"Cruel Summer"

woensdag 13 juli 2011

Gedoe he jongens, al weken mooi weer, zelfs bloedheet zo nu en dan, en iedereen moet werken en naar school. Nu heeft het grootste deel van de schoolgaande kinderen vakantie....en nu draait de zomer ons een loer.
Maar we houden de moed erin toch? Ik weet zeker dat de zon terug gaat komen, tot die tijd...moeten we zelf een beetje zomer "maken"...

It's a bit of a "thing"guys! Weeks gone by with beautiful weather, even HOT weather every now and then, but now that more then half of the children in Holland has summervacation....summer took a nasty turn.... it's raining, temperature is about 15 degrees and there is lots of wind.
But we will stay positive..HA! I'm sure the sun will return and until that time...we just have to "make"some summer ourself...







Dat lijkt er toch meer op he;).
That looks more like it doesn't it;))

Houdt moed, en je zonnebrandcreme ready!!!;)
Keep the faith...and your suncreme ready!!;))

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

marlies zei

Ik wil de zomer NU terug! NU NU NU voordat MIJN vakantie om is! Waarom? Omdat ik t verdien. Vind ik zelf :-) Zo, dat moest er ff uit!

Plien zei

Ik kies voor zomer: zonnebrand, buiten, rosé, bbq, genieten en lange zomeravonden.
Regen en lekkage laat ik liever aan me voorbijgaan....maar helaas! :-(

Een sneller kloppend hart zei

Gisteren hoorde ik dat we sinds '95 geen echte warme zomer meer gehad hebben aan één stuk...ik denk nu aan vroeger, vroeger lag ik de hele zomer met een abonnement in 't zwembad...dag in dag uit, heerlijk!
Nu is 't maar wachten op goed weer en hopen dat 't op je vakantieadres ook lekker weer is (als je in Europa blijft dan hè)
De tijden zijn gewoon veranderd qua klimaat, ons kikkerlandje is ons kikkerlandje ook niet meer...snikk, * sprak ze moedeloos en chagerijnig, kijkend naar buiten en wetende dat ze zo moet werken terwijl de kinderen vakantie hebben....pff

Nouja...hoe dan ook, fijne dag! Gaat mij ook wel lukken ;)

Claudia Leertouwer zei

Ik blijf vandaag maar bij jou!

Kat Ibáñez zei

Goedemorgen!!

Just to say today it will rain here too...and no sun :( Oooooohhhhhh!!!!! Be patience my friend, I´m sure in a few days the sun will be shining again, it´s summer after all (although if i look through my windows it looks like autumn....)

Groetjes en liefs!!

Miss M zei

Ooh, zelfs in Spanje regent het!!

Houd moed, komt goed... ik beloof het... :-)

Groetjes, Marjolijn.

Thuis bij Tjits zei

jaaa het komt goed.. nog eventjes geduld... ik hoorde dat het rond de 25e gaat veranderen en dat is nog maar 11 dagen..
tot die tijd vermaak ik mij wel.. ook binnen.. maar ik vind het toch wel heel erg balen voor de mensen die nu op de camping staan en het hier mee moeten doen:(
ik hoop dan maar dat ze een laptop mee hebben en ook lekker kunnen genieten van jouw heerlijke zomerplaatjes:)

liefs, Tjits

Bonjade zei

Kijk nu zit ik weer met je op één lijn....jij zit ook gewoon in het grijze nederland met regen tegen de ruiten....;(
Tssss.........
Mijn ligstoel staat buiten in het gras te verpieteren.......
Cruel Summer
FF

natuurlijk groen en doen zei

We blijven optimistisch ,en ik mag niet mopperen heb al 12 dagen volop zon en 30 graden achter de rug .Maar juist omdat ik weet hoe heeerlijk dat was wil ik meer..........

Bij Guusje Thuis zei

Waardeloos dit; herfstweer in de zomer blwehhhgg, maar ik hou vast aan de voorspelling dat het rond de 24e echt zomer gaat worden. Dan hebben de kids 'maar' 3 verregende weken gehad en ik eentje (en huisbakker the lucky one geen enkele ... tssss) om daarna er nog even een zomerfeestje van te maken tot ergens ver in september ofzo.

We blijven duimen!! Groetjes, Colin

Huys 50 zei

Heeeeee Lynda,
Ik weet het,ik weet het, je houd NIET van GEEL, niet van ZONNEBLOEMEN maar hééé kijk toch nog maar even naar mijn post,zo,n veld vol gele zonnebloemen en een strak blauwe lucht.... hé !!! toch altijd beter dan wat je hier buiten ziet !! ja toch, doen hé !!! KIJKEN en ...GENIET van al dat.......GEEEEEEELLLL
1.2.3
1.2.3
1.2.3 jeehhhhhh !!

grtjs
Dicky Marie.

It's me zei

Voor mij klopt ie deze zomer deze dagen...ooit gaat de zon weer schijnen.........voor jouw maar ook voor mij en hemmes....xxx..

Servies en Brocante zei

Hier breng ik de oppaskids nog steeds in de regen naar school en psz:( zooon kom nou!!

Nicole Claudia zei

En of dat lijkt er véél meer op. Gewoon ogen dicht en dromen, of ogen gericht op zonnige plaatjes, of zonnige film, hahaha.

Groetjes, Collie

Corine(THUIS) zei

Ja zeg, allemaal buitenlandse plaatjes, wat kunnen we daar nou mee als je al twee dagen in de regen zit??!!
Mijn annabellen zijn compleet geruïneerd ;((

Tierlantijn zei

Je maakt me wel lekker met deze plaatjes Lynda! Heimwee naar de zon....

Liefs!

Tanja zei

Ja Lynda, we blijven positief, juist voor de thuisblijvers is dit even een ramp maar het mooie weer komt eraan.
Heerlijke plaatjes om naar te kijken, en dan maar even niet uit het raam kijken nu.

Liefs
Tanja

little sweet things zei

Ik wil ook zomer, heel erg graag zelfs. Nu weet ik weer niet wat ik aan moet trekken en ook hier staat ook de verwarming weer aan, het is JULI???? dit zou toch niet moeten mogen.
Life is unfair. zucht, zucht, zucht.
Ik scroll nog maar even trug naar je zomer foto's.

Groetjes, Sas