antistress....

zaterdag 23 juli 2011









te moe om zelf nog maar iets creatiefs voort te brengen, maar wel TOE aan wat antistressplaatjes......leende ik bovenstaand van het www:).
En die stress.....komt omdat ik weer eens iets niet snap;).....wie legt mij duidelijk uit hoe het kan dat onze tickets er nog niet zijn???? Maaaaaaar de tickets van een gezin dat ook naar Corfu gaat maar wel pas drie dagen later wel???????
Precies....stress.....*taptaptap*

Too tired to produce anything creative myself, but in need for some antistresspictures......I borrowed the above from the www.:)
This stress??? Is because again I don't get it....who can explain to me why our tickets didn't arrive yet???? BUT.....the tickets for another family, leaving for the same island only three days later DID!!!!???????
Right....there it is....STRESSS...*taptaptap*.

Relaxing saturdaynight!!!!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Oooo irri!! Dat heb ik ook eens gehad toen ik met een vriendin naar Turkije ging, en toen we ze kregen stond het ticket van mijn vriendin op haar meisjesnaam en dat klopte niet met haar paspoort of zo.... tap tap tap... ja... héél erg irri en stressie!

Hopelijk komen ze snel binnen.

Groetjes, Collie

Nieneke zei

Lekker hè, vakantie...?????

Huys 50 zei

Hoofletters van de NAAM al eens bekeken LYN ????
Soms versturen ze die dingen op alfabet,idioot ik weet het maar sommigen doen dit zo.
Meid, komt echt goed hoor !! geen punt van maken, Relaxxxxx hé.

groetjes
Dicky Marie

Pierelantijntjes zei

Whoooo, dat is inderdaad iets om zeer stressig van te worden Lynda.
Hoop dat ze snel arriveren,
liefs Ester

Eline Du Mongh Photography zei

Oei dat is minder !!
Hopelijk komt alles goed !!

Groetjes
Eline's Photography

ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en wie weet maak je wel kans op mijn eerste give-away

Bianca zei

Komt goed......komt goed......denk ik....hihihi :)
Grapje.....nee hoor, komt scht wel goed.....niet stressen dus.....relax
Groetjes Bianca xx

Anita zei

Rieleks ;-)
Kun je niet even bellen hoe dat kan / zit ?!
Dan heb je dat helder en kun je ont-span-nen hihi
FIJN WEEKEND
Groetjezz lfs mij

Inge zei

Oeijoei, das niks voor jou.

Hoop dat ze snel komen, en dan genieten maar!

Groetjes Inge

It's me zei

Tja.......xxx...

lia zei

Kan het me voorstellen, maar komt goed.
Misschien ook nog een andere vliegmaatschappij.
Relax.....

liefs

ByIngeborg zei

Heee Lynda,

Jemie, zal toch wel je kant opkomen 1 dezer dagen dan? en je gaat lekker naar Corfu. Zalig joh !
Kun je volgens mij ook het paleis van Sissi bezoeken. Hebben wij destijds ook gedaan, prachtig om even rond te loeren. Sissi de keizerin, Sissy Boy, de strandtent. Nou wat een toeval weer....
Je gaat vast al snel weg op vakantie denk ik zo. Geniet ze en goed insmeren he? Groetjes van mij.

Ger zei

Daar kan ik althans geen zinnig woord over zeggen....en waarom niet: omdat ik niet weet of jullie een pakketreis geboekt hebben via het reisbureau en wat daar afgesproken is over de vliegtickets,thuis sturen,belletje dat ze daar aan de balie af te halen zijn,reis via internet geboekt en via email bericht krijgen dat je een uitdraai van de tickets moet maken,losse tickets gekocht bij vliegmaatschappij en op luchthaven aan balie ophalen....zo kan ik nog wel fff gissen...
Mijn ervaring is in deze dat de tickets bij georganiseerde reis via reisbureau ongeveer 4/5/6/dagen voor de vertrekdatum in de brievenbus liggen, zodra het vluchtschema/vertrek/aankomst bekend is.

Lieve groeten,Ger

bijzonder-oud zei

ah joh, kalm aan, die tickets komen wel, adem in, adem uit....

Haha, ik zou ook echt helemaal op van de zenuwen zijn en al tien keer gebeld hebben waar die tickets nou blijven ;-).

Komt vast goed allemaal, en dan gaan jullie lekker genieten op Corfu, heerlijk eiland vind ik!
Lieve groet,
Yolanda

Anoniem zei

Heey,

Zijn ze al binnen?

Ticketgroetjes Pieternel

Connys Cottage zei

Jetje,....wat erg


goetjes Conny