1.2.3.........

vrijdag 29 juli 2011


1.2.3. 1.2.3. 1.2.3. 1.2.3. 1.2.3.
uitdaging voor vandaag......2(!!!) koffers(dus geen handbagage, die komt apart;)) vullen met 2 dametjes.............met als uitwijkmogelijkheid natuurlijk een extra koffer (dduhhhh ik ken mn pappenheimers;)))
1.2.3. 1.2.3. 1.2.3. 1.2.3.
1.2.3. 1.2.3. 1.2.3. 1.2.3.


Liefs,
Lynda
updateje: 13.45 uur....koffer drie is van zolder gekomen....*zucht*

Leave a Comment

Anoniem zei

Een paar slippertjes, zomerjurkjes en ondergoed... Moet lukken! Moet lukken! #mooiweer

Liefs! IIlona

Unknown zei

He Lynnnnnn alvast een fijne vakantie hoor.
Geniet ervan!

groetjes karin

Karin zei

Dat wordt nog een hele klus. Ik heb die van mij net uitgepakt :( Alvast een heeeeeeeeeele fijne vakantie en veeeeeeeel zon toegewenst!!!
(Vergeet je slippertjes niet hihi)

Tanja zei

Ja het is nu bijna zover, heerlijk voor je.
Ik wens je alvast een geweldig mooie vakantie, en heel veel genieten.

Liefs
Tanja

André en Inka. zei

Hoi lieve Lynda,alvast een hele fijne vakantie gewenst,geniet ervan meis,......xxx

Ger zei

......en doe maar 123 die jas uit van eekhoornbont want die heb je op Corfu echt niet nodig, heb net ff de weersvoorspelling gekeken bij Zoover.nl en daar geven ze de komende tijd tussen de 30/35 graden op.

Enne.......dan leef je daar ook na.....doe als de Grieken.....sig,siga!!!!

Kalo Taxidi!!!
Sto Kalo!!!
en plezierige vakantie!!!

Lieve groeten, Ger

Hanlie Joubert zei

so sweet!
have a wonderful weekend
♥hanlie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Bijna zover...!! Nou ik wens je in ieder geval een heerlijke vakantie. Je was er echt aan toe hè? Geniet ervan...!!
Fijne tijd gewenst,
Groetjes,
Mirjam

Samira zei

hahaha ik kon het me al niet voorstellen, volgens mij vullen je al een koffer met alleen badkleding!

En de uren tikken weg.. Xx

It's me zei

Geniet lieverd......maak er een heerlijke vakantie van.....ik ga in gedachten met je mee......liefs van mij.....xxx...

Huys 50 zei

Heee Lyndaaaa,
Bikinitje mee en....1.2.3 dicht dat ding !!!meer hebben jullie niet nodig joh.
Geniet ervan hé !!!

groetjes
Dicky Marie.

Petra zei

En het past nooit!

Lyn houd je er rekening mee, dat het gewicht per persoon in een koffer moet zitten. Klinkt onduidelijk, maar, René en ik (zei de gek) waren vorig jaar in Nederland. Hadden samen een soort van grote hutkoffer waar iets van 45 kilo inzat. We mochten per persoon 25 kilo, maar Arbo of iets dergelijks, dus mag er per koffer maar 25 kilo in, en de rest werd gerekend als overgewicht. Niets of niemand had ons dat gemeld, op Curaçao hadden ze de koffer gewoon ingecheckt. Dus dat was dik bijbetalen :)

Maar goed, kijk even. En dan...... een hele fijne vakantie, ik zal je blogjes missen :( maar meis, en de rest van je gezin, GENIET, GENIET EN NOGMAALS GENIET!!!

Liefs Petra

hokje zei

Shirts, rokjes, slippertjes, zonnebril... Succes met pakken en geniet van de voorpret!

Fijn weekend,
Miranda

Anita zei

Ik lees dat het niet is gelukt
koffer 3 toch maar van de zolder gehaald ;-)
Succes met het inpakken !!!!!!!
FIJN WEEKEND
Groetjezz lfs mij

Elisabeth zei

Haha dus koffer nr 3 ook mee ,tja wij vrouwmensen hebben echt heel veel nodig ,tis nu eenmaal niet anders !!
Liefs Elisabeth

Nicole Claudia zei

Hahahaha, o hemel 2 koffers met twee dochters... hahaha, nee dat gaat nooit lukken inderdaad... laat koffer 3 maar komen!!

Groetjes, Collie