1 woord....

maandag 18 juli 2011

rust....
nog 7 keer werken en dan, nah ja, gewoon....dan heb ik ook vakantie....soort van jippie, want of ik het nou toe wil geven of niet.....ben er aan toe!







in aanloop naar deze "rust".......waaide ik vandaag al aardig uit(op de fiets, remember??), maar het is toch anders;)!

foto's leende ik even .....http://www.villafabrica.com/.....van hen...vinden zij vást niet erg....kijk er alleen maar naar;)!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Huys 50 zei

Joehoee,Lynda !!
Ziet er goed uit hoor heee,maar uhhh waar zit jij dan straks in ??? ook zoiets of uuhh......
Ik zit al de hele middag in de vliegvakanties,verre bestemmingen,ik ben het ZAT hier,ik wil....PALMBOMEN !!!! en.....een WIT STRAND !!!! en.....GEEEEENNNN REGENNNN !!!!
Dus.....HONOLULU, yeeehhhhhhh echt waar, kan mij het schelen,boeken maar !!!
Ik ben er klaar mee en zal mijn hubster eens even verassen,wat jij...
ZO....

Groetjesss
Op naar.....HONOLULU ( moet je eens intikken in Google, oooohhhhhh.....)

Dicky Marie.

Anna Marie zei

Hoi Lynda, ga je naar dit paradijs om uit te rusten? Dan kom je vast uitgerust terug. Hier lijkt het echt wel herfst. Heel saai dit weer in de zomer, maar ja er is niets aan te doen. Groeten en werk ze nog deze week! Groeten Anna Marie.

Abacaxi & Hortelã zei

Prachtplaatjes, een hoog genietgehalte :)
Succes met de laatste loodjes!
Bisous X

It's me zei

Hmmmmm..ga je me gewoon alleen laten nu ???....tsssssssss......xxx.....

Huys 50 zei

Hee, foutje hé hierboven,hahahahaha
Het is dus VERRASSEN en niet...uuhhh Verassen,(heel iets anders)..!!!!

groetjes
Dicky Marie

Tierlantijn zei

Het aftellen is begonnen...! Nog eventjes volhouden en dan volop genieten!!

Liefs!

Elisabeth zei

Jaahaa aftellen en dan naar ze zon !! Heerlijk vooruitzicht!!
Liefs Elisabeth

Elisabeth zei

uhhh naar DE zon hihi

Zara zei

Inderdaad, heel anders de wind hier dan in een warm land. Ik hoop voor jou dat de temperatuur ook anders is dan hier....
Chris Rea als achtergrond muziek is trouwens nooit verkeerd...!

Petra zei

Nog even doorzetten. Is dit trouwens de bestemming?

Liefs Petra

Eline Du Mongh Photography zei

Maak er een leuke vakantie van !!


Follow me on twitter and facebook

groetjes
Eline's Photography

ps: kom zeker ook is langs mijn blogje en laat dan zeker een berichtje achter
(vergeet ook zeker mijn GIVE-AWAY niet)

Oude lappen zei

Ik vind de tijd ervoor ook altijd heerlijk, wegdromen over hoe het zou kunnen zijn. Ik gun het je echt hoor, een super vakantie en heerlijk uitrusten ....

Inge zei

Hele fijne vakantie!!
Geniet ervan.

Groetjes Inge

Hanlie Joubert zei

beautiful blog! love these peaceful images.
have a wonderful day
♥ hanlie