The Dance of Joy

maandag 25 juli 2011

onze tickets zijn er!!! Our tickets have arrived!!!





Ga ze morgen ophalen en erop zitten!!!!!

Gonna pick them up tomorrow and gonna sit on them!!!!


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Tierlantijn zei

Op naar de ZON!!! Yeah!!

Liefs!

Tanja zei

Zo zie je maar weer dat het altijd weer goedkomt, schatje ;-)

Het begin van je vakantie is er!

Liefs
Tanja

Anoniem zei

Yes, stressje minder. Ik kan ze ook bewaren voor je, ben daar heel goed in.

Ticketgroetjes Pieternel

Abacaxi & Hortelã zei

Kijk je wel uit dat er geen baby-ticketjes tevoorschijn komen ;)
X Chantal

Anita zei

Gelúkkig dan kan ik vannacht weer rustig slapen hihi ;-)
Nu lekker genieten van de vakantie voorpret !!!
Groetjezz lfs mij

Huys 50 zei

KIJKKKKK,.............
Alle stress weer voor niks natuurlijk,nu ben je nog meer aan vakantie toe.
EN IK WIL MEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!
Copieer even zo,n ticket en stuur um maar op Lynda.

groetjes
Dicky Marie.

Thuis bij Tjits zei

gelukkig!!!!! ga inderdaad maar bovenop de tickets zitten haha en die stress nu loslaten!!!!

liefs, Tjits

http://truutske.blogspot.com zei

Gelukkig een pak van je hart he.
Stel dat.....nee niet meer aan denken....morgen ga je er op zitten en dan.....op vakantie.
Wat wens ik jou ontzettend veel vakantieplezier toe.
Liefs en kom heelhuids terug!
Trudie.

Nicole Claudia zei

Yes, da's fijn!!!! Hahaha, erop blijven zitten... Bijna op vakantie, zálig, laat the stress nu maar varen.

Groetjes, Collie

lia zei

Mens hoe onthoud jij nu weer dat hier een lied in zat met die titel. Ze waren wel leuk......hé.
En zitten blijven op die tickets......

Elisabeth zei

Gelukkig,hoef je je daar geen zorgen meer om te maken .Nu aftellen !!
Liefs Elisabeth

It's me zei

Stress voor nikzzzzz dusssss.....hmmmmm....liefs van mij....xxx...

It's me zei

Je hebt mijn foto gepikt !!...vragen we dat niet even......sjuchtttt...dat doet maar......xxx...

marlies zei

Wil ze ook wel voor je bewaren....

Bonjade zei

Tjee....en je laat mij hier gewoon zitten in dit grijze regenachtige noorden.......?
Tjonge.......zo jammer!
FF

Anna Marie zei

Een hele prettige vakantie!!!