deze zaak heeft een luchtje.....

vrijdag 1 juli 2011

:).....je verwacht heel wat bij zo'n titel he!
Maar ik hou het leuk, geloof me, dat is beter zo!
Wat ik alleen vandaag voor teleurstellends "geleerd"heb is dat mocht je denken dat "social media" helemaal geweldig is.....don't be fooled!! Zó sociaal is men daar niet hoor;)....net als al die lelijk anonieme reactie her en der op de blogjes loop je ook dáár tegen dingen aan die het "daglicht niet kunnen verdragen"! Anyway....leuk zei ik he:).
Een luchtje....mocht het nog niet duidelijk zijn....Lynda hartje luchtjes!
Lekkere luchtjes...duhhhhhhh.
En vandaar ook dat mijn bezoekje aan Roermond met een kleine missie gepaard ging!
Nieuwe winkel----> met luchtjes------> moet ik zien/ruiken he;)!

"this stinks"!
:)
You expect something nasty? Nooooo, I'll keep it nice and friendly!
The only nasty thing I've learned today is that this thing called "social media"isn't that SOCIAL afterall....just like those anonimous comments on some blogpost, you have people with hidden agenda's there also....but hey....I said nice eeejjj;))
I have something with a scent...and you all know by now...Lynda heart scents.....LOVELY scents...duhhhhhh....
And so my visit to Roermond the other week had a little mission in it!
There's a new shop---> with "scents"-----> have to see/smell:)


de kwaliteit van de foto's is misschien niet optimaal, ze zijn gemaakt met mijn mobiel, camera vergeten he, maar moest en zou...;)

Pictures may be a little blurry but I took them with my phone...forgot the camera, but I just HAD to....;)


Oooooh en Essie!! Ik shopte alvast een nagellakje....maar ze heeft me verzekerd dat de lichaamsproducten ook nog gaan komen...OOO YEAH!

Ooooh and Essie!!! I shopped a nailpolish...but she promissed me the bodyproducts will come SOON!!...ooooo YEAH!
pour l'homme!

Een prachtige stijlvolle en sfeervolle winkel in het centrum van Roermond! Met luchtjes luchtjes ennnnn luchtjes!!!:)
Potpourri van "steen".....herenlijn, damesgeuren, zepen, nagellak, toilettassen etc etc...kaarsen...wil ik NIET vergeten..GEURkaarsen;)...
Prachtig mooie producten, een echte aanrader(en ik spreek uit "kennis"....kreeg een tasje monsters mee naar huis;))))
Neerstraat 38 in Roermond....doe haar de groeten als je er bent!!!
Zij heet Marlies, en hij heet Joep, dat je het weet;)!

Beautiful shop, stylisch and with a lovely atmosphere in the centre of Roermond! SCENTZ SCENTZ SCENTZ!!!
I can tell you it smells YUMMIE....I got a goodiebag ;)).


Weekendtip???;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

oma leentje zei

Wha en ik ben er in gestonken .. Dacht wat is daar nu weer aan de hand . Maar ging om een goed luchie. Mooie winkel trouwens.

Home and Lifestyle zei

Van zulke luchtjes hou ik wel...maar ik kom nooit in Roermond :-(..!! Maar zeker wel een adresje om te onthouden!

Fijn weekend Lynda! Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

O, wat ziet dat er gelikt uit, zo mooi en dan die geurtjes,ik beheers me altijd, maar soms betrap ik me erop dat ik alle luchtjes uitprobeer.
Ik stink dan een uur in de wind als ik de winkel verlaat...:))) Maar de verleiding is te groot.

Groetjes,
Eefie

Servies en Brocante zei

Ik word er gek van..heb vandaag al 6 berichten verwijderd van anoniempje, hoe zielig kan je zijn :@ heb dan de lef om je naam er ook bij te zetten..zielige figuren!

Het Hoogerhuys zei

Nou aan jouw mobieltje mankeert niks, niks mis met de foto's!!!!
Maar ik ben gek op luchtjes, welke vrouw nou niet.
Maar ik kom er niet voor naar Roermond hoor, sorry.
Ik wens je een fijn weekend Linda, groetjes Sandra

Karin zei

Ik kende het nog niet "Essie" is dat heel erg? Heb ik vast wat gemist.

It's me zei

Heerlijk deze luchtjes ...owwww je zal vast lekker ruiken.......heel fijn weekend.....xxx...xxx..

Nicole Claudia zei

Je zette me ook even op op het verkeerde been... ik dacht aan een ander soort luchtje, hahaha.

De winkel ziet er prachtig uit, héél sjiek!

Een heel fijn weekend, groetjes Collie

Kom Achterom zei

Die winkel met dat luchtje eraan ziet er geweldig uit zeg!! mooi mooi!! ennuh wat een prachtige boeken heb jij van Claudia gekregen zeg!! ik kan er nog steeds niet over uit hoor!! wat lief!!
fijn weekend
Yolanda

Huys 50 zei

SNUIIIIFFFFFFF......hmmmmmmm ruikt goed !!!!!!!
Roermond is echt te ver Lynda,ik hou het maar bij Chanel en Calvin Klein....
O ja,rotberichtjes op je blog,ik heb er ook al een paar gehad inmiddels,naar mijn idee krijgen we allemaal een portie,ik kan er verder niet wakker van liggen,jij ??

Fijn weekend
groetjes
Dicky Marie.

Anna Marie zei

Mensen die anoniem schoppen zijn gewoon zielig. Maar wel weer vervelend als je ze krijgt. Ik kom helaas nooit in Roermond, maar Marlies en Joep: de groeten van Anna Marie. En Lynda, jij natuurlijk ook. Prettig weekeinde!!

Mayflower zei

Ik kom hier even heerlijke geuren opsnuiven, ben dol op heerlijke luchtjes....tja ..wie niet hihi.
Roermond is mij ook iets te ver fietsen, maar de winkel ziet er prachtig uit. Het merk Essie ken ik ook niet, maar zal vast een heerlijke geurlijn hebben.
Ik wens je een heerlijk weekend.
Lieve groet, Mea

marlies zei

Bedankt voor de leuke reacties op de blog van lynda!
Voor degene die 'n keer in de buurt zijn, we krijgen nog veel meer! Proefje liggen klaar voor jullie!
Anna-Marie de hartelijke groetjes terug!
Gr. Marlies