Bloggerbezoek!!...met verzoek!!

dinsdag 21 juni 2011

Mijn lief



Ik geef je een plekje op andere blog omdat ik je wil verrassen maar omdat je het ook zo verdiend om een keertje in het licht te staan.


Ik weet nog zo hoe het was, de eerste keer dat we afspraken na lang mailen en later ook bellen, beiden werden we zo verschrikkelijk verliefd maar waren ook zo bang voor een teleurstelling


De eerste keer dat ik je zag en in die twee blauwe ogen, ging de grond onder mijn voeten vandaag, figuurlijk maar ook letterlijk omdat je mij optilde en in de rondte zwaaide. De grote bos bloemen die je kwam brengen aan mij, jouw meissie. Zo noem je me nog steeds, nooit zeg je mijn vrouw maar altijd dit is mijn meissie.


Weet je lief elke dag is een feestje, jij en ik, laat ons maar zeg je altijd.


Laat ons maar, maar wel samen.

                                     *********************************************



Nu zullen jullie denken hartstikke leuk dat je zo liefdevol schrijft over je lief maar waarom heb je de oproep gedaan voor een gastblog en een give-away en waarom staat jouw post hier bij Lynda en niet op je eigen blog?


Dat zal ik jullie uitleggen: Hij wordt 10 juli 50. Omdat ik niet zomaar aan zo’n bijzonder getal voorbij wil gaan wil ik hem verrassen. Nu leest hij mee op mijn blog dus dan wordt het gewoon wat moeilijker om hem te verrassen. Mijn idee is het volgende: ik zoek 50 vrouwen (of meer) die mijn lief een verjaardagskaart willen sturen.


Het lijkt mij een geweldige verrassing als hij voor de eerste keer (en waarschijnlijk de laatste keer) in zijn leven 50 kaarten of meer ontvangt van alleen maar vrouwen. Ik weet zeker dat hij dit nooit verwacht en ook wat zijn woorden zullen zijn als hij de post ziet.




En de give-away: als alle kaarten binnenzijn vraag ik hem om een kaart te trekken en de zender van de kaart ontvangt van mij een give-away. De give-away is een cadeaubon van Herinnering op Linnen. Je kunt een foto op linnen laten afdrukken op frame. Je kunt kiezen uit het formaat 50 x50 of 50 x 70. Dit is geen reclame want het is een cadeaubon die ik zelf heb gekregen.


De voorwaarden zijn makkelijk:


*Help mij mee om te zorgen dat zoveel mogelijk vrouwen een kaart aan mijn lief sturen.

*Zet een linkje op je blog naar deze post die ik op haar blog heb geplaatst.

*De give-away loopt tot 7 juli omdat anders de kaarten misschien niet op tijd binnen zijn.

*Vergeet niet op de kaart je naam en je blog te vermelden.


Ik zal op mijn eigen blog een post maken met alleen de titel Mijn give-away waar je kunt reageren als je mee wilt doen. Mail me even op homemade-tanja@online.nl dan geef ik je het adres waar de kaart naartoe kan.


Lynda, bedankt voor het lenen van je blog voor deze post, superlief.


Liefs


Tanja

                               **********************************************************

Hoef niet te zeggen dat mijn kaartje al klaar ligt he;)! Ben dól op dit soort akties!!! :)


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Natuurlijk doe ik mee...we zullen Abraham eens even flink verrassen!!

Floor zei

ohhh leuk !

Elisabeth zei

Wat een geweldig leuk idee.Tuurlijk doe ik ook mee,wat jammer dat wij dan niet zijn gezicht kunnen zien als hij al die kaarten ontvangt
Liefs Elisabeth

lia zei

Ik wist even niet waar dit over ging, heb die post waarschijnlijk niet gezien.
Maar wat leuk..)

basichus zei

Kaartje komt eraan hoor :) superlief&leuk

Eline Du Mongh Photography zei

Ik wil wel mee doen.

Kom dan zeker ook is op mijn blog en ga naar contact. Zodat je je adres kan mailen.

Groetjes
Eline DM*

Margot zei

WEER ERROR!!!!

Margot zei

Opnieuw dus....klikspaan???...we moeten toch van je klikken???...dan ben je dus een klikspaan..
Snappie???...
Kaartje volgt hoor!!!

Thuis bij Tjits zei

superleuk!! tuurlijk doe ik mee, wat zal je lief verrast zijn door zoveel vrouwelijke post:)

lieve groetjes, Tjits

Bianca zei

Wat een geweldig idee...ik doe mee hoor.....heb al aan alle voorwaarden voldaan.
Groetjes Bianca

It's me zei

Wat leukkkkk.....en dat op jouw blog......;)....proestttttt......xxx...

Brabbels en Kiekjes zei

Strakke actie Tanja, natuurlijk doe ik ook mee.
En wat dat adres betreft: dat weet ik wel '-)
Als tegen prestatie willen we natuurlijk wel een foto van dat verbaasde gezicht van jou lief...

André en Inka. zei

Wij doen mee,hoor met de give away en zullen de abraham eens verrassen met zijn allen.

He,Lynda,jammer van je aangevreten hosta,ik heb er allemaal bakjes met eco slakkenkorrels omheen staan en het werkt perfect,xxx

Nicole Claudia zei

Oooh, dit is wel héél speciaal. Ik ga gelijk even kijken wat ik allemaal moet doen en dan ga ik eens een kaartje zoeken!!

Groetjes, Collie

Gustaviana zei

leuk ik doe mee... groetjes Viana

Anna Marie zei

Haha, dit vind ik leuk. Ik doe ook mee. Waar stuur ik hem naar toe? Groeten Anna Marie.

Corine(THUIS) zei

Ha Lynda, zo lief dat jij je blog hiervoor beschikbaar stelt :))

Antonia zei

Superleuk dit, ik doe mee!
Groetjes Anja

Jolanda zei

Wat leuk, ik ga zeker meedoen. Ga een linkje plaatsen en je een mail sturen, succes met je voorbereidingen!

THE BLACK BARN zei

Ik doe mee hoor!

KAARTJE IS ONDER WEG!
FIJNE WEEK,

MIRANDA

Anna Marie zei

Kaart ligt klaar en gaat morgen met de postbode mee!! Groeten Anna Marie. En een hele leuke verjaardag!

kralenqueen zei

Wat een leuk idee zeg ! Ik hoop dat inmiddels al 50 vrouwen gevonden hebt voor je felicitatie actie? Zo niet wil ik wel mee doen hoor. Ik weet alleen niet of dit nog kan omdat het inmiddels al 8 juli is.
Anders mag je je adres mailen naar info@kralenqueen.nl en gaat het kaartje vandaag nog op de bus.
Alvast een hele fijne dag met je man !

En Lynda ik kwam even rond snuffen op jou blog en wat ontzettend aardig van je dat je dit wil doen voor haar !

Fijn weekend.