Elk nadeel "heb"z'n voordeel....

vrijdag 10 juni 2011

al denken onze katten daar volgens mij héél anders over!

Like a famous dutch person sometimes says: "every disadvantage has it's advantage".
Although....I think our cats think different about that!





















Gisteren had ik een dagje "vrijaf"...althans....vrij van computer, telefoon en tv....een handige Z.iggomonteur kreeg van zijn baas de opdracht huisnummer 9 af te sluiten........*knippertmetogen*.....dan snap IK best dat wij (nummer 6) een dagje zonder signaal moeten stellen omdat die (ongetwijfeld) drukke meneer de 6 en de 9 met elkaar verwisseld heeft!!!!!!!!!!!!*maaktergeenwoordenmeeraanvuil*
Tja....dan zoek je je bezigheden elders he.....en na ettelijke kopjes koffie in de zon merkte ik ineens dat de heren viervoeters hier ook een relaxed dagje gepland hadden....
Ik kan onder elke foto wel een gevatte opmerking zetten maar iedereen met katten óf een beetje fantasie ziet hier zelf wel de lol van in toch?;)))
Dus je snapt....een diepe zucht uit twee haarballen toen bleek dat we ze niet meer gansch den dag in de gaten hielden na het verlossende woord van de monteur die de boodschap vanmorgen kwam brengen:).
Voordeel voor de katten, voordeel voor mij......dat ik weer even lekker bijgelezen heb in mn nieuwe boek en voordeel voor de meiden, dat ze een dagje zónder tv moesten stellen.....NAdeel daarvan was...ach....;)....iedereen met kinderen óf een beetje fantasie kan zich daar óók wel wat bij voorstellen toch???;)
Voordeel voor jullie???? Ik heb er weer(nog?) zin in en ben weer(nog?) helemaal fit!!!!!
*wachtopgevatteopmerkingvanjulliekant*;)))

I had a "day off".....off from computer, tv and phone.....there is a mechanic out there who apparently was VERY busy and so VERY bewildered......resulting in the fact that he terminated OUR signal for our tv/computer/phone, instead of the signal from the house on number 9......we live on number 6.....you can séé the confussion of this man??? *COUGH*.
*notsayingawordaboutitanymore*
So....you focus on something else....or someone....:)....
I can put a comment underneath every picture but, if you have cats, or a little bit of imagination....you can see the fun of these?!
You can also understand those furry boys sighed several times when today we seemed to be able to focus on more then only THEM???;)
Advantage for them, they can do what they want without being looked at all day;)....advantage for me, I 've read a HUGE part of my new book and here comes your advantage....I'm fresh and fit!!!!;)
*readyforanycomment*;)

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Jansepans zei

Weet je hoe leuk dit foto verhaal. Ik ga er nog een paar keer langs om goed te kijken en verschillende verhaaltjes te verzinnen. Super! Fijn weekend! groetjes Janneke

Claudia Leertouwer zei

Het hadden die van ons kunnen zijn...

Sonja zei

Dat zou ik denk ik wel een weekje willen, zo relaxed, geen tv, geen internet. Waar zouden we zijn zonder he. Wordt nu een beetje zenuwachtig van je muziekje, dus als je het niet erg vindt, sluit ik hier af en ga ik aan het werk. Op internet ;)

Fijn weekend!!

lia zei

Ja hoor, dit kattenmens heeft geen woorden nodig.
Mijn lappie moest afgelopen week ook even opgeschoond worden, en toch doe je best wel veel als je een dag niet kunt internetten.
Hoezo verslaafd, ik....) Ben je mal, ik blijf gewoon graag op de hoogte. *kuch*

fijn weekend, en hoop dat jij op die ligstoelen kunt relaxen.

Nicole Claudia zei

Hahaha, de poezen zijn een film op zich om naar te kijken... zonder hinderlijke reclame!!!

En ook geen irritante nagesynchroniseerde Amerikaanse kinderseries!!! Hahaha

Fijn weekend, groetjes Collie

It's me zei

T 'was wel lekker rustig hoor...ik ben ook helemaal bij gekomen......whahahahahhh!!....geniet van een heerlijke dag verder.......xxx

It's me zei

Oja je poezen zijn schattig snoes......xxx..

Karin zei

Een hele dag zonder en jij geen last van ontwenningsverschijnselen? Maak dat de kat wijs ;)

André en Inka. zei

Hoi,hoi,heerlijke poezenreportage,mooie foto`s heb je van ze gemaakt,fijn pinksterweekend,xxx.

Het Hoogerhuys zei

Ja, het is overduidelijk wat je gisteren met al je vrije tijd hebt gedaan, maar dat maakt het voor ons weer helemaal goed vandaag toch.
Ik vind de reportage van je katten namelijk erg leuk, maar of je kinderen er van genoten hebben betwijfel ik, als ik van hier bij mij thuis uitga, die kunnen geen moment meer zonder de televisie.

Fijne pinksterweekend, groetjes,
Sandra.

Yvonne - Frl. Klein zei

Süss sind Deine beiden Katzen! Sie lassen es sich auf der Liege richtig gut gehen!
Liebe Grüße,
Yvonne

Margot zei

Hey, kattekop...ik heb het tegen jullie baasje hoor, sorry,...woensdag of vrijdag, van mij apart op maandag...bloemen mogen altijd hè... en zeker in jouw kleur, toch...???
Maar, het is een heerlijk plekje daar bij jou, gewoon bij de beesten af..zou je vaker de "vakman" voor willen laten komen op nummer 6...haha..
Tennissen??? zit er even niet meer in, helaas...spierscheurtje en geïrriteerde aanhechtingen...kijk, daar raak ik nou geïrriteerd van...
Knuf, en een fijn weekend...
Margot

Tanja zei

Gek he dat je dan op zo'n moment pas beseft hoe verslaafd je bent en wij ook ;-)
Maar ik vind de foto's helemaal geweldig, nee er hoeft geen tekst bij de foto's, die spreken voor zich.
Geweldig stel Lynda,je ziet ze gewoon genieten en jij ook omdat je de tijd voor jezelf had.

Fijn weekend, lekker lang genieten

Liefs
Tanja

Carla zei

tja..pas als je het niet hebt besef je pas hoe vaak je even achter (of beter gezegd voor) dat ding zit.

Maar goed dat ik zo'n grote fantasie heb...dus voor mij hoeft er geen tekst onder hoor...die koppies spreken boekdelen!!

En meiden die geentv kunnen kijken...daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen als moeder van twee dame's inmiddels...maarnogversinhetgeheugenhoor!!

fijn weekend...liefs Carla.

Zara zei

Heerlijk die katten foto's; hadden die van ons kunnen zijn....

katja-Mariska zei

Je bent vandaag toch niet de hele dag koekjes aan het bakken toch :)
XxX

Nieneke zei

Zag bij Karin ook al zo'n staaltje vakmanschap....

Thuis bij Tjits zei

ach ja zo'n vergissing heeft inderdaad als voordeel dat je je blik weer op andere dingen gaat richten:)
hoop dat je de pinksterdagen de plek van de katten lekker in kunt nemen!

fijne pinksterdagen!
liefs, Tjits

Huys 50 zei

Geen PC...........
Muffintime !!!!!!!!!! haha....

Groetjes
Dicky Marie

natuurlijk groen en doen zei

Dacht bij de plaatjes ,zo de dames liggen, maar zag dat het heren waren ,wij hebben ook zo'n gitzwarte dame hier rondlopen en die ligt ook graag op de beste plekjes

fijn weekend
groetjes bep

Mayflower zei

Ik dacht al.....het is stil aan de overkant hahaha.
Wat een geweldige fotoserie van je katten hihihi, wat een luxe ieder zijn eigen ligstoel (ik heb hier ook 2 van....nee geen katten maar die stoelen) en ze zitten/liggen heerlijk, dus geef die katten eens ongelijk.
Nou meis fijne Pinksterdagen en liefs, Mea

Home and Lifestyle zei

Als manlief een half uur achter 'mijn' (eigenlijk onze) pc zit, kan ik hem er al bij vandaan kijken...dus een hele dag zonder terwijl je er zó dichtbij zit...dat wordt héél lastig! Gelukkig dus maar dat je er weer bent!

Ik wens je een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Een dag offline en dan nog niet eens uit vrije wil ... hier staat een kastje klaar om iets te veranderen aan de t.v. ... hebben ze snotverdorie gelijk een nieuw modem voor internet meegeleverd en als ik even in mijn geheugen graaf met internet-monteurs die de boel verprutsen, dan laat ik die doos nog maar even dicht; geen internet, geen blogland, kan echt niet :-) Groetjes en geniet van je pinksterweekend, Colin

Abacaxi & Hortelã zei

Wat een hondenleven hebben die katten... ;)
Je zou er toch zo bij gaan liggen?
Fijn, lang & zonnig weekend gewenst!!

Pieternel zei

Ooo heerlijk toch even een dagje niet connect zijn met de online wereld. Weer even jezelf vermaken. Maar pas maar op, je katten nemen je huis zo in beslag... Heerlijk die foto's

Pieternel

Corine(THUIS) zei

Maar één dag zonder?? Dat heeft die monteur dan heel rap goed geregeld...dat kan ook anders..dagen, weken, ja zelfs bijna 2 maanden voordat alles weer feilloos werkte! Dat waren veel boeken, en helaas ook veel frustratie..de nadelen wogen zwaarder dus ;(
Heerlijke plek daar op de 'luie' stoelen!
Maar ik ben blij dat je weer gezellig achter de pc zit! Groeten, Corine(THUIS)

Miss M zei

Schattig, die katten van je. Je kan er zelf een heel verhaal aan koppelen!
Kwestie van fantasie gebruiken!

Ennuh: fijn dat je er weer bent! :-)

Fijn Pinksterweekend, liefs, Marjolijn.

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Lynda,

Poezen zijn làng niet gek en weten best waar het lekker toeven is! Je moet bijna voor je eigen lekkere plekje knokken. Ja, ja hun wisten niet dat de PC niet werkte... routine-dieren.
Maar je maakte er een erg leuke reportage van.

Liefs,

Mariette

Anita zei

Wahah een hele dag zonder ;-) hihi
Het leverde in ieder geval een práchtige kattenpost !!!
FIJNE PINKSTERDAGEN
Lieve groetjes, Anita

Samira zei

Royal cats :D
Ze hebben het goed voor elkaar, heerlijk! Daar geniet je als toeschouwer ook van toch?!

Fijne pinksterdagen Lyn, liefs Samira