ZO simpel is het!

woensdag 27 juli 2011

Zwiepend van links naar rechts manouvreer ik mezelf naar de eindstreep:).
Zelden was het zo'n slagveld die laatste dagen voor mijn vakantie. Niet letterlijk natuurlijk(daarvoor heb ik natuurlijk teveel CONTROL!!! *kuch*) maar figuurlijk.......het is lang geleden dat ik mezelf zo ergens doorheen heb moeten slepen, dat ik op mn tandvlees, grijnzend als een boer met kiespijn de dagen doorkom. En het stomme is.....stom ja....ik weet dat zelf bést wel...hoor!!!;)
Dat ik evengoed NIET normaal kan doen...ik neig er dan niet naar om juist wat rustiger aan te doen, niks fransche slag enzo...neuhhhhhhh......ik steek van wal als een dolle, want wil mn "werkplek"netjes achterlaten he, zodat mijn collega zich niet meteen omdraait bij binnenkomst....dat er géén misverstanden kunnen ontstaan over mijn presteren(hoe erg is dát???? allemaal tevreden cliënten om me heen die eigenlijk liever géén vervanging willen in mn vakantie omdat...nou ja...omdat.....IK het niet ben...klinkt arro...is het niet.....die "klik"is heel veel waard...voor hen maar ook voor mij......waar was ik? O ja...hoe erg is dat dat je je een slag in den rondte schrobt bleekt en weekt alleen zodat een ander niks te mekkeren kan hebben....*WEIRD*) en dus "doe ik ramen"alsof mn leven er vanaf hangt, verwissel ik gordijnen door gansch het huis, geef ik den toko een "natte lap"van zolder tot kelder......alleen maar voor dat "oké"gevoel!!!! Oké....NU kan ik op vakantie.....ik lijk wel niet goed snik!!!! (inkoppertje.........ik gun hem jullie;)).

Maar goed, genoeg over mij.......alleen nog even dit
nog 1 dagje werken!!!
*ahum*
Ik heb overigens wel alle hulptroepen ingeschakeld om me door die kilometers heen te helpen, een MP4!!!! 1 van de liedjes die me laten peddelen als de wind....hoor je nu..

Liefs,
Lynda

ps..vanaf morgen zal ik niet meer zeuren hoor, genoeg geklaag na vandaag, beloofd...mos effe:)


Leave a Comment

Anoniem zei

Hopelijk ben je een beetje bekomen van alles en ga je maar eens wat rustiger aan doen? Je kan het... Je haren zijn netjes, die van de rest van het gezin ook. Koffers ingepakt, goed klaar zitten, niet meer bewegen...

Vakantiepretgroetjes Pieternel

lia zei

Ik weet precies wat je bedoelt.
Straks toch even niets doen en genieten. En wie zit er op die tickets als jij aan het zwoegen bent.....

liefs Lia

It's me zei

Tsssss.....nou hier heb ik wat aan.....lekker opbeurend weer......okee ik doe hetzelf wel weer......xxx...

Elisabeth zei

Uhhh ja wat ga ik zeggen?? Adem in Adem uit!! En dan Vakantie Yes Yes !!
Liefs Elisabeth

Martina zei

Love that poster up there, so sweet and so true! Did you say you're going on a holiday? If so, heel fijne vacanties! xx

Huys 50 zei

VOLHOUDEN !!!!!!!!! nog EFFE !!!!!! KOM OP !!!!
1.2.3
1.2.3
1.2.3
Yeeehhhhhh


groetjesss
Dicky Marie.

Anita zei

Nog een paar keer flink rondtrappen op die bicycle ;-)
YES finish gehaald !!!!!!
Neuh zal niet beweren dat je niet goed snik bent maar een beetje minder kan en mag ook wel hihi
Henig an !!!
Groetjezz lfs mij

Oude lappen zei

Nog even en je bent er, je ziet de eindstreep al .....

Unknown zei

het einde is in zicht...haha Ach germ, ik zwoeg met je als ik het lees, pfff, we hebben vakantie nodig!!Nog heeel even..Nicole*

Bonjade zei

Maarre....vergeet je niet nog wat....?
Heb je al een rij posten klaar staan in de wacht op datum.....?
Je snapt natuurlijk wel dat we ons dagelijks stukje hier niet willen missen......;0)
Mocht je denken dat je er al door was......nog even wat stukjes op stapel zetten.......
Ff

Mirjam zei

Ja ja, klinkt heel erg bekend. Alles moet spik en span voor een ander eigenlijk... Zodat die ander een makkie heeft als je er niet bent... Ach ja, als je zo in elkaar zit, dan is dat zo..
Dan ga je toch met een voldaan gevoel weer weg.
Anders heb je behalve die vermoeidheid ook nog een soort schuldgevoel...toch?
Maar nu dus nog maar 1 dag... lekker hoor.
En dan...... lekker vooruitzicht. Ik moet nog 3 weken en een beetje, maar dat komt ook ras naderbij...
Succes morgen.
Fijne avond..
Groetjes,
Mirjam

marlies zei

Mwoh wat ben jij ijverig! Geen wonder dat je aan vakantie toe bent! Ik kan zo makkelijk de boel de boel laten maar ondertussen baal ik daar van omdat ik nooit ns helemaal klaar ben...Pff..ook vermoeiend..

Tanja zei

Kijk en waarom sta ik hier nu helemaal niet van te kijken, lekker dat je ook jezelf blijft met dit soort dingen ;-)

Nog even volhouden en dan O heerlijk vakantie, gelukkig kun je daar alleen maar uitrusten en genieten.

Liefs
Tanja

In den Uylenbal zei

H die Lynda, je lijkt de klaagmuur wel :-) en dat terwijl jij WEL een vakantie in het vooruitzicht hebt. Ach, je mag het ook hoor . . . als je maar na het "geklaag" die muur weer netjes afbreekt, opbergt én geniet van je vakantie . . . beloofd ? Liefs & Greetz Lejo