Ik zomerwals lekker door..

dinsdag 12 juli 2011

1.2.3
1.2.3
1.2.3






Na een ochtend hard werken was het goed toeven aan het strandbad....niet te druk, juiste lectuur mee(met heeeeeele verwarrende plaatjes: Proud Magazine);)) en geen tijdsdruk....

oeeewaaaaaah

1.2.3
1.2.3.

I walz on.....after a morning of hard work, we spend the afternoon here.....with some "nice stuff"to read(with very exciting pics;)), not to busy and no timepressure!...

oewaaaaaaahhhh

1.2.3
1.2.3.

Walz with me!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Tanja zei

Wals jij maar lekker door, lekker genieten zo aan het water, met van die mooie bladen ;-)

Hier is het inmiddels goed aan het regenen maar we houden gewoon de moed erin tenslotte komt toch weer terug de zon!

Fijne avond
Liefs
Tanja

Sonja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sonja zei

Heb het geluid uitstaan, maar goed ook 'gok ik' :)
Jammer dat je geen lekker tintje opgedaan hebt, behalve dan gekeken naar de andere duo #trektochopdiebroek

Aftellen voor je vakantie.. nog even volhouden, wat een weer hier in the Netherlands!

Bianca zei

Jaja.....erg leuk boekje zo zien :)Zo kom ik de zomer wel door hoor ....hihih....
Groetjes Bianca xx

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Lynda,

Ja, mooi die walsen! Geniet maar lekker van het luie vakantie-zomer-leven.
Liefs,

Mariette

PS bij ons is het bloedheet deze twee maanden... kijk maar eens op mijn blog; rechts boven zie je per uur de temperatuur!

Elisabeth zei

Heerlijk aan het strand[waar ik dus nooit meer kom]en genieten maar .Moet lachen om de reactie van Sonja ,hijs op die broek hahaha .Verder wals ik lekker even mee ,al is dat nu in de stromende regen !!
Liefs Elisabeth

Huys 50 zei

tutututut.....whawwww !!! tadaaaaa,naaa,ZO wil ik ook wel een middagje langs de waterkant,jawel hoor, Poehhh
Lekker ding Lynda met z,n ZAPPH reclame.. hahaaa
1.2.3
1.2.3
1.2.3 ???
Dromen zijn bedrog toch..

groetjes
Dicky Marie.

natuurlijk groen en doen zei

Ben bang dat de komende dagen je zomerwals een herfstpolka gaat worden

groetjes Bep

Anita zei

Dat was vandaag nog ff swingend GENIETEN
het uitzicht de moeite waard ;-)
Per slot van rekening zitten je ogen niet in je zak !!!
1-2-3
Aftellen maar morgen wordt het WOEST genieten :-)
Dat weertje heeft voor even óók wel wat !!!
Groetjezz lfs mij

ByIngeborg zei

Hai Lynda,

Ja het weer in Holland, what's new he? Maar we genieten gewoon van andere dingen toch? de mooie boys bv in je blaadjes. Leuke SAPPH boxershort toch? Wij gaan ook eind van de week weekie naar Noord-Holland, maar dat wordt wat vesten en dikke laarzen mee geloof ik...zucht. Ach wij vermaken ons wel. Groetjes weer.

butiksofie zei

Great summerlike pics!!!Thanks for your sweet comment at Lauras blog:-), hughs Anja

Floor zei

dat meubelstuk .... waar kan ik dat kopen ?

Pierelantijntjes zei

Ja hoor, ik val gelijk in! Heerlijk zo'n relaxt middagje. Prachtig plaatje trouwens ;-)
Liefs Ester

Samira zei

Wow die glijbaan, super vet!!!

It's me zei

Ik ben de tel kwijt...........kus van mij....xxx...

Nicole Claudia zei

Ja ja...lectuur hahaha... geef je ogen maar goed de kost. Lekker relaxen, heerlijk weertje (waar dat weertje nu is gebleven weet ik niet). Heerlijk genieten zo aan het strand...

Groetjes, Collie

Claudia Leertouwer zei

Was HIJ er ook?

Bonjade zei

Zegge...heb ik weer iets gemist of hoe zit het.........zit jij nu al in een ver oord....of ben ik mal......?
Hier alleen regen, regen en een sombere grijze dag......dus 1,2,3, kan wel een walsje gebruiken hier......
Niets strand,zon en half ontblote mannenlijven.
;0(
1,2,3.........even meedansen hoor!!!!
FF

Bonjade zei

Enne...wie is HIJ.....?????