Brandnew day....

vrijdag 3 juni 2011

Ik kan de wereld niet verbeteren, wie wel?
Verbeter de wereld begin bij jezelf, en dus, heb ik het blogje van gisteren verwijdert.
Niet omdat ik van mening ben verandert, of spijt heb van mijn "daden", niet omdat deze of gene me dat adviseerde, teleurgesteld in me was.........

Ik wens jullie een goede nacht, en een mooie lange zaterdag!



Liefs,
Lynda


Leave a Comment

katja-Mariska zei

Slaap lekker en morgen gezond weer op :)
XxX

Unknown zei

Okidoki, morgen een nieuwe dag en dan beginnen we met dat lekkere spulletje wat je rechts bovenin hebt staan, jammie!!!
Lijkt me lekker...

Toedelzzzz

André en Inka. zei

Amen,xxx

butiksofie zei

Liebe Linda, das siend sooo tolle Sachen! GGLG Anja

Jansepans zei

Hallo Lynda,

Ik volg je sinds vandaag dus wat gisteren geweest is, daar heb ik geen idee van! Ik begin met een schone lei. Dus, wens je een fijn weekend! Groetjes Janneke

Een sneller kloppend hart zei

Goeiemorgen!

't Is overal wat joh, welkom in de wereld van de vrouwen zeg ik altijd, daarin moet je sterk staan...ik ben zelf aardig gebekt en betrap me er soms weleens op dat ik ook niet helemaal correct handel of denk, ik probeer zoveel mogelijk aan mezelf te werken en sinds een jaartje ofzo heb ik het woord eerlijk verruild voor oprecht...dat scheelt enorm :)

Fijne dag Lyndaatje x

It's me zei

That's the spirit girl...go for it...love you....xxx....!!

Anoniem zei

Ikke kan het haha,grapje,maar ik vind je een stoere en snap dat je het hebt geplaatst en hebt weggehaald,zonde om op je prachtige blog te laten staan,er zal altijd wel wat zijn of gebeuren en jij,staat daar gewoon boven,fijn weekend,lieve groet Joke.

Unknown zei

Dat berichtje heb ik gemist...maar soms gebeuren gewoon dingen die gebeuren en dan heb je spijt, een beetje. Komt weer goed, hopelijk heb je goed geslapen..fijne dag Nicole

Bij Guusje Thuis zei

A brand new Lynda-day, you go girl ... de zon schijnt, dus het wordt hoe dan ook weer een stralende dag, geniet ervan! Grtzz. Colin

Tanja zei

Bedankt voor je antwoord op mijn vraag, het is helemaal duidelijk en ik had ook niet anders verwacht van jou ;-)

ik wens je een hele fijne zaterdag en ook een hele mooie zondag.

Liefs
Tanja

Mayflower zei

Die prachtige plaatjes beloven veel lieve Lynda.
Ik wens je een zonnig weekend toe.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Eén woord: respect ;-)
Fijn weekend !!!

Ger zei

Lieve Lynda,

ik was er wel...maar keek toe van af de zijlijn...

Boeddha wijsheden moet ik althans een paar keer overlezen....en dan lees ik tussen de regels steeds meer.....wijze woorden.

De Boeddha Spreuk:
De gedachte manifesteert zich in het woord,
het woord manifesteert zich in de daad,
de daad ontwikkelt zich tot een gewoonte,
en de gewoonte verhardt zich tot een karakter.

Sla dus acht op de gedachte en waar ze u brengt,
en laat haar voortkomen uit liefde
ontstaan uit begaanheid met alle wezens.
Zoals de schaduw het lichaam volgt,
zo worden wij wat we denken.

Alles wat een begin heeft,
heeft ook een einde.
Sluit daar vrede mee en alles komt goed.

Timmerlieden vormen het hout;
pijlenmakers maken pijlen;
de wijze vormt zichzelf.

Liefs,XXX
Ger

Pierelantijntjes zei

Ik wens jou ook een heerlijke zaterdag toe, Lynda.
Liefs Ester

Huys 50 zei

Hoi Lynda,
Zal ik je eens wat zeggen.....hier heb je narr mijn idee heel verstandig aan gedaan,waar gaat het over hé...
Laat het langs je rug afglijden en denk er maar niet meer aan,hou het leuk en gezellig toch.
Er zijn zoveel belangrijkere dingen in het leven dat dit.
Niet druk om maken meid !!! zonde van je tijd.

Geniet van het weekend en het mooie weer.

lieve groetjes
Dicky Marie

verftechnieken zei

Ik las het gisteren. Snapte er overigens geen hout van. Maar heel verstandig dat je het weg hebt gehaald. Dingen die zwart op wit staan blijven immers zo akelig echt en krijgen dan ook niet de kans te verbleken. xx Mir

Linnie's kaartjes zei

Als je doet wat goed voelt, dan ishet altijd goed.

Fijn weekend.

liefs,
Linda
(www.lindagboek.nl

Elisabeth zei

Tja het is jouw blog en jij bepaald wat je schrijft en wat je laat staan .Waarom je het bericht verwijderd hebt is me niet helemaal duidelijk .Te negatief? niet om dit ,niet omdat ,maar waarom dan wel? sorry maar dat ben ik dan weer En weet je ,eigenlijk gaat het mij ook geen barst aan !!!
Liefs Elisabeth

Mariette zei

Lieve Lynda,

Gewoon een héél fijn weekend! Je moet elke dag met frisse nieuwe moed beginnen.

Liefs,

Mariette

Tierlantijn zei

Heb je postje gemist (druk in verbouwing)..!

Liefs! x

Gustaviana zei

heeee ik zie alweer een beetje roze...!!!!!
xx fijn weekend dikke poen !!

Bianca zei

Heb je blog gisteren gemist....doe waar je je goed bij voelt.....geniet van je weekend.
Groetjes Bianca xx

hokje zei

Gelukkig... ik zie een roze wolk!

Fijne avond,
Miranda

Bonjade zei

Ik zie ook een rose wolk.....oh Love pink!!!!
You are my sweetie.
FF

Splashes of Pink and Mint zei

Rose wolk, rose bril, rose horloge... een beetje rose maakt elke dag een beetje vrolijker! Ik heb het ook gemist, maar geniet van elke dag, elke dag is weer een nieuw begin.
Liefs Elly

Pieternel zei

Het uitspreken van je eigen mening is nog steeds niet geaccepteerd in deze wereld. Iedereen wilt het graag doen, maar als iemand het dan doet dan vinden ze het weer hard en niet passend...

Geniet van je zondag...

Pieternel

Oude lappen zei

Soms zit iets zo hoog dat we impulsief reageren en we willen ons hart luchten. Later hebben we toch een naar gevoel bij zoiets. In ieder geval wens ik je sterkte om het één en ander te verwerken. Ontgoocheling in mensen in niet te vermijden.
groetjes Liliane