<-----/----->

vrijdag 22 juli 2011

"Opposites attract"

Het wit versterkt het zwart en het zwart tempert het wit
In interieur....én het dagelijks leven, heb je tegenstellingen nodig....niks is alleen zwart, of alleen wit, niemand heeft de waarheid in pacht.
Contrast is wat het interieur spannender maakt, en eigenlijk ook wel het dagelijks leven ;)

The white amplifies the black and the black moderates the white
In interiors....ánd daily life, you need opposites....nothing is only black, or only white, and nobody holds THE truth.
Contrast is what makes an interior more exciting....and.to be honest....daily life also;))










Meer over contrast laat ik je HIER zien!
More about contrast I show you HERE!

"zomers"plaatje...*kuch*
"summer"in Holland....*cough*....

all pictures from around the www...
toe aan weekend.....jullie?
In need for the weekend...you??

**En als het dan over zwart en wit gaat, denk nog even aan mijn Give Away.....uit de Black & White Collection van harten8, je kunt nog meedoen tot en met a.s. woensdag...HIER

**Girls, you can still enter my give away from the Black & White Collection from "harten8"......up untill Wednesday....HERE

Liefs,
Lynda






Leave a Comment

André en Inka. zei

Hoi Meis,hier veel zwart in huis gecombineerd met wit,grijs en een klein beetje rood (dit is nog een overblijfsel van onze vorige interieur maar de bank zit zo heerlijk he viervoeters haha,ik wil hem wit bekleden uhm,is niet slim maar wel mooi)zelfs de badkamer muurtjes en plafond zijn hier zwart met witte tegels eronder,staat erg mooi,vinden we zelf nu wil ik het toilet ook zwart maken,Dre is er tegen maar,....dat komt vanzelf wel,fijn weekend,gr van ons

What's in a day zei

Zwart-wit in interieur, prima, maar zwart-wit in denken, bah!!!!!Nee hoor, af en toe nuchter zijn en relativeren, kleur in je leven brengen, is heel erg nodig soms!!!
Zoek de zon, alleen waar is ie????

Geniet van een kleurrijk weekend!!

♥Eefie

Anita zei

Ik ben niet uitsluitend van het zwart / wit
Niet in het interieur en niet in het denken ;-)
Wens je een kleurrijk en fleurig weekend hihi
Groetjezz lfs mij

Nicole Claudia zei

Ooh, dat jurkje met parasolletje, schitterend plaatje... Zwart en wit is prachtig, mits in balans toegepast hè, het contrast of het nu in het interieur is of in kleding...

Fijn weekend!

Groetjes, Collie

It's me zei

Heeeeeeeeeerlijk weekend.......liefs van mij....xxx...

Hanlie Joubert zei

love it. most of all the door in the entry hall.
have a wonderful weekend
♥hanlie

Huys 50 zei

ZWART/WIT....neee doe maar alleen WIT met wat grijs en een zacht pastelletje her en der zo ben ik zelf nl ook,mijn karakter ook dus.
En heel soms,heeell soms schiet er iets van knalrood door,heb je wel eens hé als je bepaalde types tegenkomt....dan komt het knalrode naar boven,hahahaa

groetjes
Dicky Marie.

Muisje zei

Niet echt mijn kleur zwart.
Wit wel lekker fris.
Fijn weekend.

Groeten Herma

Verrassend Goed! zei

t'is niet wit, t'is niet zwart.......ach wat maakt het uit.
neem de kleuren waar je je lekker bijvoelt, zoek de gulde middenweg.
het is zoals je zegt....wie heeft de waarheid in pacht?
fijn weekend,
Marianne

Ger zei

....hé,hé......gelukkig.... zitten we toch even op een lijn wat zwart-wit betreft;-)
als het tenminste ook in de kledinglijn telt...
ik draag heel graag zwart-wit in kleding,
en waarom...omdat het geen kleuren zijn en ik de kleuren die me flatteren aanbreng door 'n lange zwierige of kanten sjaal en dat mag variëren van pastels tot bonte bloemen print,maakt niet uit als het maar oversized en lichtgewicht is zodat ik kan camoufleren,knopen, draaien en drapperen zoals ik wil.
En de kleuren uit de sjaal laat ik terug komen in lipstick en nagellak.

enne......zou niet durven beweren dat jij gek bent!!!
Ik wel met de appeltjes of ze smaken of niet,maar ik noem het liever prettig gestoord:-))

Prettig weekend....ook al zal het met 'n wollen sjaal om zijn:-(( ben ik bang.....

Liefs,Ger

Tierlantijn zei

Mooi Lyn!! Hier een zwarte kast in de maak. Althans de kast bestaat natuurlijk al maar ben druk aan het kwasten!

Liefs!

Samira zei

Ik vind zwart-wit erg mooi. Maar wel op de juiste manier gecombineerd. Wat ik dan juist vind, want dat is een mening, mijn mening dus :p

Dit 5 op de eerste foto, super vet gedaan zeg!

Veel plezier met afwassen ;) Liefs Samira