Ημέρα πίσω στο σπίτι!

zaterdag 30 juli 2011

De sleutels zijn overgedragen aan de tijdelijke bewoners van ons huis, met enig passen en meten zijn we erin geslaagd onze bagage mee te krijgen.
Nu is het wachten...wachten op het vliegtuig dat ons naar de zon zal brengen!
Dankjullievanganserharteverontschuldigend wel voor het aanhoren van mn klaagzang de laatste week, maar hee....I'm only human he ;)! Gun mij ook een keer een zeurbui:)!
Alles vergeten.....OP naar de zon!!!!!!!

Έχετε τη διασκέδαση και καλή σας διασκέδαση!

dat gaan wij namelijk ook doen!!!;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Mirjam zei

Lieve Lynda,
Heel veel plezier gewenst, geniet van de zon en kom lekker uitgerust weer terug. Dan kunnen wij weer gaan genieten van jouw leuke berichtjes...
Fijne vakantie gewenst,
Groetjes,
Mirjam

Anita zei

Pffff gelukkig Lynda is reisvaardig hihi ;-)
Lekker GENIETEN gewoon van je kruin tot in je dikke teen !!!!!!
Wens je een hele ZONNIGE vakantie :-)
Groetjezz lfs mij

Tanja zei

Lekker dat het allemaal gelukt is Lynda, ik wens jou ook veel plezier en genieten.

En als je vanavond aan zee zit met een heerlijk drankje zeg ik alvast Yamass!


Liefs
Tanja

http://truutske.blogspot.com zei

Geniet...geniet....geniet en relax maar kom gezond weer terug!!
Liefs, Trudie.

Verrassend Goed! zei

Wat een spanning....maar fijn dat de koffers toch nog dicht zijn gegaan. Gaan je tijdelijke bewoners nu ook voor je bloggen?
Nou geniet maar lekker van je vakantie.
warme groet,
Marianne

Elisabeth zei

En nu lekker genieten .Een heel fijne vakantie.
Liefs Elisabeth

André en Inka. zei

Spannend,....lekker gaan genieten van je vakantie,x.

Heel veel plezier

Home and Lifestyle zei

Een hele fijne vakantie!!!!!!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Ben blij dat je een weekje weg bent...even geen gezeur meer.....was ik net even aan toe ......hahahah!!...geniet lieverd geniet !!.....xxx...xxx...xxx...

Home is where the heart is zei

HELE FIJN VAKANTIE!!! Veel plezier
liefs xx

Huys 50 zei

Tjongejonge,maar goed dat je niet TE vaak op vakantie moet Lynda,meidmeid daar raak jij helemaal overspannen van...hahaaa
Maaaarrrr jij zit nu vast heerlijk in de zon en wij......ja, wij zitten dik in de bewolking hé dat dan weer wel..hoe kan het anders, maar let op....komende week, jawel CORFU temeraturen in Nederland,tenminste dat beloven ze,...effe afwachten nog hé.

Tot over een weekje dan maar.

grtjs
Dicky Marie.

Abacaxi & Hortelã zei

Hier ook nog een keer ;-)
Ik wens je/jullie een SUPERvakantie, relax, eet & drink lekker & geniet samen!!
Bisous (vanuit Roggel dit keer),
Chantal XX

Martina zei

Geniet van een heel fijne time Lynda, liefs!

Bonjade zei

Chips en ik blijf gewoonweg achter....in het grijze noorden....
Maarre.......een prachtuitnodiging gekregen dusse ik ben weg.......

Eerst begin ik in Aardbeienland, ben ik nl. dol op.......vlieg ik door naar Ijssalon Clevers....aarbeien en ijs prima combi......
Erna naar Museum van Bommel van Dam......zo leerzaam, denk ik ;0)
Dan even helemaal los in Ballorig en hierna een snelle rit naar Hertog Jan Brouwerij, van al dat spelen krijg je dorst.......
Een overnachting in Château de Raay......tja heb toch een beetje prinsesse allures.......
Om op dag twee door de gaan naar Venrays Museum, kan niet genoeg leren.....dan door naar het Limburgs museum....tssss.....het is me wel een route die ik op kreeg.......en dan zak ik af naar De Pannekoekenbakker.......
Oké dus totdat je terug bent heb ik wel wat te doen en vermaak ik me opperbest.....
Salût zal U missen........
Zie gaarne je jaloersmakende kaart per post langskomen....;0)
Vermaak U opperbest daar met manlief en koters en ik tel de dagen af.....
zwaaiii zwaaii, snif, snif......liefs, liefs
FF Forever

Nicole Claudia zei

O heerlijk, op je huis wordt gepast. Geniet heerlijk in de zon van elkaar. De koffers vullen is dus goed gelukt, hahaha!

Zonse, relaxe en een heleboel verhaaltjes als je terug bent hè!!!

Groetjes, Collie

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Lynda,

Tjeetje, jíj was wel opgewonden voor zo'n relatief korte vlucht... Maar goed dat ik geen honderde keren mijn hele huis zo 'aangevallen' heb zoals jij het beschreef! Als je zo'n anderhalf miljoen (ja!) mijlen in de lucht hebt gehangen dan leer je er wel mee omgaan. Gewoon alles keurig achterlaten, de was schoon en waszakken léég en voor de rest relaxen. Verstand op nul zeiden we altijd; gewoon hangen en je laten gaan. Genieten van alle momenten die op je af komen. Wij gingen dan weliswaar steeds naar ons werk toe maar ook daar genoten we van!

Liefs,

Mariette

Bianca zei

Fijne vakantie !!!!!
Groetjes Bianca xx

Samira zei

Als ik dit zo zie, begrijp ik niet waar die bikinistress vandaan kwam :p

Hoe liggen de nieuwe handdoeken? whuahaha xx

Samira zei

oeps, er gaat van alles mis. Nu plaats ik ook nog eens een berichtje onder een verkeerd artikel. Tijd om naar bed te gaan denk ik :P