This I like......a lot...

donderdag 16 juni 2011

Ik zei het al eens eerder, ik ben een "meisje-meisje"....en "wij"vinden het leuk om post te ontvangen, en helemáál spannend wordt het natuurlijk als die post vanuit de US of A gaat komen!
Via een mailtje werd er al aangekondigd dat er "iets"naar me onderweg was!
O boy, die postbode durfde bijna niet meer mn tuinpad op....stond al achter de jaloeziën te loeren op DE post:).
Maar vandaag was ik er niet helemaal op "voorbereidt" et voilá.....daar zat ie, tussen een stapeltje andere post.....een envelope met heel veel stempels en een dollarteken enzo.:)
Heb het niet gewonnen, niet besteld, en toch werd het me gestuurd.
Door wie?Door Karla!
Karla is een dame.......en IK een meisje-meisje..;).....ik lees graag bij Karla, ze is altijd vriendelijk en beleefd, je snapt...ik wil graag dat dat "afgeeft";).
En nu mailde diezelfde Karla dus dat ze me iets wilde sturen.
Hoe LIEF is dat????
KIJK!!!

I told you before, I am a girl-girl, and "we " like it to get mail! REAL mail that is;).
Extra exciting is it when there's mail on it's way to you all the way from the US af A!
By e-mail, a message came that an evelope was on it's way to me! You understand, our mailman got a little bit nervous, seeing me every day peeking through our shades;)..
Today I wasn't really prepared and there it was, between a stack of other mail, THE envelope...with a "strange"stamp and a dollarsign;).
I didn't win it, didn't order it, but just got it!
From who? From Karla!!!
Karla is a lady, and I am....a girl-girl...I like to read Karla's posts, she is always friendly and polite, and I hope it rubbs of a little;))))
And now THE Karla send me something....LOOK!!









Geweldig leuke kaartjes!!! In allemaal lieve kleuren! En een lief geschreven kaartje erbij, met haar eigen naam erop gedrukt! Dát wil ik ook!!!!!!
Zou ik dat hier in Nederland ook ergens kunnen "regelen"!?

Really adorable little colorfull cards!!!! She wrote a sweet note to go with it, and there it was...HER name ON it!!! I want that!!!
Hopefully I will find something like it here in the Netherlands!!!

Dear Karla, this one is for you *HUG*....like I told you before, I still am really surprised by your gesture, and I want to thank you for making me smile the entire afternoon!
It is really special to find out that by blogging you get in touch with someone at the other end of the world!!!:)
I thank you with a big kiss and a BIG "thank you"! SOOOOOOOO much;)!

Love,
Lynda

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Muisje zei

Wat een leuke kaarten.
Lief van Karla om je zo te verrassen.

Liefs Herma

vosgesparis zei

nou dat is nog eens leuk !

Thuis bij Tjits zei

jaaa hier maak je een meisje-meisje heel blij mee:) wat ontzettend leuk!!

lieve groetjes, Tjits

Bianca zei

Wat een lieverd is Karla.....en jij.....meisje-meisje bent een bofkontje...:) veel plezier met je kaarten.
Live groetjes van Bianca xx

It's me zei

Hmmmmmmmmmmm....nou zo'n meisje meisje ben je nou ook weer niet hoor....pffffff...heb het weer zwaar met je vandaag.......sjuchttt......maar ze zijn leuk echt !! dat mensen jouw wat sturen he??? bijzonder hoor......whahahahahh...enne laat hemmes er voortaan buiten.......enne is er toevallig niks gebeurd achter je jalozieen en het raam toen je stond te wachten op de postbode ????...PROESTTTTTTTT....dikke kus van mij he???....xxx...

Mayflower zei

Wat ontzettend lief dat je zomaar zo'n mooi kadootje helemaal uit Canada heb gekregen.
Meisje-meisje toch hihi.
Psssst....het viel mij ook al op dat Ria erg mild voor mij was hahaha. Ik moest ook gelijk aan haar denken toen ik de post maakte.
Liefs, Mea

Carla zei

Hoé lief is dat!!
Leuke kaartjes zeg!!
Heerlijk zulke post!!

liefs Carla.

Jansepans zei

Super die post! Lekker van genieten dus... Welterusten. Groetjes Janneke

Het Hoogerhuys zei

Wat lief, ga even op haar blog kijken en vrienden maken!! ;)
Fijne avond, groetjes Sandra

Anita zei

Meissie wat een verrassing ;-)
Ontzettend lief die prachtige kaarten van Karla !!!
Lieve groetjes, Anita

natuurlijk groen en doen zei

Daar wordt je toch helemaal blij van.

groetjes Bep

flowersandhome zei

Oooo wat is dit leuk!!! Geniet ervan.

Karla@TheClassyWoman zei

Aw, thanks Lynda, you're the sweetest! I'm so glad you enjoyed the cards and thanks for sharing! :)

Hugs,
Karla

Nieneke zei

Wat een geweldige kaartjes! En wat leuk dat je dat zo over de post krijgt!

André en Inka. zei

wat superlief van Karla,ik denk dat het wel mogelijk is om kaartjes met je naam te laten maken,fijn weekend,x

alma zei

Wat een leuk gebaar van Karla. Leuk om zo'n pakje te ontvangen. Ik denk dat je dat hier ook wel voor elkaar kunt krijgen. Toch?

Lieve groet,
Alma

hokje zei

Een echt meisje-meisje kado; heerlijk om zoiets moois te vinden tussen alle dagelijkse post!

Fijn weekend,
Miranda

Elisabeth zei

xxx Elisabeth