Grabbel grabbel....we hebben een winnaar.

donderdag 28 juli 2011



Ik heb er eens niks aan toe te voegen:)!
Ingrid, de tag uit de Black & White Collectie van harten8 komt naar je toe....ALS....je even nog wil aangeven welke je favoriet is én je je adres even doorgeeft, vandaag kan dat nog bij MIJ en vanaf morgen lijkt het me beter als je het meteen naar Tricia doorstuurt.:)
Van harte gefeliciteerd voor jou Ingrid en een dikke DANKJULLIEWEL naar Tricia en haar charmante hulpvaardige meiskes!!:)(hun handjes staan op de eerste foto) en voor jullie allemaal.......EEN FIJNE DAG!!

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Home is where the heart is zei

Proficiat Ingrid!! Voor jou Lynda wens je/jullie een hele fijne dag
lieve groet Brigitte

Huys 50 zei

Hee hoe kan dat nou ?? haha..nee hoor...geintje hé.
Hartsikke leuk hoor,GEFELICITEERD Ingrid !! het zal je vast en zeker leuk staan.
Lieve foto Lynda !!

Groetjes
Dicky Marie.

Mirjam zei

Wat een ontzettend leuke actie was dit, deze give-away. Ingrid, gefeliciteerd meid.
Volgende keer doe ik zeker weer mee....
Lynda, heel fijne dag gewenst,
Groetjes,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Ohhh...ik val weer met mijn neus in de boter, wat ontzettend leuk dat ik gewonnen heb Lynda!! Voor jou een hartelijk dank en uiteraard ook voor Tricia en haar hulpvaardige meiden die mijn naam er tussen uit gegrabbeld hebben!

En ik ga voor stylish!!!! Ik mail je zo dadelijk even voor mijn adres!!!

Liefs, Ingrid

Bianca zei

Gefeliciteerd......een hele fijne dag verder....
Groetjes Bianca xx

Samira zei

Gefeliciteerd Ingrid, staat je vast 'tylisch' ;) hihi

Liefs Samira

ps hoeveel uur nog tot vertrek Lyn??

In den Uylenbal zei

H die Lynda, hoe komt het toch dat IK nooit iets win ? Ruik ik voorkeuren en voortrekkerij ? Of is het soms omdat ik een MAN ben, ja dames ben echt een man (nou ja, bijna dan . . .) Ik begrijp het echt niet . . . mijn verstand kan er niet bij (verstand ? ik ???) Of . . .of komt het omdat ik nooit meedoe ? Tja, dat kan ook natuurlijk he ? Had ik mee moeten doen om te winnen ? Is dat het ? Oh . . . sorry dan. Dat wist ik niet ! Ach, ben dolgelukkig in de LIEFDE (proestttt) Tis dat ik Ingrid persoonlijk heb ontmoet en haar errug aardig vind. Maar toch, enige gevoelens van jaloezie kan ik helaas niet onderdrukken. Ik ben ook hééééél erg Stylish . . . ja echt waar. Het zou ontzettend leuk bij mijn Prada ColorBlocking Outfitje gepast hebben. Maar het heeft niet zo mogen zijn, ik slik de teleurstelling weg en met opgeheven hoofd ga ik ietwat on-stylish door. Voelt toch vreemd, zij wel en ik niet . . . . . ach mijn tijd komt nog wel. Misschien wat vaker meedoen met Give Aways ? Ja Lee, das een goed idee ! Ook doe ik . . . ennuh Lynda, al beetje in vakantiestemming ? Liefs & Greetz, van een ietwat gedeprimeerde Lejo xxx

Tanja zei

Proficiat Ingrid, met je prijs, leuk hoor.

Liefs
Tanja

Tanja zei

O chips, is was te snel.

hoe is het Lynda, uitgewerkt en bijna klaar voor je vakantie?

Liefs
Tanja

Anita zei

Van harte gefeliciteerd lieve Ingrid !!!!!!
We willen het strakkies natuurlijk nog wel even ZIEN ;-)
Leuke Give Away Lynda !!!!!
Groetjezz lfs mij