Dit is het ook niet he.....

woensdag 22 juni 2011

Zo ziet dat er dan uit.....een post zónder foto's!
:(
Ik weet niet hoe jullie daar over denken maar IK vindt het niks!
Maar ik reken er maar gewoon op dat dit probleem bij iedereen zich voordoet en dat BLOGGER er snél iets aan zal doen!
Tot die tijd....alleen het liedje...dat éigenlijk bij mn post van vandaag hoort......:)

This is what it looks like....a post without pictures!
:(
I don't know about you...I don't like it!
I count on blogger to fix this, and guess you all have the same problem.
Until then....just the song...that SHOULD go with today's post.....:)
O well....

Liefs,
Lynda

ps: als je mijn post van gisteren niet hebt gelezen....ga dan nog even kijken...*hier*
ik had namelijk bezoek...met een verzoek:)

Leave a Comment

Samira zei

Dan luister ik maar met mijn ogen dicht naar je liedje :) *Imagination

Floor zei

waar ging het nou over dan vandaag?

Bonjade zei

Huh,.....geen beelden.....?
Nu ja zeg........wink,wink.
Maar dan maar even een knuffie
FF

vosgesparis zei

echt bagger.. lag blogger er weer uit ofzo>

Corine(THUIS) zei

Waarom heb je dan geen foto's?? Of krijg je ze niet geupload ofzo? Ik heb nergens last van..

vosgesparis zei

awww I can make you feel good.. moet je eens bekijken van KAVANA of Anthony Kavanagh ;) zo schattig ;)

lia zei

Ik heb geen post gemaakt vandaag, maar je kan dus geen foto's plaatsen.
Heel vervelend...)

Anita zei

Huh Lynda zonder plaatjes ;-)
Neuh dat kan echt niet hoor !!!
Ik hoop dat het probleem snel is opgelost.
Lieve groetjes, Anita

Zara zei

Nah jah, geen plaatjes?!
Kan niet hoor...
Tsss....

Jansepans zei

het lukt je dus niet foto's te plaatsen? gek en zeer saai! Dan maar extra genieten van je muziekkie. Fijne avond. Lieve groet Janneke

Bij Guusje Thuis zei

Oké dan, dus zo ziet mijn blog eruit als ik geen plaatjes erbij plak:-) ... saai met een lange lap tekst .... hmmm blogstof tot nadenken haha. Groetjes, Colin

Bianca zei

Lekker liedje hoor....kan ik het voor deze ene keer ook mee doen.....ben lekker mee aan het hummen....mmmmmm...mmmmmm.....geen geluid van mij.....hihihi....ben geen idol hoor !!! :)
Groetjes Bianca xx

Elisabeth zei

Ohh jeetje je bent al de 3e .Blogger weer op hol??? ik kon vanochtend nog wel foto's plaatsen ,hoop niet dat we daar nu allemaal problemen mee krijgen ! Tis zo saai zonder foto's
Liefs Elisabeth

Tuur zei

af en toe is blogspot echt niet ....

It's me zei

Ik hoor nikzzz...mijn geluid staat uit....dat vind ik prettig tis al laat....net thuis......vergadering gehad.....tja......maar jij weet van nietssss nog wat te maken......xxx...