Kom óp zeg!!!

donderdag 30 juni 2011

Heb voor hetere vuren gestaan hoor! Kan toch niet zo zijn dat dít me niet gaat lukken?
Hoe moeilijk kan het zijn? Deed het al honderden keren eerder...succesvol.....maar vandaag.....*kuch*.....wil "t"gewoon even niet lukken.....

Have fought with more difficult things! Can't be happening??? How hard can it be? Did this hundreds of times before...successfull....but today...*cough*..."it"just doesn't work....

maskingtape van http://www.zuuz.nl/
nieuw speledingskes:)
Maskingtape...new goodies to play with:)











Knippen en plakken....het lijkt zo simpel :).....
Ik moet een flink bestand knippen en plakken, maar wélke reden dan ook......blijft de tekst verspringen en wil de tekst niet verkleinen en ploept ook steeds mn scherm weg!(lacht u gerust)
Ga maar even ouderwets knippen en plakken, dát kan ik nog wel ;).
Even afkoelen..........en misschien een nieuw toetsenbordje bestellen?

I have to copy and paste a large file....but for sóme reason....it's just NOT working out!!!
The words are moving from left to right, I want smaller letters, but my computer ignores me, and my screen....pffff, let's just not go there.....(you laugh...I wait)
Gonna take my scissors and gonna do some old fashioned cutting and pasting!!! Just to take the edge of;)......and maybe order a new keyboard???

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Jansepans zei

Tijd voor vakantie misschien?

It's me zei

Offfff...even met een stofdoek om je stofzuiger toet je toetsenbord even schoonzuigen...wat een stof !!..succes...ik ga nu echt weg !! kus van mij...helpt.....enne weet nog een mooi boek .....proestttttttt....xxx...

Diana zei

Roze Lyn???? *kuch*

Yvonne - Frl. Klein zei

Das sieht ja interessant aus! Was machst Du denn mit den Bildern?
Ganz viele liebe Grüße,
Yvonne

Eline Du Mongh Photography zei

Of eventjes de pagina herladen. Of duwen op print screen en via paint uitknippen.

groetjes
Eline's Photography

ps: kom zeker ook is langs mijn blogje

Floor zei

en wat doe je nou met die tape?
lyn even een vraag : ben jij die spruit waar diana het steeds over heeft?

Samira zei

Mooi dit nummer!

Zou je die tape ook in de stad kunnen kopen? Misschien wil ik het ook, gewoon voor de heb :p

Wil ook nog van dat kooktouw, ik zie dat dat ook te koop is op die webshop, hmm

Kisses

What's in a day zei

Misschien helpt het als je de tape losmaakt:))
Ja soms, het valt niet altijd mee, vermoeidheid,ouderdom:)),haast..ach het zla wel komen omdat het zomer is.

Groetjes,
Eefie

Bianca zei

Wat doe je toch met die tape ???.....:) Oohh....en dat roze toetsenbord wil ik ook wel. Al dat roze......je bent toch niet blond hé....hihihihih......ik ben ook altijd zo'n held....maar met een beetje geduld !!!! je weet wel.....lukt het vast.....
Groetjes Bianca xx

Corine(THUIS) zei

Een echt meisjestoetsenbord..ja ik snap 't...je zegt gewoon dat 't aan je toetsenbord ligt! Tijd voor een nieuw (roze) exemplaar ;))
Succes met het knippen en plakken, zowel op de ouderwetse als op de moderne manier!
Groeten, Corine(THUIS)

Anita zei

Time to relax :-)
Maakt niet uit HOE je het doet als het maar goed komt !!!
Nieuwerwets of ouderwets ;-) hihi
Groetjezz lfs mij

Home is where the heart is zei

hoe lekker is het als alles gewoon zou doen wat het zou moeten doen. Heb ook een apparaat met beperkingen...laptop waarvan de klep niet dicht kan, scherm die het niet meer doet( extra beeldscherm ernaast) toetsenbord waarvan de a en de e het vaak niet doen, dus flink rammen op dat bord en van de week 2 uur over 4 foto's gedaan op mn blog omdat dat retarded apparaat steeds vast sloeg. Gelukkig zijn de ramen nog heel want ik had erg veel trek om dat ding door t raam naar buiten te gooien :)))
Fijn weekend en succes met plakken en knippen ( ben ook heel benieuwd waar je mee bezig bent :)))
lieve groet Brigitte