Reminder!!!

dinsdag 26 juli 2011

Ooh la la......

Ik heb de mijne al om gehad! Vanmiddag met de post gekregen en meteen om naar de "stad"!:)
Wil je er ook eentje bemachtigen? Doe dan nog snel even mee aan mijn Give Away, gesponsord door harten8.
HIER kan je tot en met morgen nog meedoen!
UITZOEKEN!;)

Liefs,
Lynda (die inmiddels al luttele uren op haar vliegtickets zit;))reminder

Leave a Comment

Tanja zei

'Lekker blijven plakken' moet ik ineens aandenken ;-)

Maar pas er maar goed op, want jij zit in ieder geval op een garantie voor goed weer en dat kunnen ze je niet meer afpakken!

Liefs
Tanja

Huys 50 zei

Heeee Lynda,
Zal ik mijn adres alvast maar doorgeven ??? hahhaaa.


groetjes
Dicky Marie

Mirjam zei

Heel mooi die kettinkjes...
Zal nog maar gauw even meedoen dan...
Ik wens je een goeie week.
Groetjes,
Mirjam

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik tel 7 tags, maar hoe ik nu een linkje op mijn blog daarvan moet plaatsen....sorry, daar ben ik nog niet achter...
Helaas, dan gaat het mijn beurt deze keer voorbij.
Fijne dag verder.
Groetjes,
Mirjam