Dwars door de dag....

donderdag 2 juni 2011

IK was niet dwars, ik ben nóóit dwars;)...op onnavolgbare wijze eigenwijs misschien maar dwárs???Neuh......vindt IK niet! Anyway.....vandaag een officiële vrije dag.....geen kip op de weg vanmorgen want IK(onnavolgbaar eigenwijs) ging tóch werken!
*fluistertoon*...want als ik vandaag niet zou gaan, had ik morgen moeten gaan en die vrijdag he....die is toch wel soort van heilig voor mij, dus na onderling overleg met de cliënt(ik sleur iedereen mee in mijn eigenwijze plannen;)) verscheen ik vanmorgen fris en monter ten werk tonele! Jawel! Goed, dat gezegd hebbende(alsof IEMAND daar íets mee kan met die informatie.....) heb ik bij thuiskomst even  wat slome (VRIJE) duikelaars aangezwengelt en hebben we toch nog 't een en 't ander ondernomen......

Well, it's funny, but I don't know how to translate this part...maybe I can describe it...."dwars"means transverse.....but can I speak about being transverse??? My title today is "dwars door de dag"which can be translated as "through the day", but in Dutch it can also be read as "transverse through the day".....and thát would mean that I'm transverse,....or that I would be in a transverse mood. Well...let me tell you...I'm néver transverse.....maybe inimitable pigheaded...but transverse....no....well...I don't think so:D!
Anyway.....today was officially a "holiday".....today is Hemelvaartsdag(nót even gonna try to explain that;))....so no working...well...I went......in concert with my cliënt I went(see....I drag everyone with me in my inimitable pigheadedness;))...because if I didn't work today...I had to go tomorrow...and Friday...is kind of a special day to me, I'm always free on Friday;).....Well, trying to keep this long story short(who wanted to know I worked today??:)). After coming home I peptalked some lazy familymembers into taking action!!!!
So, we did a few nice things today....

beetje lezen in de tuin.....
(wat valt je op???)
little bit of reading in the garden...
(is there anything that strikes you???)

beetje "netwerken"....
keeping up with my Network...

genieten van de zon..
(JUIST ja...een roze horloge!!!!!;))....we shopten dus ook!)
enjoying the sun..
(RIGHT......a pink watch!!!;)).....yes...we shopped a little;))

en na het eten wat energie kwijt worden tijdens een waterballonnengevecht!
(en mama maakte de foto's ;))
and after dinner there was a waterballoonfight!!!
(and I took pictures;)))




Sjors keek ernaar.....
Sjors watched it....

en dacht er het zijne van...
and had his own thoughts about it...

roze....*zucht*
pink....*sigh*

maar weet van geen wijken....lekker ding!
but he doesn't move an inch....cutiepie!!!

Op naar de avond!!!
Fijne avond allemaal!
Let the evening begin!
Wishing you all a wonderfull end of this day!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Gaaf een ballonnen gevecht haha,wat is Sjors prachtig! super foto`s,fijne dagen,lieve groet Joke.

Bij Guusje Thuis zei

Haha ballonnengevecht ... hier hielden ze er paar jaar geleden spontaan mee op toen ze mee kregen dat zij dan ook al die stukjes geklapte ballon weer moesten opruimen, naaah dan is het opeens niet leuk meer :-)

Geniet morgen dan toch van je vrije dag! Groetjes, Colin

Karin zei

Roze horloge ?!?! Sorry ik was even afgeleid, mijn oog viel nl op je SLIPPERTJES!

Elisabeth zei

Goh dat ROZE horloge was me niet eens opgevallen whaha.Gaaf een waterballonnen gevecht,en Sjors ohhh om op te vreten!!!
Liefs Elisabeth

Bianca zei

Ik vanmiddag ook met waterballonnen gespeelt.... samen met de kleine van mijn vriendin......heerlijk met water spelen......krom liggen van de slappe lach.....dat was mijn middag...en nu lekker onderuit met een kopje thee....genieten van de ondergaande zon.......fijne avond.
Groetjes Bianca xx

It's me zei

Geniet van een heerlijke avond......wat ben je toch een bikkel he?? werken vandaag.....xxx...liefs van mij....

Pieternel zei

Balonnen gevecht, dat was toch altijd wel heel gaaf. Toen de kids nog klein waren hebben we dat toch regelmatig gedaan. Met de hele buurt zelfs, gevechten ermee. Ach ja die goede oude tijd.

Pieternel

Mayflower zei

Jij bent goed bij de tijd hihi.
En morgen kan je heerlijk genieten van je vrije vrijdag.
Wat staat Sjors er weer prachtig op, een echt modelletje hoor.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Het Hoogerhuys zei

Ik moest even een beetje bij lezen hoor, dat roze horloge, wat een gaaf ding.
En ik ben wel benieuwd naar je eigen bedrijf, je eigen website?!!!!

Groetjes, Sandra

bikim zei

that sounds like great fun on one day only!
lovely your photos!
****
happy weekend,
Rosa

Unknown zei

Ik wil ook een roze! Of een rode, of een blauwe of een groene of toch maar... een roze?
Walchelijk dat ze zo leuk zijn... bah!
Ik heb laatst al op een site zitten kwijlen met een teiltje eronder anders werd de laptop zeiknat van al dat gekwijl, whahaha... anyway... geniet maar lekekr van je roze horloge.. ik heb nog eventjes geduld...

Liefs,
Monique

Anita zei

Als kinderen spelen zijn ze zoet ;-) hihi
Móói horloge !!!!
Enne Sjors gedraagt zich als een écht fotomodel :-)
Lieve groetjes, Anita

Madelief zei

Heel verstandig dat mama de foto's heeft gemaakt :-)! Het was gisteren het perfecte weer voor een waterballonnengevecht. De meiden bij mij doen dat ook altijd graag. Zelfs nu nog (21, 19, 17)!

Leuk je horloge!

Veel plezier vandaag!

Lieve groet, Madelief

Kat Ibáñez zei

Lynda!!!!

First of all...Can Sjors be any cuter??? Oooohhhh what a sweetie!!!
Hey you hard working girl!!! Well at least you could enjoy a wonderful sunny time with a...water ballon fight!!!! And a pink watch!! And lovely company!! So great!!!
Enjoy your free day today, I´m planning to go to the market to buy fresh ingredients for the weekend (including a yummy guacamole sauce!!) ;)

Dikke knuffel!!!!!

Abacaxi & Hortelã zei

Ehhhh... mooi roze is NIET lelijk ;)

Karla@TheClassyWoman zei

Hey Lynda! I have something small I'd like to mail to you, can you email me your full name and address? YOu can find an e-mail button on my blog. You are always so sweet to leave comments on my giveaways even though most are for the U.S. and I wanted to send you a little something. Hugs,Karla

Tierlantijn zei

Waterballonnen gevecht! YES!!!

Liefs!