This is how we do it!!

woensdag 22 juni 2011

Regen...ja? en? so? und?:)
Regen komt hier met bakken uit de hemel, een oorverdovend lawaai op ons afdak achter het huis.
Gisteren begon officieel de zomer, en zo nat als het nu is hebben we het lang niet meer gehad.
Maar ja....wat doe je er aan? Precies! Niks!
Laten we het omdraaien!!!!

Rain...yeah? and? so?? und?:)
Rain is pooring down right now! A deafening noise on our "porch"outside our house.
Yesterday Summer officially kicked of....with rain;)....and it hasn't been this wet for a long time.
But hey, what can you do? Nothing!So.....let's turn this thing around!


(ik weet nog wel een leuk klein bedrijfje dat énige regenfeestjes kan stylen;))
(I know a little compagny that can style a cute rainparty;))

dit is een oplossing want ik draag natuurlijk slippertjes he...'t is zomer...dus slippertjes...alleen slipper je er wel bijna uit;))
I could use these....because I wear flipflops...it's summer so I wear flipflops...but with this weather you almost "flipflop"out of them;))

zo doen de jongens (YES PLEASE)
this is how the boys do it ( YES PLEASE)
:)

laat 'm maar even..*kuch*
aaaah just let him be for a while...*cough*

en hier de meisjes....
the girls....


ik voel een nieuwe bloguitdaging aankomen..."Daredevill op Donderdag"!!!:)(want morgen pas weer een kans.....inmiddels is het droog)
Wie t probeert moet t laten zien ;))
I feel a new challenge coming up..."Daredevill Thursday"(tomorrow another chance, the rain stopped)


en zo ziet het er buiten inmiddels ongeveer plusminus circa uit....
and this is what the sky looks like at this moment...sort of....

ik laat ze toch nog maar even staan.....zal wel meer regen komen toch???(hmmm regen is gesmolten sneeuw....KIJK...zo wordt regen toch nog leuk:P)
I will leave them standing here for a while, there will be more rain they say...(hmm and rain is melted snow....YES>>> now rain is fun again:P)

******bedenk je dat deze post dus éigenlijk van vanmiddag was he, toen ik geen foto's kon uploaden *blurgh*...dus eigenlijk soort van mosterd na de maaltijd, maar ja....het zal de laatste regen niet zijn geweest???;))

**** Remember....this post was meant for this afternoon, but uploading pictures was a problem ...but there will be more rain....so....that's why....

Liefs
Lynda






Leave a Comment

Tanja zei

Zo ben ik de eerste een keertje?

Ik wilde toch even laten weten dat ik al 27 aanmeldingen heb dus the girlpower begint super goed.

Hier schijnt de zon nu ennuh Lynda a.s. maandag wordt het 30 graden dus je teenslippers kunnen weer uit de kast gehaald worden, misschien is dit wel het weer om je teennagels te lakken.

Liefs
Tanja

Karin zei

I ♥ Tanja, want die voorspelt uitmuntend slippertjesweer en ik ♥ slippertjes. Heb ik het weekend op de grote sprong te oefenen en te shoppen voor rode hakjes ;)

lia zei

Het is dus toch gelukt.
En idd, volgende week extreem warm weer hoorde ik. Heerlijk...........

Bij Guusje Thuis zei

Huisbakker heeft altijd zon op zijn verjaardag dus terwijl ik vanmiddag in de stromende regen bezig was een cadeautje voor hem te scoren ... zat hij al weer te stralen bij die weersvoorspelling voor volgende week. Maarre de tijd dat ik nog fanatiek aan turnen deed en spagaatjes deed als of het niks was, da's heul lang gelee, gaat me nu niet meer lukken:-) Groetjes, Colin

Ricette low carb zei

He Lynda, wat gaaf deze post met de regen midden in de zomer ihihihih, maar die man onder de regen ziet er goed uit!!! Volgende week vrijdag een tuin feestje bij mij hoop dat het een beetje goed weer is, bedankt voor je reactie op mijn blog, liefs barbara

Agnes zei

Hoi Lynda, hier heeft het gelukkig niet zo hard geregend maarja, nat is nat he. Ik baal er behoorlijk van, maar als ik jou foto's zie klaart het toch al wat op. Vooral van die meneer in dat shirtje hahaha.
Nou ja....slipperweer komt er weer aan heb ik gehoord dus we verheugen ons erop.
Alvast fijne donderdag.
Lieve groet,
Agnes

Thuis bij Tjits zei

ik ben benieuwd met wat voor leuke reportage je volgende week komt als we een paar tropische dagen krijgen:)) heerlijk vooruitzicht he!!

lieve groetjes, Tjits

Ambiente-nostalgia zei

Ach ja die regen hebben we ook nodig.
Ik vind het prima zo, als het over 3 weken maar mooi weer is want dan krijgen de meiden hier vakantie!!!! (En wij ook)
En de airco staat al klaar voor het warme weer :)

Liefs Dorine

Verrassend Goed! zei

Oh Lynda, wat weet je me toch altijd te verrassen met je super leuke posten.
Nu deze ook weer, over de regen...nou jij geeft er weer zo'n leuke draai aan dat ik er geweldig om moet lachen. Zoals je het met de foto's laat zien, terwijl ik hier in regenachtig Haarlem lekker warm binnen zit.
Ik vind het helemaal leuk deze post.
Maar na regen komt zonneschijn en ik heb net Piet Paulusma horen zeggen dat het maandag 29 graden wordt en dat de zomer eraan komt.
Toch bedankt voor deze post.

warme groet,
Marianne

It's me zei

Regen ???...je woont toch in een raar gedeelte van Nederland jij....wij hadden zon......heerlijk .....het word heeeeeeeeel mooi weer......het weekend...let maar op...enne wij hebben eindelijk de brug !! we zijn verbonden met de echte wereld yes yes yes !! nou nog even oefenen morgen ziet er erg stijl uit....proesttttt...xxx...maar nu ga ik slapen...laat he???....xxx...

http://truutske.blogspot.com zei

Gelukkig....ik kan ook door meedenken van Renny en haar tip weer foto's plaatsen.
Ik wens je een heerlijke dag vandaag ..oja....regen maar de zomer komt terug heb ik net gelezen.....dus effekes geduld.
Liefs, Trudie

Pieternel zei

Op zich vind ik regen dus zakelijk gezien niet verkeerd. Zodra het weer te warm wordt dan zie je de eerste dagen bijna geen kip in de winkel. Want de gezegde: vrouwen bloot, handel dood. Klopt dan als een bus... Maar de zon komt langzaam weer en voor het weekend is dat wel lekker, hier zijn dan als ik het goed heb, de drakenboot race's..

Zomergroetjes Pieternel

JACQUELINE zei

I Love your BLOG, THANK YOU!!!

Greatings from switzerland
Jacqueline ♡

http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

Petra zei

Hier kwam het vannacht ook met bakken uit de lucht, nog opgestaan om de honden binnen te laten. Maar zulke gave rubberlaarzen zijn hier natuurlijk weer niet te koop :(

Anoniem zei

Those are great rain pictures. I love the rain, as long as it does not last more than a couple of days, three tops. It smells so good and cleans everything off...especially my car. :) ~ xox Alexandra