Girlpower so far....

zondag 26 juni 2011

Ik heb alvast een partymuziekje opgezet, om in de stemming te komen(Spice Girls ...wie kent ze niet;))

Ik krijg zojuist door dat er voor de "verras-Abraham" al 30 toezeggingen zijn!!!! WOEHOOEEEE......daar wordt dan ook op gerekend he ;).
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.......het moeten er 50 worden he dames!
50 kaarten voor "hem"....even klikken .. "hem", ...dan wordt het je duidelijk. Geheimzinnig??? Neuh...het moet immers een verrassing blijven dus daarom komt het verzoek van Tanja via mijn blog, goed geregeld toch? Dus lees nog even goed, zoek een puike kaart(flauw mag ook ;)),


 en mail Tanja voor het adres(moet je tóch even klikken :P).
Hij is de tiende jarig, dus niet NU al versturen he....we willen een BOM veroorzaken..:D...kunnen wij, weet ik zeker!!!!

Okay friends from abroad, listen up!! There's a dutch bloggerfriend, who is trying to set up a surprise for her husband,who turns 50 on the 10. of July.
She asked me if she could use my blog..HERE,.....so that it would STAY a surprise, because hubbie is reading her blog too;)!.
Soooooooo, I like those surprise's so I ask you again, (she has 30 people entering already but we need 50)mail her(klick on HERE..) for the adresse and help her to get 50 ladies to sent a postcard to her husband on his 50. Birthday!
Can we do this??? YES WE CAN!!!!

SPICE UP Your life!!

Liefs,
Lynda

ps: Tanja??? wat doen "we"met Lejo? Die mag toch zeker óók meedoen???:P

Leave a Comment

Mayflower zei

Ik heb Tanja al een mail gestuurd, want natuurlijk ben ik ook van de partij.

Fijne zondag nog en liefs, Mea

Tanja zei

Super Lynda, dat je het nog een keertje onder de aandacht brengt, en van mij mag Lejo meedoen hoor, lief kent toch niemand dus weet hij veel, en anders schrijft Lejo toch Leja ;-)

Heerlijk om het er even over te kunnen hebben zonder dat hij meeleest. Ik kan zo moeilijk mijn mond houden maar het lukt aardig deze keer. Ik heb geen idee of er al kaarten komen dus ik lig onder de brievenbus als ik thuis ben, fiets als een gek naar huis om eerder thuis te zijn.
Maar de voorpret is reuze!

Bedankt
Liefs
Tanja

It's me zei

Ga jij eens gauw lekker buiten zitten...hihihih!! heerlijk weertje he??? genieten.....xxx...

lia zei

Mijn kaart ligt gereserveerd voor 6 juli. Want 7 juli wilde ze toch de give away trekken...)
Of heb ik het weer verkeerd begrepen.
Nou ja, hij komt in ieder geval...)
Leuk idee was dat trouwens hé.

Anna Marie zei

Hoi Lynda, bij mij ligt de kaart al klaar. Geweldig idee vind ik het. Groeten Anna Marie

Pieternel zei

Nou ik zal dan ook maar aansluiten bij de lijst. Ik zal haar ff mailen voor het adres.
En dan gelijk een kaart maken/bestellen... Weet nog niet.

Groetjes Pieternel

Bianca zei

De kaart ligt klaar om verstuurd te worden.....ben benieuwd naar zijn reactie....
Groetjes Bianca xx

Claudia Leertouwer zei

Wel bij jou aangemeld, maar nu nog bij haar vergeten, ga ik gelijk even doen!

Bij Guusje Thuis zei

Hoop dat die 20 er nog bij komen, dat zou toch wat zijn zeg, 50 kaarten van 50 blogdames!

Jolanda zei

Wat ben je toch een schat he Lynda....en die opmerking over Lejo! Gillen, echt waar....
Het gaat vast en zeker lukken!
Lieve groetjes

Jansepans zei

Leuk he! Ik doe ook mee. Heb het adres al in huis.... Leuk dat jij zo meehelpt! Fijne week meid. Lieve groet Janneke

Thuis bij Tjits zei

het adres ligt al klaar:)) komt goed Lynda en Tanja!!
en super van je om dit nog even onder de aandacht te brengen, want die 50 moeten toch echt gehaald worden!!

fijne week!
lieve groetjes, Tjits

André en Inka. zei

Kaart ligt al klaar,gaat helemaal goed komen,x

Samira zei

En we gaan terug naar de 90's, toen ik nog heel onschuldig op de basisschool zat! xx

butiksofie zei

very funny dear Linda:-), wish you a beautiful evening, Anja