Vol weekend!

maandag 6 juni 2011

én een volle post:).
Niet erg toch?

Full weekend....and a full blogpost.
You don't mind do you?

Allereerst allemaal enorm bedankt voor de lieve felicitaties voor de verjaardag van "Meisje 2"!

Thank you all for the birthdaywishes for our "Girl numer 2"!


ik bakte, dat zagen jullie al eerder...(dit is de biscuit voor de taart, mooie bovenkant he ;))
I baked as you saw before...(this is the basic cake for the birthdaycake, nice looking;))

Ik stylde onder ons afdak, weten jullie nog, de muren wilde ik wit, en dus stond ik vrijdag te schilderen van 13.00 tot 20.00...want wilde het natuurlijk vóór het weekend af hebben, dat begrijp je .

I styled our "porche", remember? I wanted to paint the walls white, well...I did....on Friday I painted from 13.00 untill 20.00, because as you will understand.....it just had to be finished before the weekend;).


Ik ontving op zaterdag de door mij gewonnen Give Away van Verena van "Verena's schöne Welt". Meiden DIT moet je ruiken, smoothie hand en bodylotion in de geur Blauwe bes Banaan......VERSLAVEND lekker, ik smeer elk uur;))). Ik heb Verena al bedankt voor een nieuwe verslaving;)!

I recieved the Give Away I won at "Verena's schöne Welt".
OMG....girls...the smell of this lotion is to die for!! Smoothie hand and bodylotion, blue berries and Banana!!!!! WOOOHOOO a new addiction is born;)))
Verena, thanks for this wonderfull gift, I heart nice smelling stuff;)))


Ik maakte foto's DUHHHHH:D
I took some pictures DUHHHHHH:D




een kleine blik onder het afdak, nog even plintjes scoren en nog wat planten halen en dan is het helemaal naar mijn zin;)
a little peek from our "porche"....needs some skirting and more plants and then I think I like it;))



de jarige job wil nog wél met haar mama op de foto(puubster denkt daar momenteel héél anders over;)), dus snel een foto voor het plakboek;)!

the birthdaygirl did want to be in one picture with her mama(our 13 year-old is in a fase that she has an other oppinion about taking pictures with her in it;)) so we shot some for the album;))


en we vierden natuurlijk buiten....
and of course we celebrated in our garden...








en dit hoesje is eigenlijk al van vóór het weekend, maar smokkel ik hier even erbij....dit hoesje is namelijk op verzoek gemaakt! Hoe tof is dat?
Door Jolanda kennen de meeste van jullie toch wel? Zij maakt o.a. hoesjes voor bijna alles wat maar een hoesje nodig heeft;)...maar niet voor een e-reader.....NOG niet althans.....maar zie hier, gewoon even je wens doorgeven en binnen no-time heb je 'm thuis, en hij past perfect!!!! Dankjewel Jolanda!!!

this cover I received last week but I smuggle it into this post;))....this cover was made on my wish! How cool is that?
Door Jolanda makes covers for almost everything that needs a cover, but not yet for an e-reader, but as you can see...just ask her and she makes it!!!! In no-time I could put my e-reader in it and it fits perfectly!
Thanks Jolanda!!!!


Nu als de bliksem de boel buiten opruimen want er stéékt me toch een wind op, en iemand deed het licht uit...zouden wij dan nu ook slechter weer krijgen??? Ik hoop dat het overwaait(sorry voor degene die "achter"ons komen;))


Liefs
Lynda

ps: een golden oldie vandaag, Spargo..begin jaren 80 helemaal leuk! Hoe ik dáár toch ineens bij kom???? Was ik er toen al????;))

a golden oldie playing today, Spargo, a dutch band from the early 80's..! I have NO Idea how I came to that....was I around already in those days???;))

Leave a Comment

harten8 zei

Oh wat ziet dat er gezelig én lekker uit allemaal!! Heel sfeervol! En wat een mooie foto van jou en je dochter. Dat smeerseltje lijkt mij ook wel wat ;-) Groetjes, Tricia

Thuis bij Tjits zei

één en al gezelligheid bij jou:)) jeetje wat een klus die muur nog even schilderen voor het drukke weekend!! maar wel heel mooi geworden, nu er lekker van genieten!
ik ken het smeerseltje niet.. ook maar niet aan beginnen dus om een eventuele verslaving voor te zijn haha..
leuk hoesje!

lieve groetjes, Tjits

Thuis bij Tjits zei

ben ook even bij Jolanda wezen kijken, wat een leuke spulletjes dank je voor de tip:))

Een sneller kloppend hart zei

Nog van harte met meisje 2! Het ziet er allemaal supergezellig uit...en nice job, daar buiten! :)

Veel groetjes, Veronique

Elisabeth zei

He wat een gezellig post met al die mooie geniet foto's en leuk hoor de foto van jou en je dochter.Heerlijk die smeerseltjes die zo zalig ruiken ,kan ik ook vaak geen weerstand aan bieden Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Nou onder het afdak ziet het prachtig uit.
En zaterdag was het echt heerlijk om buiten te feesten.

Groeten Herma

Claudia Leertouwer zei

Gezellig (en heeft je bezoek nog iets over de witte muur gezegd?)

Tanja zei

Volle post, gewoon lekker een drukke post met van alles en nog wat, leuke foto van jou en je meisje, heb nog even zitten kijken van hmm lijkt ze op haar moeder.

Liefs
Tanja

Jeanette zei

Lekker veel foto's, heerlijk, ff bijkomen van een drukke dag terwijl het hier al geruime tijd regent en steeds grijzer wordt. Waar blijft de zon.....

Groet,
Jeanette

Nicole Claudia zei

Dat ziet er gezellig uit! Mooi geworden hoor, zo met witte muren en mooi en gezellig gestyled. Grappig hè, dat opeens "groter" dames en heren niet meer op de kiek willen, tenzij je zwart op wit zet dat NIEMAND het ziet, hahaha!!

Groetjes, Collie

Carla zei

Geweldig die lichte muur...heb het hier ook..vind het zo gaaf staan..ben er nog steeds blij mee!!

Mooie meid hoor je dochter...jullie zijn een mooi koppeltje zo!!

De pioenrozen hebben nu hun beste tijd gehad...zonde hè!!

De taart is super geworden.

En je hoesje is echt leuk!!

Jouw dagen kunnen voorlopig niet stuk lijkt me.

liefs Carla.

Home and Lifestyle zei

Een vol weekend...vol gezelligheid!! En dat hoesje is ook heel erg leuk!!

Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Met recht een weekend VOL gezelligheid
het spat van het pc-scherm :-)
Leuke foto van jullie saampies !!!
Lieve groetjes, Anita

lia zei

Zo moeder zo dochter.....

fijne avond..
liefs Lia

Huys 50 zei

Dochterlief heeft de mooie ogen van haar Mamma zo te zien.
Leuk hoor die foto voor later.

groetjes
Dicky Marie

Pieternel zei

Zo, lekker opgefrist(d)(ik weet dus nooit of iets met een d of een t moet) bij je.

Hopenlijk komt de zon weer gauw terug en kan je daar lekker gaan zitten.

Groetjes Pieternel

It's me zei

Wat gezellie allemaal........en ??? heeft het ook bij jullie zo'n boel geregend...zag het nieuws net....tjeeeee.....fijne avond liefs van mij....xxx...

Margot zei

Goed gelukt, mooi, gaaf, kus, smal toetje, lievelingsbloemen...maar nog 1 vraag: Die nagellak van je, welke is dat..stunning!!!...(had ik al eerder willen vragen, maar durfde niet, ahum...nu dus wel)
Knuf, Margot

Bianca zei

Het ziet er erg gezellig uit bij jullie.....het heeft hier voor 2 uur terug nog geregend en nu is het droog en behoorlijk benauwd....hopelijk achijnt morgen de zon weer.....fijne avond, groetjes Bianca xx

Bij Guusje Thuis zei

En ... maandag-rustdag of maanda-als een witte tornado weer door het huis-dag :-) ??? Groetjes, Colin

In den Uylenbal zei

H die Lynda, jeetje ben ik weer vergeten de brievenbus te legen en zodoende jouw uitnodiging gemist voor een spetterend weekendje met taart en gezelligheid. Sorry dat ik weer niet ben komen opdagen, solly solly solly . . . maar wat in 't vat zit verzuurd niet , toch ? :-) Zag er supergezellig uit en je dochter heeft volgens mij een leuke verjaardag gehad, alsnog van harte !! Liefs & Greetz Lejo

Bonjade zei

Chips...chips....te laat.....te laat voor het feestje...taart op.....visite weg, kaarsjes al uit.....geen kaas en worst....;(
Maar nog van harte met je kanjer, wat een plaatje van een dame.
Fijne dag
FF

Vær våken zei

Congratulations to your beautiful daughter, Lynda!!! You have an 11 year old and 13 year old? Just like me!! Have a lovely new week!!!

Kristin xoxo

leonieke zei

jeminee wat ben je dun geworden!! KNAP
Nog van harte met je spruitje,
groetjes leonieke

Verena zei

Lynda, ich freue mich ja so, dass ich Dir eine Freude machen konnte mit der Lotion! Ich mag den Geruch ja auch total! Der Geburtstagskuchen sieht ja toll aus!!! Und Du warst so fleißig am streichen. Toll! Da freut man sich doch immer besonders, wenn man wieder etwas geschafft hat. Geht mir auch immer so.
Ganz, ganz liebe Grüße,
Verena

Door Jolanda zei

Jajajajaaaaa daar was ik eindelijk, (ik heb te veel sociale media:((je bent alweer een postje verder, het is alweer bijna weekend:))) heerlijk taart, prachtige pioenrozen ennn leuk het e-reader hoesje, veel plezier ermee!

Fijne week nog!