maar goed, als ie er dan even niet is, zoek ik 'm gewoon op! ZON! Peanuts!

SHOOT...girls....weatherforcast is NOT promissing much good for coming weekend!!
And then you have to know that within three weeks SUMMERvacation starts overhere!
I rely on the fact that everything will be A OKAY!(it wouldn't be the first time that it rained cats and dogs on our first vacationday.....that's uplifting;)..I can tell you:)))
But okay, for now....because he's not here, I'll go and look for him...the SUN.....peanuts!





that's more like it toch? Voelt goed, doe ik het even mee voor NU!(en morgen en de rest van het weekend ben ik bang;)).

En met de zomer en de zon in je bol, beginnen er toch wel wat dingen te kriebelen!
Je zou er graag toch een beetje knap bijzitten als die koperen ploert hoog aan de hemel staat he! En nou schilderde ik dus al de muren onder het afdak, en for the time being heb ik daar de ligstoelen geposteerd, maar éigenlijk.....heb ik andere stoelekes in m'n hoofd

See?? That's more like it! Feels good, and this will do...for NOW!(and tomorrow and the rest of the upcoming weekend I'm affraid;)).

And thinking about summer and sun, something starts to bubble inside!
You want to sit and look smashing while the sun is burning down on you don't you.
So I painted the walls of our "porch"white already, and for now I took out the loungers, BUT....to tell the truth...I'm thinking about some little lovely chairs......



IK vindt ze leuk, IK vindt ze HELEMAAL leuk, IK wil ze, maar ja...je ziet twee stoelen he(al droom IK ze even in het wit, wat die zijn er ook!)......*kniktnonchalant*...precies, die zou dus éigenlijk voor Lief bedoeld zijn, maar daar gáán we weer: "zit dat nou een beetje"? "zien ze er in het echt ook zo uit"? "waar laat je je benen dan"? "zakt dat niet door"? ETC ETC. IK zwéér je.....je moet van goede huize komen om de "zon nog te zien"hoor, om niet gillend en stampend chagerijnig te worden, om kalm te blijven en je moment af te wachten(wellicht was net ná het verwijderen van twee verstandskiezen NIET het juiste moment? hm hm)......en dus...sluit ik mn blogje van vandaag af omdat me nog wat te doen staat......
zie titel.......

:)

I like them, I really LIKE them, I want them, but ...well...as you can see..there are two chairs....(and I dream about white ones because there are also available in white)....*nodsheadnonchalant*......RIGHT....the second chairs is supposed to be for my Love *sigh*....but here we go again: "are the comfortable"? "do they look like in the picture"? "Is there not a picture from the white version"? "won't they bend soon"? ETC ETC!!!!!
I affirm to you...you have to be REALLY positiveminded NOT to start yelling and stamp around the house, to stay calm and wait for the right moment(maybe right after having two teeth pulled was NOT the right moment for him?? hm hm;)) and so....I end my post because there is something I have to do....
look at the title= translation: Summer Sun Sitting and Naging
:)

ALOHA!
Lynda

o enne.....PS... KLIK....*pompompom*

Leave a Comment

Puur Kate zei

Tja.....zucht.....wat zal ik zeggen....zucht.
X

marlies zei

Gewoon voor vaderdag kopen! En de meiden laten geven.....

Tierlantijn zei

Ze zijn LEUK!!!

Liefs!

Karin zei

Mannen!!!!! Weet je hoe lang ik erover deed om die van mij te overtuigen van de tuintafel. Nu hij er staat is hij dolgelukkig. Dus ik zeg GEWOON DOEN! Alhoewel een voetenbankje......;)

Claudia Leertouwer zei

Je mag vast wel even bij Floor zitten....

Nicole Claudia zei

Hahaha.... misschien het advies van Marlies volgen en ze gewoon kopen voor vaderdag???? En dan de meiden ieder een laten geven.... geef jij de kusjes op de plek van de verstandskiezen!!

Hele fijne avond, groetjes Collie

Home and Lifestyle zei

Succes...gooi al je charmes in de strijd en jij zit binnenkort heel fraai te wezen op je terras :-)!!

Lieve groet, Ingrid

Carla zei

Ja...vaderdag is echt het meest dicht bij die zomer die moet komen hoor!!
Dus prima idee...zou het gewoon doen ((-;

liefs Carla.

natuurlijk groen en doen zei

Succes!!!!!!!!!we horen het wel

groetjes Bep

Samira zei

Ik wacht af: komen ze wel, komen ze niet.. Xx



*Ik denk van wel!

It's me zei

Tja.........ik denk dat hij van jouw ook een cursus moet gaan volgen by her......xxx...

Unknown zei

What do you want with sun at home? You've booked your holidays .... that's enough. There you'll get sun, chairs, heat and sundowner ... guaranteed and almost for free :-)))

Hugs
Tine

Mariette's Back to Basics zei

Dearest Lynda,

Why whine when the sun is not out?!
One can always dream...

Lots of love,

Mariette

Mayflower zei

Pfff....dit had ik even nodig.....nee....geen gezeur natuurlijk haha.....maar ZON. Hier zijn de hemelsluizen helemaal open gegaan.
Wat lees ik nu....nieuwe tuinstoelen, hoop maar dat ze net zo heerlijk liggen/zitten als die je nu heb....voor de poezen hihi.
Fijne dag en liefs, Mea

Huys 50 zei

Neeeeeeeeeeee........
Die niet !!!!! die zitten voor geen meter joh !!!
Je wilt in de zomer toch relaxen hé, nou meid dat doe je hier niet op hoor,echt niet, haha...
Hou jij hewt nu maar bij je luie ligstoelen die zitten/liggen tenminste lekker ook als de zon niet schijnt,dan word je hier alleen maar chagerijnig op.....pfff haha...
ps...het hoost hier....

groetjes
Dicky Marie.

Yvonne - Frl. Klein zei

Ja, Sommer ist etwas Feines! Tolle Bilder hast Du zusammengestellt!
Viele liebe Grüße,
Yvonne