de wereld.....

vrijdag 8 juli 2011





is zo groot, mooie plekjes genoeg.
Blogland.....kan misschien ook wel in dit rijtje erbij???

Liefs,
Lynda

even een tweede post van mij vandaag omdat Ria inmiddels zelf gepost heeft, en dit háár "verhaal"is he........

Leave a Comment

Samira zei

3e plaatje = Berlijn en daar ben ik geweest :D Toen lag daar allemaal ijs op de weg en alle gemeentewerkers waren ingezet om het weg te bikkelen.

Ik hou ervan om mooie plekjes te ontdekken in de wereld!

Fijn weekend Lyn, liefs Samira

Nicole Claudia zei

Prachtige plaatjes!! Wat een uitzicht op die steiger zeg, wauw.

O ja, Ramon heeft een bijbaantje gekregen als vakkenvuller. Dat mag je als 15-jarige doen en je kan zelf aardig je uren aangeven. Dat is wel ideaal met school. Zo kan hij een beetje met toetsweken rekening houden.

Groetjes, Collie

Tanja zei

Zeker weten Lynda, zet Blogger er maar bij. En van mij mag hij bovenaan staan!

Liefs
Tanja

Huys 50 zei

Blogland kan zeker in dit rijtje Lynda !!!
En vanavond kruipen we in blogland even heel dicht bijelkaar om Ria en Rein te steunen bij hun grote verdriet om het verlies van Ria,s moeder,wij denken allen aan hen.
Bloggen is fijn....!!!het geeft steun in zware tijden.

xxx
Dicky Marie.

Bianca zei

Het is ontzettend fijn dat er zoveel lieve mensen in blogland zijn die Rein en Ria steunen.....ieder op hun eigen mainier......
Dat is fijn !!!!
Bianca

alma zei

Wat een bijzondere "wereld" is blogland. Niet virtueel maar real life! In goede en in zware tijden.

Dikke knuffel
Alma

Corine(THUIS) zei

En of blogland in het rijtje hoort, ik kom er graag :)
Het is makkelijk bereikbaar en de bevolking is zo heerlijk divers!

It's me zei

Kus van mij....xxx....en hemmes.....

Anita zei

Blogland mag in dit rijtje zeker niet ontbreken :-)
Bijna niet meer weg te denken ...

Pink Princess zei

Yes , idd Blogland hoort er zeker bij. Op plekkie 1 hoeft niet, hihi maar op 3 zeker wel :) Idd, met verdriet steunen bloggers elkaar, met vreugde dansen we mee.Heel bijzonder.

Groetjes

Pieternel zei

Wij bloggers mogen niet vergeten worden, maar de wereld lijkt zo groot, maar voor sommige is hij maar klein hoor. Dan denk ik aan de oudere die maar zitten te wachten totdat ze "uitgelaten" worden.

Bloggroetjes Pieternel

Mandy zei

Mooie plaatjes Lynda! Ik voel me in ieder geval ook thuis in blogland, een van de veiligste plekjes die ik ken.

Fijn weekend, liefs,

Mandy