Waar een wil is...is een boek

maandag 20 juni 2011

Achter die ramen van gisteren kun je legio interieurs fantaseren!
Achter de ramen van de huizen van "nu" gaat anders óók heel wat schoonheid schuil!
"Geoorloofd Gluren".....en dus kocht ik(voor een spotprijsje..YEAH...."vakliteratuur"YEAH;)) een boek....een "woonboek"....duhhhhh;)

Behind yesterdays windows you can imagine lots of different interiors!
Behind the windows of the houses of "today" you can find also lots of beauty!
"Peeping with Permission"....and so I bought (for a SALEprice..YEAH.."literature". YEAH YEAH;)) a book....about interiors...duhhhh;))

















Hoe dat toch werkt he?! Zie je een gevel, fantaseer je over het daarachter schuilgaande interieur, zie je een interieur, fantaseer je over WIE daar zou wonen(OF misschien stel je jezelf in een plaatje voor??? Ikzelf zie me wel een uurtje of wat chillen op dat dakterras*grijns*)

"Strange"how it works.....you see facades, you think about the interior behind it, see an interior, you think about which people would live there...OR...you imagine youself in one of the pictures? I can see myself spending some hours on the roofterrace in the picture above...*grin*...let's be honest;)))

Kleur? Wat het doet en waar je rekening mee moet houden?
(moet het zo doen, jullie klikken niet allemaal braaf door als ik zeg KLIK......paar posten geleden...*hint*)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

ByIngeborg zei

Hoi Lynda,

Moooooooiiiii je boek! En heerlijk om daarmee te zitten dagdromen: zeker weten! Houd ik ook erg van. Mooie plaatjes hoor ! We zullen invoortaan BRAAF doorklikken.
Groetjes van mij.

Nicole Claudia zei

Wauw, wat een gevels(tjes)... prachtig. Ik zwijmel gelijk... en dat terras... hm zálig in het zonnetje... belletje erbij, zodat de thee aan komt wandelen!! Hahaha.

Ik heb braaf doorgeklikt hoor... ook een paar dagen geleden over suiker-dinges-hars (geloof ik dat dat zo heet). Kirsten wil het gelijk samen met mij uitproberen, aiaiaiai!

Fijne avond, groetjes Collie

Jansepans zei

Heerlijk boek. Veel plezier met lezen, plaatjes kijken en dagdromen! Fijne avond. Groetjes Janneke

Bianca zei

Jajaja.....ik heb braaf door geklikt door....ahum.....zie maar....ik heb een berichtje achtergelaten.....
Doei....groetjes Bianca xx

Home and Lifestyle zei

Vakliteratuur voor een spotprijsje? Dan wordt het hoog tijd dat ik ook eens een vak ga leren, ben dol op koopjes...:-)!

Wat een prachtig boek met heerlijke plaatjes!!

Huys 50 zei

Beetje druk hé Lyndaaaaa 2 blogs van je volgen...haha maar wel leuk natuurlijk dat dan weer wel.
Nog maar langer op de laptop s,avonds....zo gezellig ook voor de rest van mijn gezinnetje,whahaaa
Maar ok,let wel IK heb NU vakantie alles is geoorloofd !!!

groetjesss
Dicky Marie.

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Lynda,

Na vaderdag nu lekker chillen met je boek. Nou ja, met 18 graadjes wordt het dus ècht 'chillen'... Hier is het 37, dus neem maar wat over van ons.

Liefs,

Mariette

Miss M zei

Ooh, ja, ik zie mijzelf ook zeker heerlijk ontspannen een boek te lezen op dat prachtige dakterras... wauw!
En ja, we klikken braaf door! :-)

Liefs, Marjolijn.

Tanja zei

Ja ik heb dat ook altijd dat ik denk wie en hoe, maar ook van lijkt me lekker als je zo'n groot huis hebt dat je niet zelf meer hoeft te onderhouden. Alleen maar leuk inrichten enz.

Ik heb doorgeklikt en ik vind je nieuwe blog helemaal geweldig.

Liefs
Tanja

Thuis bij Tjits zei

heerlijk dit soort vakliteratuur, daar kun je geen genoeg van krijgen:) daar ga jij je vast wel mee vermaken voorlopig en inderdaad ik vind het ook altijd heerlijk om te fantaseren hoe een bepaald huis er van binnen uit zal zien, wie er wonen en hoe ze wonen.. soms vertellen de vensterbanken al heel veel hihi..

liefs, Tjits

lia zei

Hier ook even goed bijgelezen. Dat boek staat hier ook in de kast. En zo blijven we maar denken en fantaseren, maar hé, dat is toch gewoon leuk.

liefs Lia

It's me zei

Wat een leuk boek......!! ben zo benieuwd naar he eerste opdracht he????...liefs Ria...xxx...

Pieternel zei

Binnen gluren bij mensen is altijd fasinerend. Je hebt ook een bepaald beeld bij sommige en als je dan bij ze naar binnen kijkt zie je soms iets heel anders.. ja grappig.

Zomergroetjes Pieternel

natuurlijk groen en doen zei

Was voor mij geen vakliteratuur en ook geen klein prijsje toen ik er naar keek .Dus maar aangevraagd bij de bibliotheek en vreselijk genoten maar moest helaas weer terug.



groetjes Bep

alma zei

Lynda waar haal je de tijd vandaan! Iedere dag een post en nu nog een blog. Je bent ook echt een www-kanjer! Klik nog even door!
Mooi boek. Daar kun je inderdaad nog even lekker bij wegdromen. Zuchtttttt!

lieve groet
ALma

In den Uylenbal zei

H die Lynda, gluren bij de buren ! Wij komen voor een interieuropdracht natuurlijk zo af en toe bij mensen thuis. Grappig is dat het interieur altijd anders is dan je je had voorgesteld. Ik vraag me wel eens af hoe mensen denken dat ik woon ?? Strak & Design, Landelijk, Shabby Chic . . . of toch minimalistisch ?? Ik geef af en toe wat bloot over mijn voorkeuren, maar zet geen foto's van mij interieur op het web. Dat is nou zo'n "stukje van mezelf" , mooi boek trouwens. Liefs & Greetz Lejo

Margot zei

Hé, klikspaan....wanneer kon jij met jouw geveltje (van je huis ja....niet iets anders, daar zijn andere tijdgeschriften voor, haha...) in zo'n mooi boek...kom ik bij je op het dakterras zitten...
Knuf,Margot

Margot zei

Ik net een geweldige reactie gegeven...ik KLIk..op commando natuurlijk, zo ben ik...krijg ik een error aan mijn geveltje....damn....
Nou, het was dus weer gezellig, en ajuus...
Knuf,Margot

Margot zei

Sorry, zie dat ze er nu alletwee opstaan...en nu 3 dus...maar ik kreeg echt een error...ach, zing ik 3 keer mee...

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!!

Oooohhhh what a great book you bought!!! And it was cheap too??? Oh you lucky girl!!! So many great pictures, and yeees I can imagine myself in that amazing terrace too!! A margarita please?? :)

Liefs!!

Mayflower zei

Wat weer een inspiratie Lynda. Heerlijk hoor even gluren bij de b...., daar krijg je toch nooit genoeg.
Nou ik klikkerdeklak even verder haha.
Fijne dag en een lieve groet, Mea