Ooh la la !!! Give away?

zaterdag 9 juli 2011


Ja dus!!!
In (plezierige) samenwerking met Tricia van hart&8 kan ik jullie één van deze überhippe kettingen voorhouden!!!!
Súperleuke porseleinen tags aan een stoere leren veter! Er zijn meerdere varianten, en er is áltijd wel eentje die bij jóu past!
Wat moet je doen?
Ga naar de website en vermeldt in je reactie(gewoon hier op mn blog) hoeveel verschillende tags er zijn....én welke JIJ het leukste vindt! Dan nog even een linkje op je blog en klaar ben je! Aan het einde van de deelnametermijn zal Tricia(of haar lieflijke meisjes tweeling;)) willekeurig een winnaar trekken!
De termijn loopt tot en met 27 juli, dan kan ik nog een post maken met de winnaar vóórdat ik op vakantie ga(oeps...heb ik het er tóch over:D)!
Vragen??? Geen vragen??? Dan wens ik jullie succes, ook namens Tricia!
Op naar hart&8....of klik HIER voor een directe link naar haar Black & White collection.

O en mocht je haar verder willen volgen, want ze heeft namelijk zelf geen blog, je kunt haar vinden op facebook..onder.....juist..hart&8!!!


Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

ps mocht je de muziek ongepast vinden na het droevige nieuws van gisteren...luister eens GOED naar de tekst.. "we might not have tomorrow.."

update!!: inmiddels is ook de DIVA-tag in de winkel geplaatst!!! Dus die kun je óók kiezen!:D

Leave a Comment

Miss M zei

Hoi Lynda,

Wát een leuke Give Away, ooh la la, wat een stoere kettingen zeg!
Dus je raadt het al: ik wil zeker meedoen aan deze Give-Away!
En het antwoord op de vraag: moet ik die hier neerzetten dan, Lynda? Of moet dat per email naar jou?
Let me know it... soon... ;-)

Fijn weekend, Marjolijn.

Het Hoogerhuys zei

Leuk Linda, daar wil ik wel aan meedoen.
Ik vind het hartje het leukst en er zijn 6 varianten.
Zo nu ga ik even een linkje plaatsen.
Rest mij nog om jou een heel fijn weekend te wensen.
Groetjes Sanrda

Bij Guusje Thuis zei

Mijn bovenkamer lijkt het te begeven want ik zie 7 versies maar ik kan er maar weer 6 bestellen ... oh waarom snap ik het niet gewoon wat ik nou als antwoord moet geven, maarre je vraag is hoeveel verschillende er zijn toch ... en niet hoeveel verschillende ik kan bestellen. Nou sjucht, dan hou ik het op 7.

Ha door naar vraag 2, welke vind je het leukste; gaan we weer, kan ik weer niet kiezen tussen de love en het hartje en de rest is ook al zo leuk, aaaaaaaarrrrrggggghhhhhh ... zo gaaf!

Ik ga gewoon een linkje plaatsen hoor en niet meer nadenken, wordt niks :-)

Elisabeth zei

Ohhh wat zijn ze leuk!! maar tja ik doe nooit mee aan Give Away's dus laat ik het winnen ook nu graag aan anderen over .En wat is ongepast ? je gedachten zijn bij Ria en Rein zonder twijfel !!Fijn weekend.
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Wat zijn ze leuk...de Diva ontbreekt (met reden hihi?) bij de te bestellen exemplaren...op de foto zie ik er 7, op de bestellijst staan er 6!

En nu maar duimen!!!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Hoi Lynda,

Wat een ontzettend leuke give-away. Ik ga hierover zeker deze week wat op mijn blog posten. Maar ik ga eerst zelf een poging wagen. Idd wilde ik eerst ook 7 zeggen na het tellen van tags op de foto, maar eronder staan er maar 6. Dus ik zeg 6. En ik vind zelf Ooh La La, wel erg leuk. Dus ik ga voor deze tag.

Fijne zondag!

Lieve groet,

Marieke

http://gewoonmarieke.blogspot.com/

Bianca zei

Super Give Away, dus ik doe mee.....
Ik gok op 6 verschillende tags, wel jammer want de 7e die ontbreekt "Diva " vindt ik de leukste.
Maar, die is er niet meer, dus ga ik voor het hartje....
Groetjes Bianca xx

House of Seasons zei

Hallo Lynda, even tijd om eens even nader kennis te maken met al die mooie blogs die sinds kort in mijn leven zijn gekomen.
Ik ga je volgen want wat is zag spreekt me erg aan. Van alles een beetje, ik ken dat gevoel van zoveel en zo weinig tijd en wat er allemaal op je pad komt en keuzes maken en en en.....
Ik hoop dat we elkaar hier en daar tegen gaan komen.
Liefs
Lia

Puur Kate zei

Heel erg leuk!!!!
Ik doe graag mee.
Ik vind die met de tag fashionista leuk want als ik per ongeluk win dan geef ik hem aan Juul en dat is een echte fashionista.
XxX

Huys 50 zei

Heeee, ja hoor, ik ben er al !!!
Te Leuk dit, en natuurlijk doe ik even mee, win nooit iets maar o.k...
Wat denk je, ik ben een echte Diva natuurlijk, jaaaaa dat wel, maar daar loop ik niet mee te koop hé dat ziet men zo ook wel, hoeft dan weer niet op een bordje om de nek,dan wordt het TE begrijp je, whaaaaaaa....
DUSSSSS wat zou je denken van...Heart of eehhh Love...........héee mocht ik winnen hé..? dan mag jij daar een keuze uit maken !!! hoe is die dan... hahaha

Nu ga ik inderdaad even aan......DE STRIJK !!!

Groetjes
Dicky Marie.

Samira zei

Haiii

Nou ik heb erover nagedacht en mijn antwoord is 6 tags in de black&whitecollection + 1 in de grey&whitecollection = 7 tags

Mijn favoriet: Tres Chic

Nu ga ik weer verder genieten van de zondag!!
Doegg, fijne avond!!

Miss M zei

Nou, okee, dan komt ie: ik zie 7 verschillende tags, maar in de webshop ontbreekt er eentje, dus dan tel ik er 6!
Maar wélk antwoord wil je nou horen!! :-) Ik gok.... zeven!

Hihi, liefs, Marjolijn.

In den Uylenbal zei

H die Lynda, zou zo'n tag mij ook staan ? Ik zeg dus 256 ! Gewoon gokje hoor . . . liefs & greetz Lejo

Daydream Living zei

Mogge! Super leuke kettingen, en bedankt voor je commentaar, ik ga bijna weg, nog een paar dagen! Ben deze week nog in blogland te vinden, oh en ik zag je foto van je tuin, echt mooi hoor, nou toedels van mij, Maureen

Margot zei

Hoi, nog eventjes van mij...je bent een schat hoor...ik doe niet mee met deze give away, maar wilde dit alleen even kwijt...
Fijne vakantie, en de muziek is zeker oke...
Knuf, Margot

Kat Ibáñez zei

Dear Lynda!!

I don´t understand!!! I have tried but the translator didn´help............Please please tell me what I need to do!!! :))))

Liefs!!

(My Dutch is not so good yet!!!)

Unknown zei

Ben ik even op tijd, hihi! Wat een leuk give away...tja het hartje vind ik het leukste...plaats je give away op mijn blog, Nicole*

Tanja zei

Ik heb deze post helemaal gemist, was te druk met mr H ;-)

Maar het zijn er 7 en ik vind de grijze met het hartje het mooiste.

Ik ga je linken.

Liefs
Tanja

Kat Ibáñez zei

Hi!!

Seven there are zeven beautiful necklaces!! I´m a smart girl or what??? ;)
Have just visited her website and she has a lovely taste!!!

Liefs!!!

Bonjade zei

Ha bijna gemist hier....maarre...het kan nog...
Ik ga ook voor 6 en natuurlijk kies ik het hartje.....want het komt uit een goed hart....
Give-away with love!!!
FF

Abacaxi & Hortelã zei

Hee deze heb ik gemist... Gelukkig nog 'net' op tijd om mee te doen!!
Ik tel er 7 incl. de DIVA tag...
Aangezien er geen 'freule' tag bestaat (nog niet??)... doe mij dan maar de DIVA!!
Bisous X

Mirjam zei

Ik zie 7 tags op de foto staan, en ik heb ergens gelezen dat de DIVA-tag ook toegevoegd is, dus totaal 8 tags. Maar hoe ik nu een linkje naar mijn blog moet plaatsen....sorry, daar kom ik niet uit....
Veel succes verder
Fijne dag
Groetjes,
Mirjam

Kaatje zei

Op het nippertje wil ik heel graag meedoen!!! Het hartje vind ik super. Groetjes, Karin