Powerrecipe!!!

zaterdag 11 juni 2011

Succesrecept!!! Althans....het werkt bij míj!
Soms heb je van die weken dat er zóveel gebeurt en je in zoveel situaties en momenten komt dat flexibiliteit het enige is dat je kan "redden". Dat je terug kijkt en denkt "hm...not bad....not bad at all"!;) En toch(en ik spreek weer alleen even voor mezelf) blijft er altijd een "restje"achter.....dan kom je in het weekend aan en merk je dat je powerlevel niet optimaal is. Tijd voor aktie dus!

It works for mé!
Sometimes you have those weeks, were só much happens, and you find yourself in so many situations and moments that only flexibility can "safe"you! That you look back at the end of the week and you think: "hmmm...not bad...not bad at all"! But still(and I speak for myself again)...a little piece of this week stays behind, and you feel that your powerlevel is not perfect. Time for some action!!!

zeggen we niet altijd dat je goed voor jezelf moet zorgen???
So I did!!!:)

don't we always say that you have to take good care of yourself?
So I did!!:)

Tip (scrubzout van hier, één van mijn verslavingen, géurend scrubzout welteverstaan;))
Scrubsalt from this shop, one of my addictions...scénted please;))

Tip (een beetje extra aandacht voor je haar, DIY haarmaskers)
a bit of extra attention for your hair, DIY hairmasks


some TLC (tender love and care)

powershoes!



en oogstrelende inspiraties!




en nog een tip voor wie het leuk vindt!!!:)
and a tip for who needs it!!:)

Tip (een recept voor suikerwax, gladde benen is een must!!!)
a recipe for sugarwax, smooth legs is a must!

I feel good!!!!:)

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Marjan zei

O ja scrubzout, heerlijk. Ik heb altijd die van Sabon. Nadeel is dat die in een glazen pot zit, oppassen in de badkamer dus.
Ik heb me vandaag verwend met een mooie bos pioenrozen én een bezoekje aan het tuincentrum. Succes verzekerd, daar knapt een mens van op!
Fijne pinksterdagen!
Juul

Home and Lifestyle zei

Haha...suikerwax...ja, dat hebben we hier ook in de koelkast gehad omdat mijn jongste dochter dat wilde bewaren. Maar het glazen schaaltje ging helemaal naar z'n grootje en je krijgt het er met geen mogelijkheid meer uit. Je krijgt er wel gladde benen van, dat dan wel weer haha!

Ik wens je nog een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

Elisabeth zei

Tja zeker een Power recept ! Ik ben maar vast begonnen mijn spulletjes daarvoor te verzamelen ,er ontbreken jammer genoeg nog 2 dingen ,het scrubzout wat ik wilde was OP en uhhh ik heb geen Douche op dit moment !!! Maar hopelijk volgende week spat de power er letterlijk en figuurlijk vanaf hier .Fijn weekend
Liefs Elisabeth

lia zei

Na het opklaren van die regenbui vanmiddag, en nadat we gegeten hadden zijn we maar eens een flinke wandeling gaan maken. Ook even heerlijk je hoofd legen. En nu een lekkere douche, en die scrub is een goed idee, maar dan geen suikerwax..)
En dan de beentjes omhoog.

Fijn weekend, liefs Lia

Huys 50 zei

Scrubben doen we hier met ....let op.....vogelzand !!!! ja echt hoor het werk superrrrr.
Daarna een heerlijk bodylotion van Dior en je bent weer als nieuw !!!
Doe het niet vaak hoor duurt mij weer veel te lang al dat gepulk en gepriegel en de bodylotion is ook veeeelll te duur..haha...

groetjes
Dicky Marie

Mayflower zei

Heerlijk zo'n moment voor jezelf en wat een heerlijk inspirerende foto's.
Neem zo even een maskertje en dan heerlijk bankhangen.
Wens je fijne Pinksterdagen.
Lieve groet, Mea

Het Hoogerhuys zei

Linda, Linda, hoe kom je er weer op, heb je het suikerharsen zelf geprobeerd, ik denk dat ik dat weer te veel werk vind, ik heb een epilady.
Maar ik vond het filmpje heel interessant.
Maar goed jij voelt je top, dat is het belangrijkst.
fijn weekend, groetjes Sandra

Zara zei

Je laten schubben... nog beter!
Muziekje vandaag is helemaal goed! Vrolijk nummer van James... lekker zomersfeertje...

Floor zei

Heb jij die schoenen? wow !!!!!!!

vosgesparis zei

ik heb meer een voetenbadje nodig... vel te lang op mijn hakjes errr laarzen rondgewandeld vandaag . maar ja soms moet je even aan de powershoes he!

Bij Guusje Thuis zei

Hmm ... ik had woensdag zo'n dagje-in-de-revisie in de hoop dat mijn energiezak weer even bijgevuld zou worden ... niks noppes nada ... wel een glad huidje dat dan weer wel:-) Groetjes en geniet van je weekend, Colin

It's me zei

Meid jij ziet er toch altijd op en top uit...helemaal niet nodig allemaal.......liefs Ria...xxx...

Bonjade zei

Kijk net wat ik nodig had op een avond als vandaag.......ga even mijn suikerpot induiken.
Fijne dagen liefie en geniet, geniet.
FF

G-STYLE zei

Hartelijk dank voor je ontspannend uitziende beautytips , hoop er de komende dagen naast het klussen en buxus snoeien ook even de tijd voor te hebben .....

En wat vind ik je vorige post leuk met de poezen in de stoelen, heerlijk plekje daar maar de katten zijn echt geweldig , wat een schatjes en ik vulde de tekstballonnen al in voor ze .

Fijn pinksterweekend Lynda , doe lekker rustig aan ,
hartelijke groet van Gea

Jansepans zei

Hoe lekker! Heel fijn weekend. Groetjes Janneke

Nicole Claudia zei

Wat een heerlijke tips en prachtige foto's. Vooral van dat poesje... met die toedels op z'n koppie, zo snoezig!

Een heerlijk relaxt en ontspannen weekend, groetjes Collie

Bianca zei

Die kende ik nog nie....suikerwax.....ik scrub het liefst met de scrubs van Sabon...die zijn echt heerlijk.....leuke blog met al die plaatjes.....krijg zin in een verwendagje voor mezelf.....nu nog de tijd vinden.....
Fijn weekend, groetjes Bianca xx

katja-Mariska zei

Huh met die suiker.....ik weet het niet.
De rest klinkt allemaal heerlijk.
En na met jou een middagje winkelen ben ik toch echt verslaafd aan Rituals maar de scrub van collistar talasso die is ook zo lekker.
XxX

Vær våken zei

Loooovely, Lynda! Maybe I should go and do the same :):)

Kristin xo