Tropenrooster.....

maandag 27 juni 2011

We waren erop voorbereidt he, dus alles voorbereidingen had ik getroffen.
Alle huishoudelijke klussen had ik afgelopen weekend al afgewerkt en dus was ik klaar na een ochtend hard werken, om de middag op standje "kalmpjes"te gaan.
In de zon was het te warm(voor mij;)) en dus biedt de schaduw een (evengoed warme) schuilplek.....

we were prepared, so I did all I had to do last weekend.
After a few hours of hard work int his heat, I was ready for an afternoon in the "easydoesit"mode....
Too hot to sit in the sun, but the shade was a nice (also warm;)) hideaway...


helemáál niks doen is ook niet mijn ding...
doing nothing is not entirely my thing....

een zomerse ketting met m'n "eigen"ster!;)
so I made a summernecklace with my "own"star!!;)


ik zat even hier....
I sat here for a while...

en onder onze boom..met prachtig uitzicht
and under our tree, with a beuatiful view

de katjes hadden 't ook warm...
our cats were also feeling hot...

hitte doet rare dingen met een kat..zoals je ziet:)
heat does strange things with a cat:)


waarom lachen jullie? Wil jullie zien met een bontjas aan met dit weer!
why are you laughing? want to see you with a furcoat in this weather!

Morgen nog zo'n dag.....doen jullie het rustig aan?
Tomorrow another day like this....take it easy y'all!!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Elisabeth zei

En zo is het ,rustig aan weer morgen .Je hebt wel een heerlijke plek om te zitten!! Ja de katjes hebben het warm ,gelukkig is het hier in huis heel lekker koel dus Mik heeft er '' hopelijk'' weinig last van .
Liefs Elisabeth

Jolanda zei

Helaas gewoon werken zonder airco in een bloedheet schoolgebouw:) Geniet van je dag morgen, lieve groet

Nicole Claudia zei

Ik ben af en toe buiten geweest, maar ik ben nogal zo'n sproetig type, en dan wil mijn lijf gewoon wegwezen. Heb ik netjes naar geluisterd en ben gewoon binnen aan het rommelen geweest...

Op een welliswaar rustig tempo, want het vakantiesfeertje slaat in huis al aardig toe met twee van die tiener-luilakken in huis, hahaha.

Fijne avond, groetjes Collie

Mayflower zei

Ja....vandaag ging hier ook alles in de laagste versnelling, alhoewel ik al vroeg alles snel heb doorgewerkt om daarna heerlijk lui te 'genieten' is eerlijk gezegd niet echt mijn weer, dus zoek ik en mijn oude maatje de hond de koelste plekjes op.
Wat een leuke poezenfoto's hihi. en wat heb je een prachtige ketting gemaakt.
Een zomergroet en liefs, Mea

Pieternel zei

Ja helemaal gelijk. Heb ook de winkel al om half 5 dichtgedaan. Soort van tropenrooster met tropische temperaturen.

Groetjes Pieternel

Tanja zei

Ja het was wel beetje warm vandaag. Ook hier drie katten in katzwijm. Maar ik zeg je dat het op kantoor nou ook niet zo erg cool was.
Maar goed niet mopperen want dan is het nooit goed.

Leuk om je eigen logo, vind ik ietsje leuker klinken dan 'mijn eigen ster' ;-)om je nek te hebben. Superleuke ketting!

Ach en die Sjors, je ziet de warmte van de foto afkomen.
Maar morgen wordt in de loop van de dag weer normaal weer, nou ja normaal, we krijgen regen en hagel.

Liefs
Tanja

p.s. er hebben zich weer een paar aangemeld voor mijn actie!

What's in a day zei

Jij hebt je dag goed benut, heerlijk plekje en de katten ach die armee beestjes, jammer dat er geen ritssluiting in hun vachtje zit:))
Ik heb me gekoesterd in de warmte, pffff, van 30 kleuters, heerlijk en morgen mag ik weer.

♥Eefie

Het Hoogerhuys zei

Ik kan ook niet stil zitten, moet wat doen maar het is te warm om in de tuin gaan zitten wroeten.
Men, wat staat er alweer een vuil, na 5 minuten schoffelen ben ik er klaar mee en ga maar weer naar binnen. Even bij komen!!!!
We zien het wel morgen, ik geloof dat er nog een zwembadje moet worden opgeblazen, m'n man vond het nodig om hem leeg te laten lopen en nu had ik vandaag mopperende kinderen.
Fijne dag morgen, groetjes Sandra

Pierelantijntjes zei

Heerlijk muziekje bij deze post Lynda.
Het was (is) inderdaad ontzettend warm buiten en binnen ook al. Ik had ook het weekend vooruit gewerkt, zodat ik vandaag ook lekker buiten kon zitten zonder schuldgevoel.
Ja, die arme beestjes die hebben het ook maar warm.
Fijne week, liefs Ester

It's me zei

Doe jij ook rustig aan ???...liefs van mij...wat een schatje je kat...xxx..

Anita zei

We zetten de toerenteller gewoon een standje lager ;-)
Groetjezz lfs mij

alma zei

Wat een heerlijk dagje zo in de zon.
Jammer dat het morgen weer minder wordt. Vanuit het westen dan.
Ik heb eindelijk gereageerd hoor op je reactie. Was gewoon weer een tijdje niet op het blog geweest. Moet ik ook niet doen ;)

Lieve groet en geniet
Alma

Marga zei

Hallo Lynda.
Heerlijk dat weer.Ik geniet ervan en als het ff kan dan wel in de zon.
Lezen, haken, ijsje, water.
Ga nu de halve dag slapen want heb gewerkt vannacht. Ik hoop dat er nog even zon is vanmiddag, maar heb 15.00 uur al weer een vergadering.
Fijne dag....en doe rustig aan.
Groetjes Marga

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Lynda,

Blijkbaar ben ik de énigste die je hele website heeft bekeken...? Ziet er keurig uit en getuigt van véél werk. Leuk die ster en dan ook nog in de ketting ook. Ja, jullie poezen zeggen dat het 12 graadjes boven de normale temperatuur was. Morgen nog een keer boven normaal en dan is het al weer op voor jullie. Overigens die hitte van gisteren voor jullie dat is hier de 'normale' temperatuur en onze poezewoezen kunnen hun bontjasjes ook niet afleggen hoor! Maar die vinden zich in het bos of in de tuin altijd een lekker plekje om 'cool' te zijn. Of in huis ergens...

Liefs en sukses!

Mariette

lia zei

Het zonnetje is er alweer hoor, en schijnt behoorlijk. Maar veel doen doe ik vandaag ook weer niet, moet rustig aan. Geen straf met dit weer haha..

fijne dag, liefs

Bonjade zei

Oh zat nu te wachten op het liedje....take it easy!!!!!
Maar in dit geval had je ook mogen kiezen voor"
No aaaiiir, no AAaiiirrrr!!!!!
Ongelofelijk in deze hitte
Take it easy
FF

Anna Marie zei

ja, heet, heet, heet. Ik kwam via deze blog op je andere blog. Ook meteen maar aangemeld. Mooie website. Sterkte vandaag met de hitte!
Anna Marie.

Claudia Leertouwer zei

Jammer dat ik beide dagen op kantoor moet doorbrengen....

Margot zei

Ik wil wel, maar mijn computer doet het nog rustiger aan, waardoor ik het weer warm krijg...elke keer als ik bij jou wil zijn, gaat mijn pc haperen en blazen...pas na ongeveer 10 minuten, ja, echt waar, kan ik je berichtjes lezen en een reactie plaatse.
Dat hapert dan ook weer en begint de boel weer te blazen. Dus nee, niet alleen jouw beesten doen raar, ook andere dingen doe niet normaal, en dat ligt dan nog niet eens aan de hitte... Waar wel aan???? Je ne sais pas...
Dus, daarom de laatste tijd weinig reacties, en het is echt alleen maar bij jou zo erg...bl``e``ehhh (zelfs de ``e``e...komen er al niet meer normaal op te staan)
Dus, knuf, tot de volgende keer....whenever...
Margot

Corine(THUIS) zei

Pff ik ben een zomermens, maar deze temperaturen zijn mij ook te gek hoor, heb vanmorgen ook volgens het tropenrooster gewerkt, was dus mooi om 1 uur weer thuis!
En lag er bekant net zo bij als jouw kat :))
Groeten, Corine(THUIS)