Not my story to tell....but

vrijdag 8 juli 2011

ik doe het toch even kort(ik denk wel dat ze t me vergeeft)....omdat ze altijd veel medeleven toont bij iedereen en nu wat steun kan gebruiken.........
Vanmorgen is de moeder van Ria van It's me overleden......

Ria en Rein, lieverds, mijn kaarsje heeft niet meer mogen helpen:(, maar deze is dan voor jullie.....héél veel sterkte voor de komende tijd, en heel veel liefs van mij....

It's not my story to tell, but I will keep it short(and she will forgive me)......this morning, Ria's( It's Me) mom passed away. Ria always has a kind word for everyone, and now she can do with a little support.....
Dear Ria and Rein....my candle for your mom didn't help anymore:(...but this one is for you!!! Take care, lots of love and strength from me to you!

X

X
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Wat verdrietig, maar lief dat je haar zo steunt Lynda en het ons laat weten...ik zal Ria en haar man ook mijn medeleven laten weten.

Lieve groet, Ingrid

Huys 50 zei

Oohh gut.....wat erg,ik weet even niet wat ik nu moet zeggen(schrijven)................................................................................................................

Dicky Marie.

Elisabeth zei

Een lief gebaar van je .Wat een verdrietig bericht .Ik weet ook verder niet goed wat te schrijven.
Liefs Elisabeth

Antonia zei

Dankjewel Lynda, groetjes Anja

Eline Du Mongh Photography zei

Heellief,dat je hier een berichtje achter laat !
Ik denk dat ze je zeker zal vergeten !

Groetjes
Eline's Photography

ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en doe dan zeker mee aan de wedstrijd!

Tanja zei

Super lief van je Lynda, jemig het is nogal wat.

Liefs
Tanja

Marga zei

Hallo Lynda.
Fijn gebaar van je.
Wat ontzettend sneu voor haar en haar man.
Ik ga ook een kaarsje aansteken.
Groetjes Marga

marlies zei

Ik ken haar niet maar heel veel sterkte toegewenst! (Weet hoe t voelt om een v je ouders te verliezen)

What's in a day zei

Wat lief dat je dit even meldt.Ik schreef net op mijn blog dat ik het zo bijzonder vindt dat iedereen altijd zo meeleeft, dit bedoel ik dus.
Dank je wel!!!

Lieve groetjes,
Eefie

André en Inka. zei

Hoi Lieve Lynda, heb eventjes een reactie op fb gezet,x.

Kaatje zei

Hoi Lynda, wat fijn dat je het even laat weten. Je bent een lieverd!
groetjes, Karin

Oude lappen zei

Lief dat je er bij stil staat ...

Linnie's kaartjes zei

Hier zijn ook bijna geen woorden te vinden, ik doe ook een kaarsje voor ze aan....
Lief dat je dit zo voor ze doet.

Lieve groet,
Linda

Stina zei

fijn dat je aan hun denkt, het is ook zeer verdrietig,iets wat je lief en dierbaar is.

Bianca zei

Lief dat je dit doet....ik heb er al meerdere gezien en dat ik echt heel erg fijn voor rein en Ria.....
Bianca xx

It's me zei

Smak smak.....knuf knuf !!....xxx

Anita zei

Wát lief van je Lynda
In gedachten zijn we allemaal dichtbij ... !!!
Groetjezz lfs mij

Ger zei

Lieve Lynda,

Ieder die het aan den lijve ondervonden heeft om zijn/haar moeder te verliezen zal uit ervaring weten hoe intens verdrietig je kan zijn en het gemis is bijna onmenselijk te noemen....
maar toch krijgen we op een of andere manier de kracht om weer uit dat donkere dal omhoog te klimmen.....
tot aan de dag dat we weer na lange tijd dat zonnetraaltje zien verschijnen achter die donkere wolken vandaan...

Zo is het leven voor eenieder.

Liefs,X
Ger

Jansepans zei

Lief van jou! Ik dr sterkte toewensen. Pfff, het is wat om j moeder te verliezen!