3/4 maat.....

dinsdag 5 juli 2011

Ik gelóóf dat ik het snap, dat ik het onder de knie heb, en dat ik het nog leuk vindt ook;)!
Kijk, ik mag dan wel 3 weken en 3 dagen "moeten"....'k geloof dat ik een "slag"te pakken heb....begin ik 's morgens met de krant buiten aan de tafel onder de boom, Sjors doet meteen zijn ochtendgymnastiek...(Bruce heeft de tuin dan allang verlaten, controleren of er niemand door ZIJN pad loopt;))

I thínk I got it, I can do this, I like it;)!
Look, I maybe have to wait another 3 weeks and 3 days(who's counting?) before summervacation starts for me, I think I found a way......I start early in the morning with the newspaper in the garden, watching Sjors doing his morning workout...(Bruce has already left the garden to check out if no other cat is strawling HIS pathway behind our house;))

Zo begin ik de dag fris en zonnig, kan niks meer mis gaan toch?
This way I start the day fresh and sunny, what can go wrong?

Bij thuiskomst tussen de middag gooi ik meteen de tuindeuren open...ALLETWEE (da's het voordeel van dubbele deuren :P)....
Coming home after work at noon, I open my gardendoors,...BOTH.....(that's aplus when you have two;P)...


Cocktails de l 'eau...met hartjes ijsblokjes:) en een rietje
Cocktails de l 'eau, with heartshaped icecubes and a straw:).

Om de dag te eindigen waar ik 'm begonnen ben....onder de boom...mét Sjors....inmiddels niet meer zo aktief;)!
To end the day where I started it....under our tree...wíth Sjors....not thát active anymore;))

Zo doe ik de "zomerdans"in 3/4 maat zoals de weense wals.....kalmpjes aan, doen wat je doen moet, en dingen doorschuiven naar de avond, als de zon weg is....

This is how I do the "dance of summer"...like a Viennese waltz...three-quarter time(is that the right translation??)....easy does it, do what you have to do, and sliiiiiiiiide the other work onto the evening, when the sun is down....

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Kat Ibáñez zei

Dear Lynda,

You know how to do things right!! I love having a cup of tea early in the morning watching my cats too, and start working as soon as possible, as this means no heat and no noise :))
Give a big hug to Bruce and Sjors, he is a little cutie!!!

Have patience my dear friend, in a few weeks you will be enjoying a wonderful vacations!!

Liefs!!

Kat Ibáñez zei

I´m hearing flamenco.....aiiiii aiiiii aiiiiii!!!!! Clapping ole ole!!! :))))

Mandy zei

Dat doe je goed Lynda :)) Op deze manier zijn die 3 weken en nog wat dagen zo voorbij natuurlijk!

Oja Sjors is schattig....

It's me zei

Kijk kijk....mevrouw heeft de zomer in haar bol...Lynnnn je tuin ziet er geweldig uit !! zo netjes .....echt !! geniet van elk vrij moment.....liefs Ria....xxx...

Petra zei

Echt leuk zo die overzicht foto van je tuin. Behoorlijk onderhoudsvrij zo te zien.

Dus nog 3 weken tot aan je vakantie. Heerlijk!

Liefs Petra

Samira zei

Vandaag ook genoten, vanmiddag was Fleur op visite en heb ik lekker met haar op het balkon gezeten. Tweet-Tweet erbij, (in de kooi dat dan wel)HEERLIJK!!

Lekker plekje heb je om je dag te beginnen en af te sluiten..

Liefs Xx

Marjan zei

Oooh wat een heerlijk plekje. En dan dat stukje met die ligstoelen, heel sfeervol. Da's goed toeven bij jou in de tuin met dit weer!
groetjes
Juul

Nicole Claudia zei

Dat is een héle goeie... de 3/4 maat... ga ik morgen ook eens proberen... eh... toepassen bedoel ik!!

Het was héérlijk vandaag hè... zálig!

Groetjes, Collie

Nieneke zei

Klinkt super.....hier vooral nog even doorbijten..

Home and Lifestyle zei

De ideale voorbereiding...dat kan niet anders!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Bianca zei

Zo, jij weet het wel te brengen hoor.....geloof dat ik je 3/4 maat ook maar ga toepassen....
Wat een prachtige tuin heb jij zeg.....heerlijk....
Groetjes Bianca xx

Anna Marie zei

Ik schuif met dit warme weer ook alles naar de avond, en dus sta ik nu met open deuren te strijken. Puf, puf. Groeten Anna Marie.

Jansepans zei

Goed te doen toch? Je hebt het leuk in je tuin/veranda... Geniet! Groetjes Janneke

Thuis bij Tjits zei

super bedacht Lynda, zo kom jij die 3 weken en 3 dagen wel door:))

lieve groetjes, Tjits

Huys 50 zei

Wat heb je een leuk tuin Lynda en jeeeee wat is het netjes bij jou zeg !!
Alles strak en schoon en daar kun je heerlijk genieten op de ligstoelen.
Zo kom je een dag best door toch:-))

groetjes
Dicky Marie.

Anita zei

Hahahah ... gewéldig maar begrijp niet waarom jij nog op vakantie zou willen. Dit is toch het ultieme "rieleks" gevoel ;-) Mooie tuin heb je Lyn !!!! Toch maar aftellen dan maar ?!
FIJNE DAG
Groetjezz lfs mij

Corine(THUIS) zei

Mijn ritmegevoel is maar matig, maar deze zomerdans doe ik graag met je mee!
Groeten, Corine(THUIS)

Margot zei

Na 20 minuten van snuiven, proesten en hoesten van mijzelf (verkouden dus) en mijn peecee, kan ik eindelijk even bij je reageren...
Ik dans een klein danse met je mee, maar dan om die leuke ijsblokjes, mag er voor mij wel wat prosecco bij...soepeler voor mijn stramme heupjes, heupen..
Vandaag ziet het er wat somberder uit, maar kids zitten toch in de vijver..
Hier nog even naar school voor jongste, en dan naar Bella Italia...
Mannen bij ons in badhuisje...leuk toch!!!
Tasjes uit Parijs, Abercrombie en Fitch.
Ik ging voor de verpakking natuurlijk, de shirtjes waren echt niet belangrijk...
Nou, kom een keer bij me zwemmen/proosten/kletsen...ofzo...
Zonnige vakantieknuf,
Margot (Al 3 liedjes gehoord, dus je snapt hoelang ik over deze reactie heb gedaan, en dan nog is er niets zinnigs uitgekomen...)