Ademloos....

woensdag 29 juni 2011

Vanmiddag bij thuiskomst stond er een joekel van een pakket op mn eettafel.....met mijn naam erop, dat alleen al is een opsteker uit de categorie *
"Even van tafel zetten"was er niet bij want OEF wat was die doos zwaar!!!!
De onbekende inhoud en de onbekende postcode zijn triggers uit de categorie **
Eerst eten of eerst open maken.....wat denk je zélf???
Ademloos tilde ik er 1 voor 1, met stijgende verbazing onderstaande pronkstukjes uit....
Wist nog steeds niet van wie en wat enzo.....dat zijn natuurlijk "kriebelpakketjes"uit de categorie ***!!!
Onderop dan toch het "verlossende"woord.....een kaartje...van Claudia!
Claudia haar boekenkast puilde uit zei ze, en weggooien....mwah....(boeken weggooien is kennis weggooien zegt míjn moeder altijd;)) dat wilde ze niet en dus kwamen ze in een grote doos mijn kant op... met de opmerking dat als ik er niks mee kon ik ze altijd nog weg kon gooien!!!!!:)
NOT!

Na een ochtend dubben of ik een strijd tegen de "windmolens"weer eens zou wagen of me van den domme zou blijven houden, kwam deze doos natuurlijk als een *YEAH* bij mij binnen!!!!!
Nice people everywhere!!! "Windmolens"ook, maar ja...die blijven in hun eigen rondje draaien, doe IK niks aan....dus ik ga HIER vet van genieten!!! O ZO!!!
Claudia.....again...*SMAK*




 



Posted by Picasa

When I came home this afternoon, there was a HUGE box on my table!! With MY name on it....tell me, what can me a girl more excited then a nicely wrapped HEAVY box with your name on it.....
So...lunch had to wait.....I opened and gazed.......and breathless I took out 7 beauties...one by one.....still not knowing what was happening...and who made this happen:).
You can imagine my impatience to get to the bottom of the box??? Hoping to find a little note from the sender!!!  And there it was....a lovely card from Claudia.
She said....her bookshelfs were BIT full, and she just couldn't throw them away.....if I could use them....if not....I could throw them out......*cough*...NOT!!(my mom always says throwing away a book, is throwing away knowledge...so...a sin!!!;))
After a morning thinking about picking up a "fight"against the "windmills"this was a welcome homecoming!! *YEAH*....I'm gonna enjoy these books BIGTIME....and forget about the "windmills"...they will keep on turning round and round in their little circle.....I'm NEVER gonna change that.

Claudia...again...*BIG KISS*....thanks for making my day!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Elisabeth zei

Wat leuk zo'n onverwacht pakket en jij kunt dus de komende tijd je hart ophalen met mooie boeken.Ik geef tegenwoordig mijn mooie tijdschriften af bij het restaurant van het tuincentrum .Te duur om weg te gooien en bewaren vind ik niet zo'n optie ,dus zo worden ze nog heel veel gelezen
Liefs Elisabeth

Marjan zei

Wat een superverrassing van Claudia! Heerlijk voor de vakantie!
Zo heb ik een vriendin die het "vies" vindt om boeken bij de bieb te lenen. Zij koopt ze dus. Zij heeft dezelfde smaak als ik en leegt eens in de zoveel tijd haar boekenkast (slibt natuurlijk vlot dicht als je zo'n hoog leestempo hebt) en wie is de gelukkige? Yep, ik. Heerlijk toch?
groetjes Juul

Nicole Claudia zei

Wat een ontzettend leuke verrassing op je eettafel! Geweldig zeg van Claudia, super!

Jij bent voorlopig wel zoet met al die boeken bekijken en lezen!!

Groetjes, Collie

Bonjade zei

Oh die lieve Claudia...een soort engel in blogland.....laat overal wat vallen ;0)
En nu bij jou dit pracht pakket, super om in weg te dromen en super stoer in je boekenkast op je kantoor....voor heeeeellll veel inspiratie!
Geniet er maar dik van...uhhh....dunnetjes natuurlijk, denk aan de lijn ;0)
Ff

Anna Marie zei

Dat is even super een doos met boeken krijgen. En er zitten een paar fantastische exemplaren tussen. Geniet ervan! Groeten Anna Marie.

lia zei

Leuk dat er toch ook nog lieve mensen bestaan. En dat jij daar van mag genieten.
Boeken weggooien is idd zonde..
Veel leesplezier.

Liefs Lia

Corine(THUIS) zei

Hoe zou ze er toch bij komen dat jij daar blij van zou worden....??
Voorlopig ben jij onder de pannen, genietend en alles beziend met een gediplomeerde blik :)
Groeten, Corine(THUIS)

Claudia Leertouwer zei

En zo kan ik er zelf ook nog een beetje van genieten....

Pierelantijntjes zei

wauwwww zeg, ik zie daar veel mooie boeken tussen liggen!
Wat lief van Claudia!

Groetjes van Ester

Mayflower zei

Wat een lieve verrassing Lynda, daar zou ik ook mijn boterham even voor laten staan hihi.
Veel lees en kijkplezier.
Liefs, Mea

Mandy zei

Wat een bofkont ben jij zeg! Daar ga je vast veel plezier aan beleven denk ik.

Fijne avond nog!

Vær våken zei

How sweet that was! And who doesn't love a surprise? So nice to visit you again...! Thanks for your nice vacation wishes and I hope you have a wonderful July also with lots of sun!!! See you in August, my friend!

Kristin xx's

Anita zei

Wat lief van Claudia én wat super voor jou :-)
Ik ben dol op boeken kan er ook echt geen afstand van doen.
Veel plezier met je voorraad !!!
Lieve groetjes, Anita

Antonia zei

Heerlijke verrassing Lynda, zo'n doos met boeken. Altijd handig wat vakliteratuur! Groetjes Anja

Bianca zei

Ben jij even verwend door Claudia...erg lief hoor !!! Lijken prachtige boeken te zijn.....
Groetjes Bianca xx

Jansepans zei

Helemaal genieten! Doe het vooral ook. Fijne avond. Lieve groet Janneke

Marga zei

Hallo Lynda.
Wat fijn, een doos vol boeken. En dan zomaar van Claudia. Erg lief van haar.
Ik krijg soms boeken van mijn zus voor de rommelmarkt, maar meestal haal ik er zelf eerst een aantal uit.
Veel lees- en kijkplezier.
Groetjes Marga

Stina zei

wat mooi zeg een doos met boeken, kun jij even vooruit,veel plezier ervan.

gr Stina

Home and Lifestyle zei

Claudia legt iedereen momenteel in de watten...wat een lieverd zeg! En jij hebt voldoende leesvoer de komende tijd!

Lieve groet, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Superlieve verrassing, geniet ervan; tis vast een doos vol inspiratie. Groetjes, Colin

Trudy zei

Geniet ervan! Wat lief zeg zon verrassing!!

little sweet things zei

Wat een heerlijke verrassing!
Zet je tuinstoel maar klaar, stapel boeken ernaast, een beetje zon (net genoeg om het een tijdje uit te kunnen houden) en dan genieten maar.
Groetjes, Sas

Karin zei

Die lieve Claudia blijft maar sinterklaas spelen ;) Spekkie naar je bekkie lijkt me!

Door Jolanda zei

Heerlijk toch, sommige dingen komen altijd op het juiste moment! Veel leesplezier!

It's me zei

Kuchhhhh...ook al is het al laat he???...ik weet wel hoe het hoort !!!...wat een prachtige boeken...wat ben jij een bofbips...en het is je zo gegund he.......echtttt!!..liefs van mij....en nou jij.....hihihihih!! ..wat is het laattttt...xxx

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Lynda,

Lief om te lezen dat iemand zo'n eco-vriendelijk pakket stuurt! Béter dan weggooien; véél beter.
Dus geniet ervan.
Zeg je 'drived wel over' met je temperatuur onder jullie afdak. De weersvoorspellingen worden altijd gegeven 'in de schaduw' en daar bereikten jullie zeker geen veertig graden. Blogger vriendin Tammy in Kuwait heeft geregeld daar 47 graden (in de schaduw!) dus dàt is pas hitte. En dat elke dag met een luchtvochtigheid van 6-10%. Niet goed voor mens en niet goed voor dieren en planten... Woestijnklimaat.
Bij jullie is het lekker groeizaam.
Geniet van de zomer, het wordt in het weekend weer lekker.

Liefs,

Mariette

G-STYLE zei

Wat een vreselijk lief gebaar van Claudia !! Geniet van al die heerlijk kijk en leesboeken.

fijne dag vandaag ! groetjes Gea

Unknown zei

Och wat ben je toch ook een verwende stinkaap!!!! Enne nu... ben ik jaloers! Whoehahaha... als jij ze zat bent danne stuur je ze naar mij? AHUM! Veel knip en plakplezier!!!! Het is je echt wel gegund hoor, zit je alleen maar te teasen...

Greetzzz
Monique