querido querido amiga que vive lejos...

maandag 4 juli 2011

Que me sorprendió, me tocó y me hizo muy feliz!

:)

Er is al veel over gesproken, veel mooie woorden aan besteedt, leuke momenten gedeeld, en foto's getoond......
Hier in blogland loop je soms zomaar ineens tegen iemand aan....die om welke reden dan ook een bijzonder plekje in je hart verovert.
Vraag me niet hoe het werkt, ik weet het niet. En gelukkig misschien maar dat niemand het kan uitleggen, het zijn daardoor de "krentjes uit die bekende pap".
Hoe ik bij haar uitgekomen ben, of zij over mij gestruikeld is....géén idee....maar feit is dat we elkaar al een tijdje volgen.  En weet je wat het grappige is.....we verschillen ZOVEEL van elkaar, maar daar merk(en zie;))je niks van!
Zij is jong(IK OOK) en donker(IK NIET), single(NOPE) etc...
:)...en toch klikt het heel gezellig.
Anyway.....voordat het tissuetijd wordt;)....zij, meldde( o hoe veilig is de e-mail??;)) dat ze naar Parijs ging voor een paar dagen.......je snapt....nadat ik eerst een half uurtje krijsend op de grond heb gelegen van jaloezie(o zo NIET charmant en ladylike), mailde ik met kramp in mn vingers dat ik dat gewéldig voor haar vond(EN DAT IK JALOERS WAS:D). Natuurlijk, zonder dollen.....a girl has got to do what a girl has got to do....go to Paris!!!
En zij vond dat ze nog iets moest doen.........
*TISSUES*.....hier is wat ze "deed"...

Lots being said about it, beautiful words spoken, moments shared, pictures shown......
In blogland sometimes you "meet"someone....and don't aask me how this works, but one way or the other...there is a click.....
Don't ask me how I found her, or how she stumbled over my humble blog......there she was....we are so different....she is young(SO AM I)...she has dark hair(nope) she is single(can't remember;)) and she lives in Spain(Holland for me thank you;)!

How safe is sending an e-mail?.... in one of her last mails sche told me she was going to Paris!!!!! well...*cough*....after  rolling on the floor crying for jealousy(NOT charming and SO not ladylike...I know...working on that one;)) I wished her a WONDERFULL time...of course....and I meant it....really...a girl has got to do what a girl has got to do, and she went to Paris...but she had something else to do also...apperently....
LOOK!!!!!! what she "did".....








GOODIES!!!!!! En niet alleen vanuit Parijs, maar ook nog twee práchtige magazines uit Espana!!!! Kijk naar wat foto's uit die bladen....denk eraan.....kijken!!:0)
GOODIES!!! And not only from paris, but also two lóvely magazines from Espana!!!! Look at some pictures......MIND YOU...just LOOK:O)


roze slippers...yep..that could be me;)
pink flipflops....yep...that could be me;)



wat een gewéldige service....zonnehoeden bij elke ligstoel!
How great is this!!! A hat with every chair!!




Santorini......*zucht*









*ZUCHT*.......kan je één ding zeggen, ik moet dan nog 3 weken en 5 dagen voordat ik op vakantie ga, maar deze tijdschriften gaan me daar zéker doorheen helpen...sterker nog....zou er NIET op rekenen dat ze er tegen die tijd nog netjes uitzien;)...(versleten)
I can tell you this....these magazines are gonna help me through those 3 weeks and 5 days I still have to work;)! Can't promisse though they will like quite as new as they look now (WORN;))

Catherine(want zo heet ze) houdt van rozen, dus wat doe je dan als je zoooooooooo vreselijk verwend bent??? Precies...
Catherine(that's her name) loves roses....so....when someone spoiled you likes she did....wat do you do???....




hmmmmm.....niet helemáál wat ik bedoel......
hmmm.....not quite what I had in mind......





dit is meer wat ik in gedachte had, even mijn fiets op met mn camera, niks is hier ver weg;))
that's more like it....on my bike with my camera,....nothing is far away around here;)
Catherine..........thank you doesn't cover it!!!!

*KISS*
:)

you touched my heart, and I thank you for that!!
One day....;)....Miss Catherine The Great!:)

Liefs,
Lynda

ps: Catherine.....I'm singing...really....singing in Spanish..."porompoperoperom..."....:)

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Ooo, wat een heerlijke verwennerij!! Wat ziet alles er mooi uit, de cadeautjes, de tijdschriften... die foto's laten me helemaal wegdromen in de zon!!! OOoo, he tis geen straf om daar de komende weken mee door te komen...

Groetjes, Collie

Kat Ibáñez zei

Lyndaaaa!!!! Now it´s me who is really touched!!!!!!!! Oooooooohhhhhhh!!!! You won´t believe me but when I first read the title I didn´t think it was "dedicated" to me!!! :)))) And then I saw the French sweets and realised it was me ooooooohhhhhhhhh!!!!!!!! Thank you!!!!! And of course I´m singing the song while I´m writing this message ( yeees I can do two things at once!!) Thank you so much!!!!! And I couldn´t agree more with you, there is something magic here in bloggerland, but when you find a great friend, it´s amazing!! You are my pink Dutch friend ( and the DJ for my parties!!) :))

Un abrazo enormeeeee!!!

Kat Ibáñez zei

And no words about the amazing fields of roses..................so beautiful!!!!!!!!!Love it!!!!!!!!!!!!! Thank you!!!!!!!!!!!!!!

Het Hoogerhuys zei

Ja er gebeuren ook leuke dingen hier in blogland, meer leuke als minder hoor, maar dit vind ik echt geweldig. Wat ontzettend lief van Catherine.
Geniet er van Linda.
Fijne avond, groetjes Sandra

Miss M zei

Hihi, leuk is dat he, dat zulke leuke contacten eraan over kan houden!
Ben blij voor je!
En evenzoblij dat je zo verwend bent met van alles!
Bofferd!
Geniet ervan, groetjes, Marjolijn.

Jansepans zei

Wat ontzettend leuk is dit zeg! Lekker van genieten. Van jullie vrienschap en van al je cadeautjes. Lieve groetjes Janneke

Marga zei

Hallo Lynda.
Wat ontzettend leuk om te horen hoe jullie vriendschap is. En dat inderdaad in blogland.
Het is je van harte gegund.
Geniet ervan.
Fijne avond.
Groetjes Marga

Huys 50 zei

Heeeeeeeee Lynda...
Meid meid,aacchhhh Santorini,oe das mooi hoor !!
Wat een herrlijk post en wat leuk al die verwennerij zeg.
Nouuuu ook ik wil best jou KRENTJE uit de pap zijn hoor, whaaaaaa...
Ook mooi(naaaa..),jong(huhh?..)en Blond(hmm..)nog wel,haaahhhhhaahaha..
Wat vind je ervan ???
Kan wel hé ??
Bij deze zijn wij officieel vriendinnen dus,whaahhaa..

Lieve groetjes
van mij....
Het Krentje uit je pap !!!

Thuis bij Tjits zei

wat heerlijk die klik!! geniet van deze bijzondere blogvriendschap en van je verwennerijtjes:))

lieve groetjes, Tjits

Home and Lifestyle zei

Geweldig toch...ik kan mij er ook nog steeds over verbazen wat blogland allemaal oplevert! Ik geniet er elke dag van! Leuk dat je zo in de watten gelegd bent!

Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Een heerlijke post, ik geniet mee als ik je verhaal lees.
Je bent gewoon verwend en dat mag, je hebt een supervriendin in blogland en dat is gewoon super!!!
Geniet hier maar heel veel van.

Lieve groetjes,
Eefie

Tanja zei

Mooie post Lynda, het straalt er vanaf hoe blij je bent met deze vriendschap, geniet er maar lekker van. Mooie wereld is het hier, mooier dan het buiten soms kan zijn.

Liefs
Tanja

hokje zei

Dat blijf ik toch een bijzonder iets vinden in blogland. Lief dat mensen dit voor elkaar doen! Geniet ervan en succes met aftellen...

Fijne avond,
Miranda

Bij Guusje Thuis zei

Kijk van dit soort blogland-berichten word ik spontaan blij, enjoy!

Anita zei

Wat een gewéldige post zo kan het óók !!!!!!
Hier wordt een mens helemaal VROLIJK van :-)
Groetjezz lfs mij

It's me zei

Jij bent gewoon heerlijk verwend.....en zo verdiend meissie echt !! ik gun het je van harte,....enne als je de boekjes uit hebt.....niet weg doen he???...liefs Ria...xxx...

Karin zei

Hoe bijzonder en wat lief!!!!!! Je bent eruit denk ik, roze h.avaianas dus ;)
En zag ik daar niet ook nog even mijn eetkamerstoelen voorbij komen, ja heus! Geniet van je verwennerij!!

Ger zei

....Wie wil er nou niet voor zulke super leuke kado's naar de voordeurbel lopen, en dan ook nog van iemand waar jij een bijzondere klik mee hebt.

Ze mag je vast heel graag en ze is een gulle geefster!!!

Als je hetzelfde voelden als ik....... toen ik zondag van zuslief en zwager een schattig kistje met netjes geknipte lavendel uit haar eigen tuin kreeg.......dat gevoel......dan ben je echt blij!:-)

Geniet vooral van die bijzondere vriendschap....en ook van de verwennerij natuurlijk!!

Goede nacht!!
Liefs,Ger



Geniet ervan

brabbels en kiekjes zei

Wouw Lynda,

Wat leuk is blogland toch he!?
Zo speciaal en zulke bijzondere vriendschappen kunnen er ontstaan, koesteren.
Maar nog eens wat: Als ik jou was zou ik Parijs lateh wachten en Barcelona als eerste op het program zetten! 2 super goede redenen om te gaan, Catherine en Barcelona!!!!!

Ik weet zdeker dat die lach voorlopig niet van je gezicht zal verdwijnen, en het is je gegund Meis.

Liefs,

faire un songe zei

Dank je wel .. jullie ook een fijne vakantie..
Liefs Hetty

Samira zei

Helemaal leuk om dit te lezen! Dit gun ik iedereen, een fijne vriendschap waar je blij van wordt..

Nog vele jaren vriendschap gewenst, voor jullie allebei Xx